hij verloor het duel met die hagenees die scoort 2-1 bij rkc ook verliest die het duel ook 2-1quote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kuijt? Wat heeft Kuijt er nou weer mee te maken dan?
Stomme bagger...quote:Op zondag 18 december 2005 14:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik vind dat CMT gelijk heeft.
Triest resultaat van feyenoord. Van mij mogen ze nu alles verliezen, het seizoen heb ik nu tot de play-offs afgeschreven. Het blijft geen pretje om een feyenoordfan te zijn.
1-2 was zijn foutquote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kuijt? Wat heeft Kuijt er nou weer mee te maken dan?
ja man, oprotten met die Kuyt. Totaal niet gemotiveerd, hij gaat maar ff lekker op de tribune zittenquote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
hij verloor het duel met die hagenees die scoort 2-1 bij rkc ook verliest die het duel ook 2-1
bedankt kuyt
quote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef Tomasso het volgende:
Stomme bagger...
Flikker dan maar een pleurisend op, ranzig jodenwijf
Het doelpunt kwam uit een hoekschop, ik zag het niet goed maar wellicht was het Dirk zijn man.quote:Op zondag 18 december 2005 14:26 schreef TC03 het volgende:
Maar eh, Kuijt is toch geen verdediger?Dus waar slaat het op dat het dan zijn fout is.
Dat is waar. Maar qua stand had het niks uitgemaakt: verliezen van PSV en winnen van ADO of andersom. Meteen die overwinning op PSV teniet gedaan. Bravo.quote:Op zondag 18 december 2005 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
Ach als je in augustus had gezegd dat we met Kerst 3 punten achterstaan op de koploper en winnen van ajax en psv, had iedereen daar voor getekend. Maar ja, errug zonde![]()
Mooi he...quote:
Als je dit soort wedstrijden verliest wordt het lastig, maar kijkende naar de stand heeft Feyenoord nog wel een kans.quote:Op zondag 18 december 2005 14:29 schreef xboxps2 het volgende:
seizoen vind ik al weer voorbij kampioen word je niet
Inderdaad. Als Feyenoord verliest moet iedereen hier van Feyenoord zelf even elkaar aftroeven op basis van ik kan het harder afkraken. Ik ben al gewoon tevreden met wat ze nu presteren. Alleen straks van die play offs..quote:Op zondag 18 december 2005 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
Ach als je in augustus had gezegd dat we met Kerst 3 punten achterstaan op de koploper en winnen van ajax en psv, had iedereen daar voor getekend. Maar ja, errug zonde![]()
Jij bent grappig zeg.quote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat zou misschien een kameleon en reetlikker als jij doen.
En ik had het over CMT niet over de opmerking van die uitslag.
Hoe kan je nou tevreden zijn als je gelijktspeelt tegen RBC en verliest van ADO in zo'n korte tijd.quote:Op zondag 18 december 2005 14:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Feyenoord verliest moet iedereen hier van Feyenoord zelf even elkaar aftroeven op basis van ik kan het harder afkraken. Ik ben al gewoon tevreden met wat ze nu presteren. Alleen straks van die play offs..![]()
Daarom toch maar proberen voor het kampioenschap.
Dat maakt wel uit. Ook voor de stand.quote:Op zondag 18 december 2005 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar qua stand had het niks uitgemaakt: verliezen van PSV en winnen van ADO of andersom. Meteen die overwinning op PSV teniet gedaan. Bravo.
Wedstrijden als deze zullen er nog wel meer komen vrees ik.quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit. Ook voor de stand.
Typisch Feyenoord, maar titel is niet opeens onmogelijk geworden.
Ach, je kan voor ajax zijn...quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tevreden zijn als je gelijktspeelt tegen RBC en verliest van ADO in zo'n korte tijd.
Gek he? Bij PSV, Ajax, AZ of Heerenveen verliezen kan gebeuren. Maar bij ADO en RBC kun je alleen verliezen op inzet, en dat kun je ze ongeloofelijk kwalijk nemen. De meeste spelers van dit team zijn ons mooie shirt niet waard.quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef Cart_man het volgende:
Verloren en iedereen scheld ze uit voor alles en nog wat. Kanker toch lekker op, tyfuslijers.
Inderdaad. Er is nog niets verloren. Er zijn nog genoeg wedstrijden te gaan en de anderen laten ook nog wel steekjes vallen. Dat is altijd zo.quote:Op zondag 18 december 2005 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je dit soort wedstrijden verliest wordt het lastig, maar kijkende naar de stand heeft Feyenoord nog wel een kans.
het er niet zozeer om dat we weer verliezen, maar meer om 't feit dat ze het wel kunnen maar gewoon niet willen opbrengen om tegen de "mindere goden" ook met 100% inzet te ballen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef Cart_man het volgende:
Verloren en iedereen scheld ze uit voor alles en nog wat. Kanker toch lekker op, tyfuslijers.
Eens in de zoveel tijd kun je gewoon een misstap maken hoor. Gebeurt psv en AZ ook nog wel.quote:Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wedstrijden als deze zullen er nog wel meer komen vrees ik.
Eens in de zoveel tijd: twee keer in drie weken?quote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd kun je gewoon een misstap maken hoor. Gebeurt psv en AZ ook nog wel.
Wanneer luinge goed gefloten zou hebben dan zouden wij ook een penaltie gehad moeten hebben omdat Bousabon onderuit getrokken werdt in de 16 meter...quote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is nog niets verloren. Er zijn nog genoeg wedstrijden te gaan en de anderen laten ook nog wel steekjes vallen. Dat is altijd zo.
Overigens denk ik dat het onzin is om nu gelijk maar weer luinge de schuld te geven. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat ik zo hoorde had paultje ook geluk dat ie geen kaart kreeg.
Maar als je kampioen wilt worden zijn dit de wedstrijden die je moet winnen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit. Ook voor de stand.
Typisch Feyenoord, maar titel is niet opeens onmogelijk geworden.
De meeste? Dus 6 of meer van dit elftal? Terwijl het vorige week nog helden waren?quote:Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef bart83 het volgende:
[..]
Gek he? Bij PSV, Ajax, AZ of Heerenveen verliezen kan gebeuren. Maar bij ADO en RBC kun je alleen verliezen op inzet, en dat kun je ze ongeloofelijk kwalijk nemen. De meeste spelers van dit team zijn ons mooie shirt niet waard.
Als je kijkt naar het hele seizoen, staan jullie er gewoon goed voor hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd: twee keer in drie weken?
Ja, helemaal omdat je al aan zag komen. Net als tegen RBC. Afgelopen jaren sowieso weinig punten gehaald in Den Haag. Ik heb alleen flarden vd wedstrijd gezien en weet dus niet of we op inzet hebben verloren, maar het zou mij niks verbazen...quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar als je kampioen wilt worden zijn dit de wedstrijden die je moet winnen.
Het rare is dat luinge altijd de lul is, maakt niet uit waar hij fluit...quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef TC03 het volgende:
Zeiken op de scheids vind ik altijd een beetje zielig als Feyenoord net gewoon een slechte wedstrijd heeft gespeeld.
Het scheelt maar 3 verliespunten met PSV, zoveel is dat nu ook weer niet...quote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef JeroenV het volgende:
Probleem voor Feyenoord is juist dat PSV amper een misstap maakt, Feyenoord te veel.
Met name de buitenlandse spelers tonen weinig inzet, op Bahia na.quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
De meeste? Dus 6 of meer van dit elftal? Terwijl het vorige week nog helden waren?
Klopt, maar dat ligt er vooral aan dat Feyenoord van PSV won. PSV wint gewoon simpel alle wedstrijdjes zoals zaterdag, tegen een tegenstander als Willem II. Bij Feyenoord zit het er nog gevoelsmatig in dat ze een misstap maken.quote:Op zondag 18 december 2005 14:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het scheelt maar 3 verliespunten met PSV, zoveel is dat nu ook weer niet...
hmhm, lampies gisteravond speelde gewoon lamlendig tot en met, en toch heel gewoontjes 4-1 winnen. Misschien dat az die foutjes maakt, lampies niet meer. Zeker niet nou die beasly en vayrinen weer terug zijn, kone er straks weer bij. Nee we hadden gewoon moeten winnen, dit kunnen erg dure punten zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 14:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat een pessimistisch gejank hier opeens zeg
Alsof heel het seizoen verloren is, psv en az maken deze misstappen ook gewoon, net zo vaak als Feyenoord.
Feyenoord heeft ook wedstrijden gewonnen waarbij ze uiterst zwak speelden.quote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hmhm, lampies gisteravond speelde gewoon lamlendig tot en met, en toch heel gewoontjes 4-1 winnen. Misschien dat az die foutjes maakt, lampies niet meer. Zeker niet nou die beasly en vayrinen weer terug zijn, kone er straks weer bij. Nee we hadden gewoon moeten winnen, dit kunnen erg dure punten zijn.
Actie = reactie.quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef pfaf het volgende:
Sjesus CMT, doet eens niet zo ontiegelijk kinderachtig, kleuter.
wat je zegt ben je zelf.quote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stomme bagger...
Flikker dan maar een pleurisend op, ranzig jodenwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |