Welke jodin hoopt er nou in godsnaam dat Feyenoord alle wedstrijden verliestquote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf.
Je laat je wel weer goed kennen. Echt een bevestiging dat je niet zo snel een dommer iemand vind dan jij. Uiteraard wel in dit topic daar lopen genoeg trieste lui als jij rond. Word eens volwassen en gedraag je is als een echte kerel. Als ik niet zo'n kater had zou ik je graag een pak op de broek willen geven om je is op te voeden. Een slimme knul kunnen we immers niet van je maken aangezien je een domme boerenkinkel bent met het iq van een mesthoop.![]()
Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je nou tevreden zijn als je gelijktspeelt tegen RBC en verliest van ADO in zo'n korte tijd.
Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.quote:Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Het rare is dat luinge altijd de lul is, maakt niet uit waar hij fluit...
Zou dat aan de supporters liggen of aan zijn gefluit???
Het is trouwens algemeen bekent dat luinge een vieze thuisfluiter is...
Ook al schoppen ze de tegenpartij van de mat....
Dat ze bagger gespeeld hebben ben ik met je eens...quote:Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.
[..]
Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.
Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, dat het tegen sterke en voetballende teams wel lukt. Ik zie wat parallellen met het Nederlands elftal.
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.
Gefeli Ludacriss
Ik heb het vooral over de inzet. Thuis lijken ze opgedweept te worden door het publiek. Wanneer deze lekker achter ze staat rollen ze de tegenstander op. De felle strijd zoals het jagen e.d. lijken ze niet echt te doen in uitwedstrijden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef F1Bas het volgende:
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef snabbi het volgende:
Heb je dat gemekker ook weer. Ze staan niet te juichen dat ze verliezen hoor![]()
Volgens mij is dat al een structureel probleem sinds 1996 ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.
Sinds wanneer zijn AZ ook joden?quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef Football_Lad het volgende:
Hoor je op de terugweg dat de joden(AZ en A...) gewonnen hebben!Ik hoef geen Talpa te zien vanavond,kanker maar op......
Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.Eens 'n jood,altijd 'n jood.....quote:
Beetje overdreven, maar zit wel wat in. Van de zomer komen ze weer terugquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.
quote:Eens 'n jood,altijd 'n jood.....
En rondjes laten lopen gaat daar tegen helpenquote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.
Kom op, 1 wedstrijd, we staan 3e en maar met 2 punten verschil, als we van az winnen staan we gelijk met az en 3 achter op psv, als psv verliest staan we er weer met z'n 3en, niet dat ze zo snel van nec zullen verliezen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:25 schreef xboxps2 het volgende:
ik heb er geen vertrouwen meer in
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat er dingen moeten veranderen want clubs als ADO en RBC komen we straks nog een keer tegen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom op, 1 wedstrijd, we staan 3e en maar met 2 punten verschil, als we van az winnen staan we gelijk met az en 3 achter op psv, als psv verliest staan we er weer met z'n 3en, niet dat ze zo snel van nec zullen verliezen.
Ik kan er eerlijk gezegt wel om lachen, niks tegen ado dan ook, pracht club, vooral de supporters.quote:
Clubs als psv en ajax ook. Als we van joden en boeren zouden verliezen en van ado en rbc winnen hadden we even veel punten hoor, deze manier is het beter want ado en rbc 3 puntjes gunnen is minder gevaarlijk dan psv die gunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef bart83 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat er dingen moeten veranderen want clubs als ADO en RBC komen we straks nog een keer tegen.
Thuis ja...dan worden het gewoon uitslagen van rond de 5, 6-0. Dat weet je zelf ook wel...quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef bart83 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat er dingen moeten veranderen want clubs als ADO en RBC komen we straks nog een keer tegen.
En wat schiet je daar mee op kanker-mongool???Of je nou als nr.2,3,4 of 5 eindigt,we moeten toch allemaal playoffs spelen!!Ik weet niet of je 't in de gaten heb,maar Heerenveen heeft net zoveel kans op CL als wij 2!Wat heb je eraan om als 2de te eindigen en dan géén CL te halen,door die kanker playoffs!!Alleen in NL heb je zo'n kut-competitie.......quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef patrickt37 het volgende:
We staan nog maar 8 punten achter de Kakkerlakken.![]()
![]()
![]()
Ik hoop het ook, maar denk het niet. Het zou enorm gezichtsverlies zijn voor de KNVB en daar zijn ze te trots voor.quote:Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
Denk dat die playoffs maar eenmalig zullen zijn. Dat hoop ik althans...
Zonder tegenstand kun je niet voetballen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef bart83 het volgende:
Huntelaar schijnt zich dus te goed te voelen voor Feyenoord.
Kutjoch, wat mij betreft voetbalt ie volgende week z'n laatste wedstrijd.
jawel, gallery playquote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonder tegenstand kun je niet voetballen.
'maar acht punten' dat zijn toch 2 verloren wedstrijden en 1 keer gelijkspel verschil.quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef patrickt37 het volgende:
We staan nog maar 8 punten achter de Kakkerlakken.![]()
![]()
![]()
Klaas Jan.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef bart83 het volgende:
Huntelaar schijnt zich dus te goed te voelen voor Feyenoord.
Kutjoch, wat mij betreft voetbalt ie volgende week z'n laatste wedstrijd.
Hij komt niet naar Feyenoord. 100% zeker en dat weet ik al een tijdje.quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klaas Jan.. Die knaap kan uitstekend voetballen, als Kuyt weg zou gaan zou hij een goede vervanging zijn imo.
De gesprekken zijn anders positief verlopen. Maar we zien wel, loopt genoeg jong talent rond, we moeten het alleen vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij komt niet naar Feyenoord. 100% zeker en dat weet ik al een tijdje.
Dat zou mooi zijn, zo'n claucio figuurtje daar zit ik iig niet op te wachten.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
Een gesprek kan toch ook positief verlopen zonder dat er gelijk conclusies aan verbonden worden? Ik weet voor de volle 100 % zeker dat Huntelaar naar Amsterdam verkast. Goh, zou dat komen doordat iedereen het er over had toen hij vrijdag aan het stappen was in mijn vaste tent en ik z'n broertje nog ff tegen kwam?quote:Op maandag 19 december 2005 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De gesprekken zijn anders positief verlopen. Maar we zien wel, loopt genoeg jong talent rond, we moeten het alleen vinden.
Wat boeit dat, als hij de doelpunten maakt? Tuurlijk is het leuk als we een figuur als kuyt hebben die zich helemaal inzet en nog eens een uitstraling heeft dat heel het legioen achter hem staat. Als we winnen winnen we, is het mooi dan is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, zo'n claucio figuurtje daar zit ik iig niet op te wachten.
Maar van een talent mag je niet meteen verwachten dat ie topscorer van Nederland gaat worden. We moeten ook een spits hebben die er al staat, de enige optie is misschien ons tuinmannetjequote:Op maandag 19 december 2005 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De gesprekken zijn anders positief verlopen. Maar we zien wel, loopt genoeg jong talent rond, we moeten het alleen vinden.
weet jij wie Glaucio is?quote:Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat boeit dat, als hij de doelpunten maakt? Tuurlijk is het leuk als we een figuur als kuyt hebben die zich helemaal inzet en nog eens een uitstraling heeft dat heel het legioen achter hem staat. Als we winnen winnen we, is het mooi dan is dat mooi meegenomen.
Niet aan de hele wereld, wel aan iedereen die hij tegen komt. Zo trots zijn mensen er namelijk op als familieleden bij de mooiste club der aarde gaan voetballenquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Cultheld, denk je echt dat ze broertje het aan de hele wereld gaat vertellen ofzo
Ik ben de hele wereld niet en in Doetinchem zijn we allemaal heel normaal.quote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Cultheld, denk je echt dat ze broertje het aan de hele wereld gaat vertellen ofzo
quote:Op maandag 19 december 2005 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet aan de hele wereld, wel aan iedereen die hij tegen komt. Zo trots zijn mensen er namelijk op als familieleden bij de mooiste club der aarde gaan voetballen
Doe eens niet zo dramatisch joh! Kuijt en Kalou gaan Feyenoord een godsvermogen opbrengen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef bart83 het volgende:
Ik begin te vrezen voor volgend seizoen. Ik zou geen enkele haalbare spits weten die in de buurt kan komen van de 20 goals. En zonder die goals van Kuijt zijn we echt een subtopper/middenmotor.
Laat Jansen alsjeblieft een wonder verrichten
Oh god, rot toch op.quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef bart83 het volgende:
Ik begin te vrezen voor volgend seizoen. Ik zou geen enkele haalbare spits weten die in de buurt kan komen van de 20 goals. En zonder die goals van Kuijt zijn we echt een subtopper/middenmotor.
We hebben gezien wat er met Ajax gebeurt is, maar die hebben nog wel redelijk wat kwaliteit op het middenveld en in de verdediging. Wij dus niet echt, dus kun je nagaan hoe erg het gaat worden.
Laat Jansen alsjeblieft een wonder verrichten
Is dat die cruz die ik nog ken uit "99? Speelt die inmiddels wel voetbal, een teamsport dus?quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch joh! Kuijt en Kalou gaan Feyenoord een godsvermogen opbrengen.
Alle kaarten zetten op de transfervrije Julio Ricardo Cruz, lijkt mij.
Hij is uiteindelijk bij Inter terecht gekomen, dus het zal allemaal wel meevallen. Terughalen zeg ik.quote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat die cruz die ik nog ken uit "99? Speelt die inmiddels wel voetbal, een teamsport dus?
Hij is inmiddels eens tuk volwassener lijkt me en heeft dan ook beter inzicht gekregen in het seplletje. Lijkt me wel een goede keuze, hij is toch transfervrij. Maar ook nog andere spelers, just in case.quote:Op maandag 19 december 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk bij Inter terecht gekomen, dus het zal allemaal wel meevallen. Terughalen zeg ik.
Kalou gaat ws niet zoveel opbrengen (door z'n aflopende contract), en Kuijt gaat idd veel geld opbrengen maar daar ligt het probleem niet. Ajax had miljoenen te besteden en nu lopen daar bijna alleen maar subtop-spitsen rond. PSV zit ook krap in de aanvallers Waarom zou Feyenoord dan wel 1 of 2 topspitsen (in wording) kunnen vinden? Zoveel geluk als bij K2 heb je niet altijd.quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch joh! Kuijt en Kalou gaan Feyenoord een godsvermogen opbrengen.
Alle kaarten zetten op de transfervrije Julio Ricardo Cruz, lijkt mij.
ik heb t nooit zo op Cruz en zn maniertjes gehad. Hopelijk knalt ie er in de arena nog n paar in, maar ik heb liever iemand anders in de spitsquote:
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh god, rot toch op.Kuijt en Kalou doen het minder dan vorig jaar en Feyenoord presteert beter.
Niet van Kalou, wel van Kuijt. Beeld je eens in dat daar Charisteas en Sibon stonden ofzo.quote:We zijn helemaal niet zo afhankelijk van hun twee als iedereen denkt.
'Vrij goed' ja, maar daar word je geen kampioen mee natuurlijk.quote:En zo slecht zijn we niet meer hoor. Bahia, Greene, Hofs en De Guzman enzo doen het vrij goed allemaal. Dus doe iedereen een plezier en log gewoon uit, met je gezeik altijd.
Weet je niet, doemdenkerij die nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 19 december 2005 00:57 schreef bart83 het volgende:
[..]
Niet van Kalou, wel van Kuijt. Beeld je eens in dat daar Charisteas en Sibon stonden ofzo.Dan stonden we er slechter voor als Ajax.
Nee, realistisch zijn en voorruit denken. Wat is Feyenoord nou zonder K2?quote:Op maandag 19 december 2005 01:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je niet, doemdenkerij die nergens op gebaseerd is.
Ik denk dat Feyenoord meer is dan je zou denken zonder Kuijt en Kalou.quote:Op maandag 19 december 2005 01:11 schreef bart83 het volgende:
[..]
Nee, realistisch zijn en voorruit denken. Wat is Feyenoord nou zonder K2?
Ik vestig al m'n hoop op Jansen want van Wotte moeten we het niet hebben denk ik.
hmm ik ben bang dat hij er niet activer is op geworden in Italie hoor...quote:Op maandag 19 december 2005 09:11 schreef xboxps2 het volgende:
hopelijk keert cruz terug volgend jaar
Vertelde ie je dat vanacht nadat jullie aan het nagenieten warenquote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 09:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vertelde ie je dat vanacht nadat jullie aan het nagenieten waren![]()
Ikke!quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
wie gaan er trouwens woensdag ?
Presentéquote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
wie gaan er trouwens woensdag ?
Ga je toch met de trein vanuit Amersfoort man!quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Cart_man het volgende:
Niet aanwezig. Geen auto, dus niet te doen...
Altijd jammer dat er zo negatief word gedacht.quote:Op zondag 18 december 2005 21:25 schreef xboxps2 het volgende:
ik heb er geen vertrouwen meer in
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je toch met de trein vanuit Amersfoort man!
Je ken wel bij mij logeren!quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.
Vervoer terug lijkt me zo geregeld toch?quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |