Oh jeequote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef hippo-clippo het volgende:
leuk middagje, maar mijn vriendin meenemen doe ik voortaan ook niet meer. Hoe ben ik toch op het idee gekomen![]()
Echt waanzinnig!!!!!!!!!!! Ze controleerden wel vrij streng op leeftijd, bij twijfel werd naar een id gevraagt. Rob draaide echt een meesterlijke set en natuurlijk heel veel bekenden. Weet niet wie er in de Legioenszaal draaide, maar dat klonk ook niet verkeerd, de middelen van de avond ervoor begonnen gelijk weer te werkenquote:
Heb je meer gehoord dan dat ik dat heb iig. Maar lijkt me sterk. Gooi dat ook maar in dat andere topicje eigenlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik hoorde dat het Ajax doelpunt toch was goed gekeurd..kanker joden hebben weer alles mee.
D'r zit er ook 1 bij mij in de klas, leuk om discussies mee te houden
als ik je goed begrijp is het doelpunt met terugwerkende kracht goedgekeurd en is het dus 1-1 gewordenquote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik hoorde dat het Ajax doelpunt toch was goed gekeurd..kanker joden hebben weer alles mee.
Dat kan nooit.quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mensquote:Op maandag 28 november 2005 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Supporters voor me in de rij keken me ook een beetje raar aan toen ik begon te schreeuwen: GVD KANKERJODENohnee afgekeurd...
![]()
Hahaha!quote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef hippo-clippo het volgende:
leuk middagje, maar mijn vriendin meenemen doe ik voortaan ook niet meer. Hoe ben ik toch op het idee gekomen![]()
Waarom?quote:Op maandag 28 november 2005 18:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mens![]()
ja dat dacht ik dus ook. Maar ik wilde gewoon lekker naar Feijenoord kijken, zonder dat ze de hele tijd vragen stelde over van alles wat er in het stadion gebeurde. Wat iedereen stond te zingen, om nog maar niet te beginnen over hoe koud ze het wel niet hadquote:
Louis Pedro is een speler van de B. Hij is volgensmij 16 of 17 jaar. Hij traint sinds deze week met het 1e mee en pakt af en toe zijn wedstrijdjes met het 2de mee. Tegen Heracles zat hij op de bank bij het 1e.quote:Op maandag 28 november 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wat echt blijvend gaat zijn. Derijck is niet echt eigen jeugd.
Louis Pedro, wie is dat dan? Is dat geen Sintgrap?
Fijn he, dat ons aapje nog geblesseerd isquote:Op maandag 28 november 2005 18:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mens![]()
Net als Snoquote:Op maandag 28 november 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wat echt blijvend gaat zijn. Derijck is niet echt eigen jeugd.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef yvette1982 het volgende:
ik moest wel hard lachen toen Heracles na de 6-1 begon te zingen "ze krijgen voetballes".
Ja ik ook...net als zowat de hele kuip. Ik vond het ook leuk, dat er nog humor is en gewoon 'vrede' tussen beide supporters. Heraclessupporters waren heel relax net als de feyenoordsupporters overigens tegen hun.quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef yvette1982 het volgende:
ik moest wel hard lachen toen Heracles na de 6-1 begon te zingen "ze krijgen voetballes".
Goede zaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef Luni het volgende:
PIETER COLLEN TERUG BIJ A-SELECTIE
Erwin Koeman heeft Pieter Collen toegevoegd aan de A-selectie. De rechtsback maakte tijdens de dinsdagtraining voor het eerst zijn opwachting bij de selectie. De Belg krijgt tot het eind van het jaar de tijd zich te bewijzen. Collen traint na een schouderoperatie sinds drie maanden weer mee op Varkenoord en doet de laatste tijd ritme op met Jong Feyenoord, waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort. ‘Ik ben heel blij dat ik hier weer mee mag trainen’, sprak hij op dinsdagochtend voor het betreden van het trainingsveld.
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.quote:Op maandag 28 november 2005 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Louis Pedro is een speler van de B. Hij is volgensmij 16 of 17 jaar. Hij traint sinds deze week met het 1e mee en pakt af en toe zijn wedstrijdjes met het 2de mee. Tegen Heracles zat hij op de bank bij het 1e.
Dat doet ie dus bij Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Kaap het volgende:
Laat Collen zich eerst maar eens bewijzen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:28 schreef mister_popcorn het volgende:
Goeie zaak, want al hoewel je niets op inzet kan aanmerken op Ostlund, is voor de rest toch wel erg zwak...
klopt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.
Ik denk dat Kuijt zelf ook wel weet dat hij daar een 2de Owen gaat worden. Kuijt moet gewoon naar een club als Liverpool, Tottenham of Everton.quote:Kuyt in belangstelling Madrid
Nog altijd is het onzeker welke spelers Real Madrid zal aantrekken in de winterstop, alhoewel de Spaanse media weten te melden dat het waarschijnlijk gaat om een linkermiddenvelder en een aanvaller.
Arrigo Sacchi, technisch directeur van Real Madrid heeft volgens de Spaanse sportkrant Marca contact opgenomen met Ruud Gullit en Marco van Basten om informatie op te vragen over Dirk Kuyt wat door de Nederlandse media bevestigd zou zijn aldus Marca. De Katwijker zou op zijn lijst staan ook mede doordat de trainer Arsene Wenger van Arsenal meerdere malen voor hem op de tribune heeft gezeten.
De voorzitter van de Koninklijke, Florentino Pérez, wilde in eerste instantie geen aanvaller halen maar Sacchi wil de Katwijker halen als het herstel van Raúl langer duurt dan verwacht die naar alle waarschijnlijkheid pas in maart zijn rentree kan maken.
Mooi. Er wordt eindelijk begonnen met het saneren van de contractspelers.quote:De Braziliaanse Feyenoorder Jean Carlos Dondé keert terug naar zijn vaderland om daar vanaf januari op huurbasis te gaan spelen voor Fluminense. De 22-jarige Dondé is aan zijn derde contractjaar bezig in de Kuip, en is nog tot de zomer van 2007 Feyenoorder. De verdediger bleek al snel een dure miskoop en kwam nauwelijks in actie voor Feyenoord 1. Daarom werd hij ook tijdelijk verhuurd aan Hamburger Sv, maar ook daar speelde hij nauwelijks.
Gerson Magrao zit in dezelfde situatie. De 20-jarige Braziliaan is volgende week op proef bij de nummer zes van de Belgische Eerste klasse, Westerlo. Magrao is anderhalf jaar in Nederland en staat ook tot juni 2007 bij Feyenoord onder contract.
Laten we eens een lijstje maken met spelers die pleitte moeten.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooi. Er wordt eindelijk begonnen met het saneren van de contractspelers.
Begint ook een duidelijke structuur naar voren te komen: De dure EU-spelers (miskopen) eruit en zo meer ruimte creëren voor de jeugdspelers.
quote:FEYENOORD WEER HOFLEVERANCIER BIJ ORANJE -17
Feyenoord is opnieuw hofleverancier van Oranje onder 17 jaar. Bondscoach Ruud Kaiser besloot liefst zes Feyenoorders op te roepen voor een oefenwedstrijd van zijn ploeg tegen de leeftijdsgenoten van Frankrijk. Hanne Hagary (foto), Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee en Kevin Wattamaleo werden geselecteerd. Het duel wordt op woensdag 14 december gespeeld in het Franse Macon.
De volledige selectie
Ferdi Sonmex (ADO Den Haag), Vurnon Anita, Frank Olijve, Christian Supusepa (Ajax), Robert Schutz (AZ), Hanne Hagary, Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee, Kevin Wattamaleo (Feyenoord), Ruud Kempers (De Graafschap), Vincent van den Berg, Arjen Bergsma (Heerenveen), Olivier ter Horst, Romario Sabajo (PSV), Gaby Jallo (FC Twente) en Nick Kuiper (Vitesse).
De standby-lijst:
Jordi Schell, Nathaniel Will (Ajax), Guido den Ouden (AZ), John den Dulk (ADO Den Haag), Lennon Ebeltjes (Emmen), Eelco Horsten, Jasper Waalkens (PSV), Wout Droste, Joran Pot, Jules Reimerink (FC Twente), José Spenrath (FC Utrecht), Imad Azaoum, Kevin van Diermen (Vitesse). Zij kunnen worden opgeroepen indien één van de selectiespelers alsnog afvalt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Eigenlijk Gyan ook op sportief gebied, maar wat mij betreft mag die bij Feijenoord werken tot ie een natuurlijke dood sterft.
Die weet ik wel ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.
Ter Horst en Sabajo iigquote:Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef fernando_redondo het volgende:
ook nog iemand met potentie?
Ostlund,quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Laten we eens een lijstje maken met spelers die pleitte moeten.
1. Basto
2. Jean
3. Bandalovski
4. Magrao
5. Mtiliga
6. Gibbs
Eigenlijk Gyan ook op sportief gebied, maar wat mij betreft mag die bij Feijenoord werken tot ie een natuurlijke dood sterft.
Nou, hopen dat ze ook 25 miljoen pond voor Kuijt bieden...kan iemand dat even omrekenen naar euro'squote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Chelsea - £25m bid mooted
30 Nov 2005 14:37
Chelsea are reportedly ready to make a £25million swoop for Athletico Madrid striker Fernando Torres - as Stamford Bridge chief Jose Mourinho faces a potential striker crisis at the Bridge.
Hernan Crespo and Didier Drogba have both picked up injuries while the latter will be away for several weeks early in the New Year as he plays for the Ivory Coast in the African Nations Cup.
It means Mourinho only has Carlton Cole and Eidur Gudjohnsen as fit strikers to choose from.
A new striker is thought to be top of Mourinho's wanted list and Torres, along with Feyenoord striker Dirk Kuyt, have been linked with a switch to west London.
Song speelde ook elke weekquote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hmm speelt elke week, totaal geen overbodige speler dus.
en de reply...quote:Van: Eus
Datum: woensdag 30 november 19:12
Aan: media@rbconline.nl; info@rbconline.nl
Onderwerp: rbc
hallo rbc,
met ome roland en papa mag ik naar rbc-feyenoord deze zaaterdag met hun mee
toen ik jarig was kreegik een tie-shirt van feyenoord die is heel mooi
ik heb ook een foto van die tieshirt op mijn msn staan
en die tiesirt wil ik aan zaaterdag bij de wedstrijd
maar toen zij mama dat het niet mogt van u dat staat op intenet
mama zij dat als je voor feyenoord bent dan mogen ze je niet herkenne met kleren
dat is voor een regeling en dan mag het niet
ik vimd dat stom want voetbal is tog voor alle mensen
ik zit in groep 5 van de heiberg bij juf susan en ben 9 jaar ik hoop egt dat u mij trugschrijf
en ik wil graag naar rbc komen ik hoop dat u dit leest !!
nou doei
eus
quote:Van: Info RBC Online <info@rbconline.nl>
Datum: Donderdag 1 december 2005 9:17
Aan: Eus
RE: rbc
Beste Eus,
Leuk dat je aanstaande zaterdag naar RBC Roosendaal - Feyenoord komt.
Wanneer jij een Feyenoord shirt aan wilt trekken is dit op eigen risico.
Ik neem aan dat supporters kinderen daar niet op aan kijken en RBC supporters zijn al helemaal rustig.
Dus op eigen risico!!
Met sportieve groet,
RBC Roosendaal
Idd. De Burberry-stilo is ook al overgewaaid naar Korea!quote:
Wilde ik net ook zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:03 schreef bart83 het volgende:
Die rechter is net de Koreanse versie van Advocaat!![]()
Dat doen alleen NAC supporters!Kanker ratten......quote:
flauwquote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://www.kicken.com/audio/ajaxsinterklaas.mp3
![]()
Kun je even wat normalen posten a.u.b, ik zie de laatste tijd meer posts van dit kaliber. Beetje jammer.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:38 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Dat doen alleen NAC supporters!Kanker ratten......
Speelt elke week kut ja,quote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hmm speelt elke week, totaal geen overbodige speler dus.
Ja hoor, denk dat met de verkoop van Kuijt en Kalou we Huntelaar wel 5 keer kunnen kopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Oper, N'Kufu, Niedzielan zijn meer het type spelers dat Feyenoord zoekt oftewel kan betalen
Bedankt voor al weer een bijzonder nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Oper, N'Kufu, Niedzielan zijn meer het type spelers dat Feyenoord zoekt oftewel kan betalen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar naar Feyenoord!
Dan gaan we een hoop lol beleven: Schoen opeten
Hehehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
Als hij [Huntelaar, DD] tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
Surf dus maar effe naar http://www.volkskrant.com/interactie/BN2005/index.php stem op Dirk.quote:Voetballer, getuigt van een tegen de tijdgeest ingaande opvatting door clubliefde en afspraken te laten prevaleren boven geldelijk gewin en persoonlijke verbetering. Scoort veel, is altruïstisch, woekert met beperkt talent. Kortom: een ideaal rolmodel.
Ik weet bijna zeker dat ie niet naar Ajax gaat.quote:
Ook als is het "maar" een wedstrijd tegen RBC, ik vind toch dat je indien mogelijk met je sterkste 11 aan de aftrap moet verschijnen. Aan de andere kant zou het wel klote zijn als een half fitte Kuyt een tik krijgt en daardoor Feyenoord vs. psv mist.quote:Nog altijd onzekerheid over Kuijt en Greene
[Bron: Feyenoord.nl]
Het wordt pas morgen bekend of Dirk Kuijt en Serginho Greene inzetbaar zijn tegen RBC Roosendaal. Het tweetal kampt met lichte blessures. Kuijt heeft last van een kuitblessure, maar trainde vrijdag wel met de groep mee. Greene ging net als een dag eerder halverwege de trainingssessie naar binnen door wat lichte klachten aan de heup. ‘Op zaterdag zullen we kijken hoe ze er voor staan’, aldus Erwin Koeman.
Castelen nog steeds geblesseerd? Anders zou Ali B de plek van Kuijt over kunnen nemen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ook als is het "maar" een wedstrijd tegen RBC, ik vind toch dat je indien mogelijk met je sterkste 11 aan de aftrap moet verschijnen. Aan de andere kant zou het wel klote zijn als een half fitte Kuyt een tik krijgt en daardoor Feyenoord vs. psv mist.
Saïdi zou i.p.v. Greene kunnen spelen, maar wie zet je op Kuyt z'n plaats? Kalou?
Stoerquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:05 schreef xboxps2 het volgende:
morgen op losse kaarten naar rbc
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar naar Feyenoord!
Dan gaan we een hoop lol beleven: Schoen opeten
Ik heb liever dat hij erin ligt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:56 schreef Staanplaats het volgende:
hehe ik zie Cultheld al hangen boven het kampvuur
Je hoeft niet perse met 2 vleugels te spelen, maar zelfs al doe je dat wel dan kan je nog denken aan een 4-4-2 formatie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef Erik__x het volgende:
En wie moeten dan op de vleugels spelen ?
Drik staan inmiddels al eerstequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stem op Dirk
Op de website van de Volkskrant kun je stemmen op Dirk Kuijt in de Nederlander van het Jaar" verkiezing.
[..]
Surf dus maar effe naar http://www.volkskrant.com/interactie/BN2005/index.php stem op Dirk.
(Dennis van der Geest is ook een mogelijkheid, die kunnen we de tweede stem geven)
hou op zeg, die owoeri is gewoon een miskoop. Hij kan er geen flikker van. Zonde van dat vele salaris dat hij verdient.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:35 schreef ViVe het volgende:
Als Kuijt nog steeds geblesseerd is of nog niet fit genoeg. Zou ik graag zo'n voorroede willen hebben:
Kalou----Ali B.----Owoeri
Ik wil wel eens weten wat die Owoeri kan en dat zou je mooi tegen RBC kunnen uitproberen.
Die jongen/man heeft nog geen enkele kans gehad...quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:24 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hou op zeg, die owoeri is gewoon een miskoop. Hij kan er geen flikker van. Zonde van dat vele salaris dat hij verdient.
omdat koko er geen flikker van kan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die jongen/man heeft nog geen enkele kans gehad...
Vrouwen en voetbalquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
omdat koko er geen flikker van kan.
Vrouwen na voetbalquote:
Dat lui zoals Sylvie Meis en Dirk Kuijt in die lijst staan zegt alweer genoeg, ga dusook niet stemmen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Drik staan inmiddels al eerste![]()
Sylvie Meis heeft wel 'n vrij grote omvang......quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat lui zoals Sylvie Meis en Dirk Kuijt in die lijst staan zegt alweer genoeg, ga dusook niet stemmen.
Ben benieuwd of onze "Man of Steel" vanavond meespeelt....quote:Dirk Kuijt is de Nederlandse Frank Lampard
[Bron: Ad.nl]
Dirk Kuijt is de Nederlandse Frank Lampard. De spits van Feyenoord wist tot vrijdag niet dat zijn reeks van opeenvolgende competitiewedstrijden cijfermatig net zo indrukwekkend is als die van de middenvelder van Chelsea.
Sinds 18 maart 2001 miste Kuijt geen eredivisiewedstrijd meer namens FC Utrecht en Feyenoord. Het betekent ruim vierenhalfjaar onafgebroken voetballen, en dat vrijwel altijd als basisspeler. De laatste eredivisiewedstrijd waarin Kuijt niet aan de aftrap verscheen, was FC Twente – FC Utrecht op 28 april 2002. Die dag viel de spits na 63 minuten in voor Paulus Roiha, maar dat was alleen omdat de trainer hem wilde sparen voor de bekerfinale van begin mei.
Een medisch geheim heeft de 25-jarige topscorer niet. ,,Ik wil er voor mezelf gewoon alles aan doen om zo fit mogelijk te blijven’’, stelt Kuijt. ,,Elk klein dingetje dat mij beter en sterker kan maken, grijp ik aan. Na mijn carrière wil ik mezelf nooit het verwijt hoeven maken dat ik niet alles eruit heb gehaald wat erin zat.’’ Profvoetbal bedrijven is voor de aanvoerder van Feyenoord veel meer dan alleen dagelijks op het trainingsveld schaven aan zijn techniek en conditie. Kuijt doet ook meerdere keren per week aan krachttraining. Hij laat zich behandelen door de fysiotherapeut en de masseur bij Feyenoord en bezoekt daarnaast wekelijks op eigen initiatief een haptonoom, een paragnost annex magnetiseur.
Af en toe komt hij ook in de praktijk van de vaste fysiotherapeut van het Nederlands elftal. In dat rijtje namen valt die van paragnost/magnetiseur Henk de Gier het meest op. De Gier houdt elke zaterdag in het materiaalhok van de Kuip praktijk voor de spelers van Feyenoord.
In de nieuwste editie van Hard Gras staat een prachtig verhaal over deze man, die al meer dan twintig jaar aan Feyenoord is verbonden. Dirk Kuijt bezoekt De Gier omdat die ‘de boel op scherp kan zetten’ in zijn lichaam. Kuijt: ,,Zo ervaar ik dat. Bepaalde energiemeters in je lichaam kan Henk op scherp zetten door met zijn handen te wrijven en te strijken. Henk heeft kwaliteiten die jij en ik niet kunnen begrijpen, maar ik heb inmiddels ook aan andere spelers met pijntjes kunnen zien dat zijn aanpak werkt.’’
Bij de haptonoom zit Kuijt elke vrijdagavond. ,,Een mental coach die mij kan helpen bij het beter leren kennen van mijn eigen lichaam.’’ En maandagmorgen, als hij op zondagmiddag heeft gespeeld met Feyenoord bezoekt Kuijt in Amsterdam de praktijk van Leo Echteld, een van de fysiotherapeuten van het Nederlands elftal.
,,Leo ken ik al vijf jaar. Hij en zijn team zijn voor mij belangrijk, omdat ze de kennis en de contacten hebben om mij optimaal te kunnen begeleiden. Een tijd terug heeft Leo ervoor gezorgd dat er bij mij speciale zooltjes in mijn voetbalschoenen zijn aangemeten. Uit tests bleek dat ik niet helemaal recht op mijn voeten stond, waardoor ik mijn nek niet helemaal kon bewegen. Sinds ik die zooltjes draag, is mijn nek weer vrij. ’’
Echteld stelt ook specifieke krachttrainingsprogramma’s op. Kuijt is nu zeven jaar profvoetballer en heeft gemerkt dat krachttraining onontbeerlijk is geworden in het huidige topvoetbal. ,,Toen ik als tiener bij FC Utrecht begon, had ik een klein buikje en een redelijk hoog vetpercentage. Ik woog 75 kilo. Inmiddels weeg ik 83 en is tegelijkertijd mijn vetpercentage veel lager. Ik heb acht kilo aan pure spierkracht gewonnen.
,,Krachttraining kun je op verschillende tijdstippen in een week doen. Vaak is het bedoeld om simpelweg mijn lichaam te onderhouden. Buikspieroefeningen, lenigheidsoefeningen. Je moet krachttraining nooit doen om jezelf op te pompen. Aan een bodybuilder in de spits heeft Feyenoord helemaal niets.’’
In zijn hele profloopbaan miste Kuijt tot nu toe slechts tien van de mogelijke 251 competitieduels. Maar juist in de week dat er dankzij het record van Lampard ook aandacht is voor zijn reeks, kampt Kuijt ineens met een kuitblessure. Hij hield die over aan het duel met Heracles. ,,Het spant erom of ik vanavond RBC-uit haal’’, weet de Katwijker, die deze week zijn hulptroepen extra heeft bezocht.
Weet ik,was weer voorspelbaar!We gaan misschien los naar die wedstrijd,hebben we vorig jaar ook gedaan......quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:52 schreef xboxps2 het volgende:
pff geen kaart voor ado was gelijk uitverkocht 9 uur
Jongens van ado regelen kaartjes voor ons!Wij regelen ook altijd kaartjes voor Feyenoord voor hun....quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef xboxps2 het volgende:
ja maar zit net te vragen je moet clubcard van ado met foto hebben
quote:Jonathan de Guzman wil Nederlands paspoort
Vorig seizoen was hij nog A-junior bij Feyenoord, nu lijkt het erop of Jonathan de Guzman een basisplaats heeft afgedwongen bij Feyenoord in de A selectie. De Guzman ligt erg goed in de groep. De rustige middenvelder stelt zich bescheiden op en werkt hard. En wie in Nederland als jongeling goed presteert, staat al snel in de schijnwerpers.
Is er al gebeld vanuit Zeist? 'Nee, ik heb nog niets gehoord, haha. Dat kan ook niet, want ik heb geen Nederlands paspoort. Of ik voor Jong Oranje of het grote Oranje zou willen voetballen? Ja graag, maar ik ben er verder niet mee bezig. Ik heb al die jaren bewust aanbiedingen vanuit Canada afgeslagen om me op Feyenoord te richten.'
'Nee, ik heb nog geen aanvraag lopen voor een Nederlands paspoort. Ook bij Feyenoord zijn ze nog niet met een aanvraag bezig. Ik ben bijna 6 jaar in Rotterdam en woon nu in een flat nabij het Zuidplein, waar ook Salomon Kalou en andere jonge jongens wonen.
'Mijn vader stimuleerde mij en mijn broer om het te maken in het voetbal. Nu zijn mijn ouders enorm trots op ons. Ook Julian vertrok pop zijn 16e naar Europa en speelt nu bij Deportivo de La Coruña. Voetbal is na Lacrosse, honkbal en ijshockey in Canada pas de 4e sport. Ik heb geen andere sporten beoefend, ik kan niet eens schaatsen. Voetbal stond voor ons altijd op de eerste plaats.'
'Ik ben Feyenoord heel erg dankbaar dat ze mij al op zeer jonge leeftijd deze mooie kans bood. Als 12-jarige lieten ze mij overkomen en daarna heeft de clubleiding altijd heel veel vertrouwen in mij gehad. Dat wil ik nu terug betalen.'
quote:Feyenoord positief over onderhandelingen met Huntelaar
Vrijdag meldde het Algemeen Dagblad al dat Feyenoord een gesprek voerde met Huntelaar en diens zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Feyenoord wilde horen of de spits open staat voor een transfer. Erwin Koeman in De Telegraaf: ,,Wij hebben gezegd hoe wij over Huntelaar bij Feyenoord denken en Klaas Jan heeft zijn ideeën neergelegd. Volgens ons is er grond om door te gaan om te proberen Huntelaar naar Feyenoord te halen.''
Trainer Gertjan Verbeek zegt zaterdag in het Friesch Dagblad overigens dat hij er zijn hand niet voor in het vuur durft te steken dat de 22-jarige goaltjesdief het seizoen afmaakt bij Heerenveen. ,,Maar daar ben ik verder niet mee bezig'', zegt Verbeek. De verwachting is dat Feyenoord de spits van SC Heerenveen pas kan en wil betalen als Dirk Kuijt verkocht wordt aan een buitenlandse club.
quote:In januari contractbesprekingen met Ono
Feyenoord en Shinji Ono zullen in januari rond de tafel gaan zitten om te praten over een mogelijke nieuwe nieuwe verbintenis. Het huidige contract van de geblesseerde Ono loopt nog tot de zomer van 2007. De Japanner hoopt overigens nog voor de winterstop zijn rentree te maken. Daarvoor heeft de middenvelder dan nog ruim drie weken.
Goed plan man! Laten we elke buitenlander die al een paar jaar in Nederland is en niet voor z'n eigen pauperland wil uitkomen lekker voor Oranje laten spelen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt mij perfect, ipv Sneijder.
\quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goed plan man! Laten we elke buitenlander die al een paar jaar in Nederland is en niet voor z'n eigen pauperland wil uitkomen lekker voor Oranje laten spelen!![]()
jammer hé. voor je dat het.2-2 geworden isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:41 schreef Camplo het volgende:
Het nummer 18 syndroom van FeyenoordDolfje Roks zal (hoop ik) goed slapen vannacht.
Wat boeit mij het buitenland nou?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
\
Wat doe je nou dom. In andere landen gebeurd dit al jaren dat heet met je tijd mee gaan.
Deco?
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:48 schreef snabbi het volgende:
gefeliciteerd tc
Idem.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef TC03 het volgende:
2-2, godverdomme. Op mijn verjaardag. Tyfuszooi.
quote:Feyenoord: geen Den Bosch-scenario
[ www.ad.nl ]
Maar voordat volgend weekeinde de Eindhovenaren in de Kuip op bezoek komen, wacht vanavond eerst nog het uitduel met RBC, de afgetekende nummer 18 van de eredivisie.
Het lijkt in Roosendaal op voorhand vooral waken voor een herhaling van het scenario van vorig seizoen. Toen ging Feyenoord in de week van de topper tegen Ajax genadeloos onderuit op bezoek bij de toenmalige nummer laatst in de stand, FC Den Bosch.
De 4-1 nederlaag gaf destijds zo’n dreun, dat Feyenoord daarna niet alleen de topper tegen Ajax verloor, maar ook de reeks wedstrijden daarna.
,,Voor sommigen zal dit misschien voelen als een tussendoortje’’, stelt trainer Erwin Koeman, die hoopt dat de geblesseerde basisspelers Dirk Kuyt en Serginho Greene net op tijd hersteld zijn.
Zo, was je daar weer...Ben benieuwd hoe vaak we je vanmiddag zien als het voorspoedig gaat met RKC...Een stuk meer als gisteravond in elk gevalquote:
Zaterdag avond ga ik altijd uit dus dan ben ik niet te vinden op het forum. Vanmiddag zal ik best nog wel een paar keer langs komen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, was je daar weer...Ben benieuwd hoe vaak we je vanmiddag zien als het voorspoedig gaat met RKC...Een stuk meer als gisteravond in elk geval
ik heb zeker intressequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Als je echt wil,zal ik kijken of ik nog 'n extra kaartje ken regelen.Moet in feite geen probleem zijn....
Ik zie dat er steeds meer jongens los naar de wedstrijden gaan!Mooi zo,fuck die combi......quote:
Ben ons in 't vak hadden die boertjes niet zo'n praatjes!Om ons heen zag je steeds meer lege stoeltjes en steeds meer stewards.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef xboxps2 het volgende:
was zeker koud ja... en dan van die tering brabanders naast me die blij gingen doen...
quote:Op zondag 4 december 2005 15:27 schreef xboxps2 het volgende:
Jodekoeken 1-1 door vrije trap blesure tijd 1e helft
Hopelijk krijgen die een beetje tegenstand in de CL, anders gaat het lastig worden. Mag Simons wel weer een penalty missenquote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef xboxps2 het volgende:
en als we winnen volgende week staan we gelijk met psv...
Dit zou echt dom zijn, iedereen tipt hem als talent, er is niet voor niets interesse vanuit diverse landen en Feyenoord wil hem verkopen. Slaat helemaal nergens op. Ze moeten hem juist halen om volgend seizoen Kalou te vervangen terwijl er voor Kuijt een geschikte vervanger wordt gezocht.quote:Op maandag 5 december 2005 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jaja wordt Feyenoorder
Feyenoord wordt definitief eigenaar van Jackson (Jaja) Coelho.
De optie in het contract van de Braziliaan (19), die uitkomt voor Westerlo, wordt gelicht. Feyenoord ontdekte de aanvallende middenvelder een jaar geleden bij America Belo Horizonte en stalde Coelho in België. Feyenoord denkt eraan Coelho nu te verkopen. Er is belangstelling vanuit Spanje, Frankrijk en België voor de speler, die afgelopen weekeinde twee keer scoorde voor Westerlo. Het is niet de bedoeling dat Jaja in de winterstop naar de Kuip komt.
Bron AD
Hij kan iig prachtige vrije trappen nemen. Bij Sporza vergeleken ze hem afgelopen weekend met van Hooijdonk.quote:Op maandag 5 december 2005 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jaja wordt Feyenoorder
Feyenoord wordt definitief eigenaar van Jackson (Jaja) Coelho.
De optie in het contract van de Braziliaan (19), die uitkomt voor Westerlo, wordt gelicht. Feyenoord ontdekte de aanvallende middenvelder een jaar geleden bij America Belo Horizonte en stalde Coelho in België. Feyenoord denkt eraan Coelho nu te verkopen. Er is belangstelling vanuit Spanje, Frankrijk en België voor de speler, die afgelopen weekeinde twee keer scoorde voor Westerlo. Het is niet de bedoeling dat Jaja in de winterstop naar de Kuip komt.
Bron AD
Ik denk dat ze Huntelaar wel gaan halen. Wees eerlijk, je zult gewoon een hoog bedrag voor een spits moeten neerleggen ipv dat ze voor een tientje ali swaliboemkapimtossiwholagardash uit verwegistan halen die er niks bakt.quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef Erasmusch het volgende:
Kunnen ze nog ff verder zoeken want 10mln voor Huntelaar is belachelijk
Jullie mogen em wel hebben hoor voor 10 miljoenquote:Op maandag 5 december 2005 11:52 schreef Cart_man het volgende:
10 miljoen is gewoon teveel voor een speler als Huntelaar...
Niet doen dus.
Wat is dat nou weer voor 'voorspelling'?\quote:Op maandag 5 december 2005 16:48 schreef bart83 het volgende:
Maar als Jaja het niet redt dan lopen we Europees voetbal mis ben ik bang.
Als we Kuijt niet hadden, stonden we er net zo voor als Ajax momenteel. Nog wel erger denk ik. Kalou laat niets meer zien, en Boussabon is nou ook niet echt een topspits. En weinig scoren is niet zo erg maar dan moet je wel een goede verdediging en/of middenveld hebben (zie PSV).quote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor 'voorspelling'?\![]()
Europees voetbal, wasda?quote:Op maandag 5 december 2005 16:48 schreef bart83 het volgende:
Maar als Jaja het niet redt dan lopen we Europees voetbal mis ben ik bang.
Komende zomer weten we wel weer wat dat is als we lekker Champions League mogen spelequote:
Idd. Stom porseleinen popje. Hij speelt twee wedstrijden en revalideert dan weer een half jaar op kosten van Feyenoord in Japan. Heb je echt geen zak aan.quote:Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef Cart_man het volgende:
Ono moeten ze met de winterstop gelijk de deur uitdoen. Kan gewoon niet dat hij maanden in Japan zit...
Waarom zou je hem meteen verkopen? Misschien heb je wel een groeibrilantje in bezit waarvoor je over 2 jaar veel meer voor kunt vangen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Als ze die Jaja goed kunnen verkopen, zou ik geen nee zeggen.
Precies, het gaat enkel en alleen om Hofs. Hoe sneller fit hoe beter natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
En als het hem helpt met revalideren, op zn gemak voelt daaro en vertrouwd is met de medische staf... Kunnen m wel gebruiken
Dat dat niet veel is...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Nou en...
Ik hoop het Cart_man, ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Cart_man het volgende:
psv famous for not travelling.
Was al langer bekend. En geeft ook maar aan wat de status van dat provincieclubje is...
Simons past ook in de melodiequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dit jaar geen van Bommel breek je been zingen
Ik sla effe over, deze x, kijk wel op tv met de nodige versnaperingen op de bank.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Speciale "Combi" tegen Roda voor de beker. Auto's neerzetten bij NedCar in Born, en van daar uit met de bus.
Is vanwege het tijdstip, de drukte en de winkelende menigte bij het stadion.
Is dat hetzelfde als feyenoord famous for not winning?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Cart_man het volgende:
psv famous for not travelling.
Was al langer bekend. En geeft ook maar aan wat de status van dat provincieclubje is...
aaah wel joh, timmy simons breek je been, breek je been, breek je beheeeenquote:
Hahaha,ken 't nog gekker?!We gaan gewoon weer lekker los naar Roda,zoals elk jaar.Ze kennuh die combi in hun ........ steken!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Speciale "Combi" tegen Roda voor de beker. Auto's neerzetten bij NedCar in Born, en van daar uit met de bus.
Is vanwege het tijdstip, de drukte en de winkelende menigte bij het stadion.
Ik heb ze nog nooit meer dan één vak zien vullen!Zegt genoeg over de supporters........quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef xboxps2 het volgende:
psv zondag maar met 700 man
Met de Uefa-Cup en volgens mij een keertje met carnaval oid. Maar ja...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit meer dan één vak zien vullen!Zegt genoeg over de supporters........
Nee, maar bovenstaande is wel hetzelfde als Dylan Dog heeft een hoog IQ, onzin dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als feyenoord famous for not winning?
De kans dat Nigel de Jong naar Feyenoord komt is ongeveer even groot als de kans dat Feyenoord dit jaar de Champions League wintquote:Op woensdag 7 december 2005 09:06 schreef Kaap het volgende:
Iemand op FOK!Voetbal zei zowaar dat Nigel de Jong een goede voor feyenoord zou zijn.
Nou vind ik de Jong een goede speler maar een basisspeler van 020's 1ste hoeft voor mij niet direct over te komen naar Rotterdam
Das zoiets als toen Lurling kwam, alleen nog erger.
Wat heeft het dan voor nut om te refereren aan iemand die De Jong wel geschikt vindt voor Feyenoord?.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Niemand heeft het erover dat hij naar Feijenoord komt of moet komen, Cultheld. Je opmerking slaat dus ook helemaal nergens op.
quote:Tot veler verbazing prijkt hij op de tweede plaats van de topscorersranglijst van de Bundesliga. Hij zelf niet. 'Ik wist het', zegt Ebi Smolarek in de nieuwe Voetbal International. 'Maar ik heb het nooit kunnen laten zien.'
De huidige aanvaller van Borussia Dortmund wijst daarbij vooral naar Feyenoord, de club waaraan hij nog altijd zeer gehecht is, maar ook de club waar hij amper aan spelen toe kwam. 'Feyenoord was, is en blijft mijn club en ik wilde maar één ding: daar voetballen en nergens anders.'
'Waar ik niet om kan lachen is dat ik daar nu niet speel. Dat doet me ontzettend veel pijn. Ik was daar nog lang niet klaar. Natuurlijk sta ik nu in het Poolse elftal, ga ik straks naar het WK en ben ik tweede op de topscorerslijst van de Bundesliga. Maar mijn keuze was het niet.'
In VI nummer 49 vertelt Smolarek uitgebreid over zijn liefde voor Feyenoord en wat er zijn inziens de laatste jaren misging, en over zijn huidige status in Duitsland. Klik hier voorde inhoud van VI nummer 49.
Cursus begrijpend lezen: we willen hem niet eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat Nigel de Jong naar Feyenoord komt is ongeveer even groot als de kans dat Feyenoord dit jaar de Champions League wint![]()
Daar ging het niet om, het gaat erom dat zon neus niet naar Feijenoord zou moeten komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor nut om te refereren aan iemand die De Jong wel geschikt vindt voor Feyenoord?.
Aangezien die kans 0 is, heeft het toch überhaupt geen zin om daar over te praten?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, het gaat erom dat zon neus niet naar Feijenoord zou moeten komen.
Hij meldt hier iets en jij gaat erop door. Niemand heeft het er verder over. Laat zitten...quote:Op woensdag 7 december 2005 10:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aangezien die kans 0 is, heeft het toch überhaupt geen zin om daar over te praten?
Wees dan consequent en wijs elke ex Ajax speler de deurquote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef Kaap het volgende:
[..]
Cursus begrijpend lezen: we willen hem niet eens.
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 06:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Nee, maar bovenstaande is wel hetzelfde als Dylan Dog heeft een hoog IQ, onzin dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |