Ik bespeur hier toch enige frustratie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
dom jodejoch kankerstraal lekker op
Zo, jij kunt goed tegen je verlies, zeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
dom jodejoch kankerstraal lekker op
Jij moet gewoon ophoepelen voor altijdquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef bart83 het volgende:
Ik ga bijna naar Gullit terug verlangen
Zo gek is dat niet als je in 4 dagen 2 wedstrijden verliest die je gewoon behoort te winnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch enige frustratie.
Ja ik ook, alleen ik begrijp echt niet waarom. Feyenoord mag blij zijn dat het maar bij 1-0 is gebleven.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch enige frustratie.
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hierquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo, jij kunt goed tegen je verlies, zeg!![]()
Onzin. 1-0 is terecht, maar Roda deed verder helemaal niets meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, en ik begrijp echt niet waarom. Feyenoord mag blij zijn dat het maar bij 1-0 is gebleven.![]()
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef bart83 het volgende:
Ik ga bijna naar Gullit terug verlangen
Gatorade Cup...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
jongens jongens het is de amstel cup maar!!
de enige prijs die jullie konden winnen, maar toch
Mag het hopenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef devv05 het volgende:
Nu de jaarlijkse afdaling weer is ingezet blijven jullie wel weer even uit ons mooie topic vandaan toch?
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!
En natuurlijk jezelf dik in de schulden stekenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!
Toch loek?
En jullie gedroegen je zeker voorbeelding, toen jullie ons versloegen in de ArenA?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hier
Hehe, vertel mij wat. Volgens mij hebben wij ook niet bepaald een succesvol seizoen tot nu toe.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Merkie het volgende:
Zo gek is dat niet als je in 4 dagen 2 wedstrijden verliest die je gewoon behoort te winnen.
Hehe, of van die gasten die vanachter hun computer een volslagen onbekende uit gaan scheldenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |