Zegt ook wat over wat contracten tegenwoordig nog waard zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef rotskibo het volgende:
(maand geleden nog contract verlengd)
idd, hij twijfelde of ie niet op het veld wilde staan maar uiteindelijk toch besloten te blijven om Feyenoord weer aan de top te brengenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef rotskibo het volgende:
Eindelijk is die lul weg
(maand geleden nog contract verlengd)
haha jij bentecht zo'n sukkeltje hehquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
Waarom is het dan verkeerd om aan het beste jaar van Feyenoord te refereren?
contracten zijn er alleen nog maar voor afkoopsommen helaas, een financiele garantie, niets meer helaas. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zegt ook wat over wat contracten tegenwoordig nog waard zijn.
quote:MARK WOTTE EN FEYENOORD BINNENKORT UITEEN
Feyenoord heeft Mark Wotte de vrijheid gegeven weer trainer te worden en te onderhandelen met belangstellende clubs. De wil van de technische directeur van Feyenoord om terug te keren naar het veld heeft hij vorige week kenbaar gemaakt. Mark Wotte, die twee jaar in dienst was bij Feyenoord, zal morgen een beëindigingovereenkomst tekenen en de komende twee weken gebruiken om de lopende zaken over te dragen aan de drie andere directieleden bij Feyenoord.
Het is Feyenoord niet bekend of Mark Wotte al in onderhandeling is met een club. ‘Dat is ook onze zaak niet’, aldus directeur Chris Woerts. ‘Wij hebben zijn verzoek en motivatie aangehoord. We hebben het vervolgens intern besproken en er een akkoord op gegeven. Mark heeft aangegeven dat het bij hem weer kriebelt om op het veld te staan. Dat was voor ons een meer dan duidelijk signaal’.
Wie Mark Wotte bij Feyenoord gaat opvolgen is nog niet besproken. ‘Jorien Van den Herik is er al jaren een voorstander van om die functie te splitsen’, weet Woerts. ‘Ik zou me kunnen voorstellen dat er uiteindelijk voor wordt gekozen om de technische verantwoordelijkheid niet te koppelen aan de commerciële en financiële verantwoordelijkheid. Onderhandelingen over het aan en verkopen van spelers gebeurt dan in de toekomst door iemand anders dan diegene die spelers voetbaltechnisch beoordeelt. In de voetballerij is dat nu veelal in handen van de technisch directeur, maar dat is achterhaald. En omdat we binnen Feyenoord de kwaliteiten voor die gesplitste functie in huis hebben, zie ik niet gebeuren dat we een nieuwe technisch directeur zullen aantrekken’.
bronquote:Salomon Kalou wordt weer genoemd binnen PSV
20-12-2005 || Bron: || Aantal keren bekeken: 350
De eventuele komst van Feyenoorder Salomon Kalou naar PSV lijkt opnieuw een gevolg te krijgen. Salomon Kalou werd afgelopen zomer enkele keren nadrukkelijk in verband gebracht met de Eindhovenaren. Hij gaf zelfs via de media aan dat hij diep in zijn hart naar PSV wilde vertrekken. Tot een akkoord kwam het echter niet.. of toch wel? Binnen de Eindhovense club word zijn naam opnieuw genoemd als versterking voor het volgende seizoen.
Het schijnt dat bij de gesprekken van afgelopen zomer tussen Feyenoord en PSV een soort akkoord is ontstaan waardoor de spits alsnog volgend seizoen naar Eindhoven zou verkassen. Dit was ook de reden dat Kalou en diens zaakwaarnemer geen juridische stappen gezet hebben tegen Feyenoord. Echter zal PSV nog wel de hoofdprijs moeten betalen, ondanks dat het contract van de Ivoriaan maar tot 2007 loopt. Maar PSV zal daar geen struikelblok in vinden. Na dit seizoen verwacht iedereen dat de in vorm verkerende Jefferson Farfan zijn transfer naar een Europese topclub zal maken, waar PSV een aardige transfersom uit kan halen.
De Kalou soap lijkt dus nu al weer begonnen te zijn, ondanks dat het seizoen nog één helft te gaan heeft.
europesoccer.nl.... Die site is nog minder betrouwbaar dan v-bal.nlquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Cart_man het volgende:
Dit gezeik begint ook weer...
[..]
bron
Geen paspoort geven en verkopen naar het buitenland.
Farfan en Alex brengen ook nog wel wat op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Merkie het volgende:
Van welk geld? Hoorde vanmiddag nog op de radio dat PSV vorig seizoen een verlies van 11 miljoen had gemaakt.
Alex is van Chelsea toch? Maar goed, het is onzin om voor veel geld een speler te halen als je een miljoenenverlies geleden hebt. Maarja, Loekie zou toch liever kiezen voor ¤10 miljoen in 't rood + Huntelaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef bart83 het volgende:
[..]
Farfan en Alex brengen ook nog wel wat op.
Sja, jij wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef bart83 het volgende:
Alex is deels van Chelsea geloof ik, niemand snapt hoe dat zit. Liever 10 miljoen in het rood + een topspits dan geen cent schuld en het straks met Hoogendorp ofzo doen.
Mja voorlopig huren ze hem. Ze vroegen al of hij versneld gekocht werd, maar dat kon PSV niet betalen zei Hiddink toen. Dus zal wel fabeltje zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef rotskibo het volgende:
Geloof er niks van, daarbij dat PSV 12 miljoen verlies heeft gedraaid vorig jaar en Koné al gehaald heeft.
Ik dacht dat ie voor 10mln was overgenomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mja voorlopig huren ze hem. Ze vroegen al of hij versneld gekocht werd, maar dat kon PSV niet betalen zei Hiddink toen. Dus zal wel fabeltje zijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef Merkie het volgende:
Sja, jij wel.![]()
Geld wat je niet hebt moet je niet uitgeven...
Totdat je een keertje misgokt, en dan gaan lopen janken op de coolsingel, of het college van B&W nog wat centen wil storten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef bart83 het volgende:
Alex is deels van Chelsea geloof ik, niemand snapt hoe dat zit. Liever 10 miljoen in het rood + een topspits dan geen cent schuld en het straks met Hoogendorp ofzo doen.
Hiddink zei toen bij de wedstrijden dat ze hem huurde en aan het eind van het seizoen zouden kopen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat ie voor 10mln was overgenomen
Ik dacht dat ze hem onderhand al gekocht hadden. Weet het vrij zeker eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mja voorlopig huren ze hem. Ze vroegen al of hij versneld gekocht werd, maar dat kon PSV niet betalen zei Hiddink toen. Dus zal wel fabeltje zijn.
quote:MARK WOTTE EN FEYENOORD BINNENKORT UITEEN
‘Jorien Van den Herik is er al jaren een voorstander van om die functie te splitsen’, weet Woerts. ‘Ik zou me kunnen voorstellen dat er uiteindelijk voor wordt gekozen om de technische verantwoordelijkheid niet te koppelen aan de commerciële en financiële verantwoordelijkheid. Onderhandelingen over het aan en verkopen van spelers gebeurt dan in de toekomst door iemand anders dan diegene die spelers voetbaltechnisch beoordeelt. In de voetballerij is dat nu veelal in handen van de technisch directeur, maar dat is achterhaald. En omdat we binnen Feyenoord de kwaliteiten voor die gesplitste functie in huis hebben, zie ik niet gebeuren dat we een nieuwe technisch directeur zullen aantrekken’.
Precies, maar waarom reageer je nog op Loek?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Totdat je een keertje misgokt, en dan gaan lopen janken op de coolsingel, of het college van B&W nog wat centen wil storten?
Feijenoord doet het gewoon goed naar zijn middelen. Lopen nu goede voetballers rond, die in de toekomst de kassa kunnen doen rinkelen.
Er is er maar één die denkt zoals hij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef Staanplaats het volgende:
Omdat ze hier nog steeds geen 'negeer-modus' hebben ingebouwd.. haha
Nee denk omdat hij telkens een andere schuilnaam heeft, wordt er gek van. Dus Bart is weer Loek? Tering zelfs een schizofreen zou hier moe van worden..
Wordt tijd, zo een knop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef Staanplaats het volgende:
Omdat ze hier nog steeds geen 'negeer-modus' hebben ingebouwd.. haha
Eindelijkquote:De plek waar Koeman lijkt in te grijpen is de rechtsbackpositie. Alexander Östlund speelde vooral in de eerste helft slecht en moet zich met een fitte Pieter Collen achter zich serieus zorgen gaan maken.
In fok tools zit dat, maar dat mag niet meer van Danny.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Erasmusch het volgende:
idd Cartman zou wel handig zijn zo'n negeerknop...Wat vind jij, cultheld?
Wel een Feyenoorder. En de oprichter van Fok.quote:
Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel een Feyenoorder. En de oprichter van Fok.
Ken wel zijn, blijft een lul.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel een Feyenoorder. En de oprichter van Fok.
Mee eens. Ik weet nog dat die zijn invalbeurten maakte in de UEFA cup, die ging er voor. Ik zou het best vinden als hij de strijd aangaat met Ostlund. Die concurrentie zal ook voor Ostlund goed zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Cart_man het volgende:
Collen, iemand die strijd voor elke meter.
Clubliefde is passé in het huidige voetbal...quote:Op woensdag 21 december 2005 08:46 schreef Camplo het volgende:
wat een clubliefde daar in het dorp aan de maas
Komt inderdaad niet of nauwelijks meer voor....alles draait tegenwoording om de ¤ 'squote:Op woensdag 21 december 2005 09:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Clubliefde is passé in het huidige voetbal...
Ook niet gek, wie wil nou niet op zn 35ste al met pensioen kunnen. Al is dat in het geval van wotte niet van toepassing natuurlijk, maar voor een aantal spelers wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:53 schreef PyTh het volgende:
Komt inderdaad niet of nauwelijks meer voor....alles draait tegenwoording om de ¤ 's
Mooiquote:Guzman langer bij Feyenoord
De Telegraaf komt met het nieuws dat Feyenoord bezig is het contract van Jonathan de Guzman te verlengen. De talentvolle middenvelder speelde pas 11 wedstrijden in het eerste elftal, maar maakt een verpletterende indruk. Enkele Europese topclubs hebben de geboren Canadees op haar verlanglijstje staan.
Het talent mocht na zijn achttiende verjaardag mee voetballen met Feyenoord. Eerder was De Guzman nog niet speelgerechtigd, maar door een werkvergunning aan te vragen kon hij wel zijn debuut in de Kuip maken. Zijn spel is vanaf de eerste wedstrijd al indrukwekkend en dit is niet in het buitenland onopgemerkt gebleven.
De hoofdscout van Chelsea, Frank Arnesen, zou voor het duel met PSV speciaal naar Rotterdam zijn gevlogen om de middenvelder met eigen ogen actie te zien. Ook bondscoach Marco van Basten en analist Willem van Hanegem zijn onder de indruk van De Guzman.
Haha, gozer bemoei je nou maar lekker met Nigel "oh kijk mij eens opperneus, en amsterdammer zijn" de Jong..quote:Op woensdag 21 december 2005 08:46 schreef Camplo het volgende:
wat een clubliefde daar in het dorp aan de maas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joods varken.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Staanplaats het volgende:
Wie is Tobbes nou weer?
fan van Kanequote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Staanplaats het volgende:
Wie is Tobbes nou weer?
En nu weer gewoon stoer terug achter je webcam.............quote:
Que? Bron enzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef bart83 het volgende:
Het lijkt er op dat Collen vanavond speelt.
Alexander Östlund lijkt geslachtofferd te worden na de wanprestaties van Feyenoord tegen RBC Roosendaal (2-2) en ADO Den Haag (2-1). Trainer Erwin Koeman heeft aangekondigd in het bekerduel met Roda JC enkele veranderingen aan te gaan brengen ten opzichte van de basiself in Den Haag.quote:
Hij heeft eerder aangegeven in een interview dat hij er voor gaat. Hij weet dat dit zijn laatste kans is om zich te bewijzen bij Feijenoord. Nu inderdaad hopen dat hij deze kans met beide handen aanpakt.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd of Collen de kans eens pakt. Heeft veel pech gehad, maar ook bij andere clubs niet laten zien op huurbasis dat hij voor Feye kon spelen. Maar minder dan Östlund is onmogelijk.
Ik bespeur hier toch enige frustratie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
dom jodejoch kankerstraal lekker op
Zo, jij kunt goed tegen je verlies, zeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
dom jodejoch kankerstraal lekker op
Jij moet gewoon ophoepelen voor altijdquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef bart83 het volgende:
Ik ga bijna naar Gullit terug verlangen
Zo gek is dat niet als je in 4 dagen 2 wedstrijden verliest die je gewoon behoort te winnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch enige frustratie.
Ja ik ook, alleen ik begrijp echt niet waarom. Feyenoord mag blij zijn dat het maar bij 1-0 is gebleven.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch enige frustratie.
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hierquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo, jij kunt goed tegen je verlies, zeg!![]()
Onzin. 1-0 is terecht, maar Roda deed verder helemaal niets meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, en ik begrijp echt niet waarom. Feyenoord mag blij zijn dat het maar bij 1-0 is gebleven.![]()
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef bart83 het volgende:
Ik ga bijna naar Gullit terug verlangen
Gatorade Cup...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
jongens jongens het is de amstel cup maar!!
de enige prijs die jullie konden winnen, maar toch
Mag het hopenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef devv05 het volgende:
Nu de jaarlijkse afdaling weer is ingezet blijven jullie wel weer even uit ons mooie topic vandaan toch?
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!
En natuurlijk jezelf dik in de schulden stekenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!
Toch loek?
En jullie gedroegen je zeker voorbeelding, toen jullie ons versloegen in de ArenA?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hier
Hehe, vertel mij wat. Volgens mij hebben wij ook niet bepaald een succesvol seizoen tot nu toe.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Merkie het volgende:
Zo gek is dat niet als je in 4 dagen 2 wedstrijden verliest die je gewoon behoort te winnen.
Hehe, of van die gasten die vanachter hun computer een volslagen onbekende uit gaan scheldenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |