Oh jeequote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef hippo-clippo het volgende:
leuk middagje, maar mijn vriendin meenemen doe ik voortaan ook niet meer. Hoe ben ik toch op het idee gekomen![]()
Echt waanzinnig!!!!!!!!!!! Ze controleerden wel vrij streng op leeftijd, bij twijfel werd naar een id gevraagt. Rob draaide echt een meesterlijke set en natuurlijk heel veel bekenden. Weet niet wie er in de Legioenszaal draaide, maar dat klonk ook niet verkeerd, de middelen van de avond ervoor begonnen gelijk weer te werkenquote:
Heb je meer gehoord dan dat ik dat heb iig. Maar lijkt me sterk. Gooi dat ook maar in dat andere topicje eigenlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik hoorde dat het Ajax doelpunt toch was goed gekeurd..kanker joden hebben weer alles mee.
D'r zit er ook 1 bij mij in de klas, leuk om discussies mee te houden
als ik je goed begrijp is het doelpunt met terugwerkende kracht goedgekeurd en is het dus 1-1 gewordenquote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik hoorde dat het Ajax doelpunt toch was goed gekeurd..kanker joden hebben weer alles mee.
Dat kan nooit.quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mensquote:Op maandag 28 november 2005 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Supporters voor me in de rij keken me ook een beetje raar aan toen ik begon te schreeuwen: GVD KANKERJODENohnee afgekeurd...
![]()
Hahaha!quote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef hippo-clippo het volgende:
leuk middagje, maar mijn vriendin meenemen doe ik voortaan ook niet meer. Hoe ben ik toch op het idee gekomen![]()
Waarom?quote:Op maandag 28 november 2005 18:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mens![]()
ja dat dacht ik dus ook. Maar ik wilde gewoon lekker naar Feijenoord kijken, zonder dat ze de hele tijd vragen stelde over van alles wat er in het stadion gebeurde. Wat iedereen stond te zingen, om nog maar niet te beginnen over hoe koud ze het wel niet hadquote:
Louis Pedro is een speler van de B. Hij is volgensmij 16 of 17 jaar. Hij traint sinds deze week met het 1e mee en pakt af en toe zijn wedstrijdjes met het 2de mee. Tegen Heracles zat hij op de bank bij het 1e.quote:Op maandag 28 november 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wat echt blijvend gaat zijn. Derijck is niet echt eigen jeugd.
Louis Pedro, wie is dat dan? Is dat geen Sintgrap?
Fijn he, dat ons aapje nog geblesseerd isquote:Op maandag 28 november 2005 18:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mens![]()
Net als Snoquote:Op maandag 28 november 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wat echt blijvend gaat zijn. Derijck is niet echt eigen jeugd.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef yvette1982 het volgende:
ik moest wel hard lachen toen Heracles na de 6-1 begon te zingen "ze krijgen voetballes".
Ja ik ook...net als zowat de hele kuip. Ik vond het ook leuk, dat er nog humor is en gewoon 'vrede' tussen beide supporters. Heraclessupporters waren heel relax net als de feyenoordsupporters overigens tegen hun.quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef yvette1982 het volgende:
ik moest wel hard lachen toen Heracles na de 6-1 begon te zingen "ze krijgen voetballes".
Goede zaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef Luni het volgende:
PIETER COLLEN TERUG BIJ A-SELECTIE
Erwin Koeman heeft Pieter Collen toegevoegd aan de A-selectie. De rechtsback maakte tijdens de dinsdagtraining voor het eerst zijn opwachting bij de selectie. De Belg krijgt tot het eind van het jaar de tijd zich te bewijzen. Collen traint na een schouderoperatie sinds drie maanden weer mee op Varkenoord en doet de laatste tijd ritme op met Jong Feyenoord, waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort. ‘Ik ben heel blij dat ik hier weer mee mag trainen’, sprak hij op dinsdagochtend voor het betreden van het trainingsveld.
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.quote:Op maandag 28 november 2005 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Louis Pedro is een speler van de B. Hij is volgensmij 16 of 17 jaar. Hij traint sinds deze week met het 1e mee en pakt af en toe zijn wedstrijdjes met het 2de mee. Tegen Heracles zat hij op de bank bij het 1e.
Dat doet ie dus bij Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Kaap het volgende:
Laat Collen zich eerst maar eens bewijzen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:28 schreef mister_popcorn het volgende:
Goeie zaak, want al hoewel je niets op inzet kan aanmerken op Ostlund, is voor de rest toch wel erg zwak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |