Oh jeequote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef hippo-clippo het volgende:
leuk middagje, maar mijn vriendin meenemen doe ik voortaan ook niet meer. Hoe ben ik toch op het idee gekomen![]()
Echt waanzinnig!!!!!!!!!!! Ze controleerden wel vrij streng op leeftijd, bij twijfel werd naar een id gevraagt. Rob draaide echt een meesterlijke set en natuurlijk heel veel bekenden. Weet niet wie er in de Legioenszaal draaide, maar dat klonk ook niet verkeerd, de middelen van de avond ervoor begonnen gelijk weer te werkenquote:
Heb je meer gehoord dan dat ik dat heb iig. Maar lijkt me sterk. Gooi dat ook maar in dat andere topicje eigenlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik hoorde dat het Ajax doelpunt toch was goed gekeurd..kanker joden hebben weer alles mee.
D'r zit er ook 1 bij mij in de klas, leuk om discussies mee te houden
als ik je goed begrijp is het doelpunt met terugwerkende kracht goedgekeurd en is het dus 1-1 gewordenquote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik hoorde dat het Ajax doelpunt toch was goed gekeurd..kanker joden hebben weer alles mee.
Dat kan nooit.quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Soul_Survivor het volgende:
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mensquote:Op maandag 28 november 2005 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Supporters voor me in de rij keken me ook een beetje raar aan toen ik begon te schreeuwen: GVD KANKERJODENohnee afgekeurd...
![]()
Hahaha!quote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef hippo-clippo het volgende:
leuk middagje, maar mijn vriendin meenemen doe ik voortaan ook niet meer. Hoe ben ik toch op het idee gekomen![]()
Waarom?quote:Op maandag 28 november 2005 18:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mens![]()
ja dat dacht ik dus ook. Maar ik wilde gewoon lekker naar Feijenoord kijken, zonder dat ze de hele tijd vragen stelde over van alles wat er in het stadion gebeurde. Wat iedereen stond te zingen, om nog maar niet te beginnen over hoe koud ze het wel niet hadquote:
Louis Pedro is een speler van de B. Hij is volgensmij 16 of 17 jaar. Hij traint sinds deze week met het 1e mee en pakt af en toe zijn wedstrijdjes met het 2de mee. Tegen Heracles zat hij op de bank bij het 1e.quote:Op maandag 28 november 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wat echt blijvend gaat zijn. Derijck is niet echt eigen jeugd.
Louis Pedro, wie is dat dan? Is dat geen Sintgrap?
Fijn he, dat ons aapje nog geblesseerd isquote:Op maandag 28 november 2005 18:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
waarschijnlijk vonden ze je gewoon triest. Net als elk normaal mens![]()
Net als Snoquote:Op maandag 28 november 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wat echt blijvend gaat zijn. Derijck is niet echt eigen jeugd.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef yvette1982 het volgende:
ik moest wel hard lachen toen Heracles na de 6-1 begon te zingen "ze krijgen voetballes".
Ja ik ook...net als zowat de hele kuip. Ik vond het ook leuk, dat er nog humor is en gewoon 'vrede' tussen beide supporters. Heraclessupporters waren heel relax net als de feyenoordsupporters overigens tegen hun.quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef yvette1982 het volgende:
ik moest wel hard lachen toen Heracles na de 6-1 begon te zingen "ze krijgen voetballes".
Goede zaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef Luni het volgende:
PIETER COLLEN TERUG BIJ A-SELECTIE
Erwin Koeman heeft Pieter Collen toegevoegd aan de A-selectie. De rechtsback maakte tijdens de dinsdagtraining voor het eerst zijn opwachting bij de selectie. De Belg krijgt tot het eind van het jaar de tijd zich te bewijzen. Collen traint na een schouderoperatie sinds drie maanden weer mee op Varkenoord en doet de laatste tijd ritme op met Jong Feyenoord, waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort. ‘Ik ben heel blij dat ik hier weer mee mag trainen’, sprak hij op dinsdagochtend voor het betreden van het trainingsveld.
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.quote:Op maandag 28 november 2005 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Louis Pedro is een speler van de B. Hij is volgensmij 16 of 17 jaar. Hij traint sinds deze week met het 1e mee en pakt af en toe zijn wedstrijdjes met het 2de mee. Tegen Heracles zat hij op de bank bij het 1e.
Dat doet ie dus bij Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Kaap het volgende:
Laat Collen zich eerst maar eens bewijzen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:28 schreef mister_popcorn het volgende:
Goeie zaak, want al hoewel je niets op inzet kan aanmerken op Ostlund, is voor de rest toch wel erg zwak...
klopt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.
Ik denk dat Kuijt zelf ook wel weet dat hij daar een 2de Owen gaat worden. Kuijt moet gewoon naar een club als Liverpool, Tottenham of Everton.quote:Kuyt in belangstelling Madrid
Nog altijd is het onzeker welke spelers Real Madrid zal aantrekken in de winterstop, alhoewel de Spaanse media weten te melden dat het waarschijnlijk gaat om een linkermiddenvelder en een aanvaller.
Arrigo Sacchi, technisch directeur van Real Madrid heeft volgens de Spaanse sportkrant Marca contact opgenomen met Ruud Gullit en Marco van Basten om informatie op te vragen over Dirk Kuyt wat door de Nederlandse media bevestigd zou zijn aldus Marca. De Katwijker zou op zijn lijst staan ook mede doordat de trainer Arsene Wenger van Arsenal meerdere malen voor hem op de tribune heeft gezeten.
De voorzitter van de Koninklijke, Florentino Pérez, wilde in eerste instantie geen aanvaller halen maar Sacchi wil de Katwijker halen als het herstel van Raúl langer duurt dan verwacht die naar alle waarschijnlijkheid pas in maart zijn rentree kan maken.
Mooi. Er wordt eindelijk begonnen met het saneren van de contractspelers.quote:De Braziliaanse Feyenoorder Jean Carlos Dondé keert terug naar zijn vaderland om daar vanaf januari op huurbasis te gaan spelen voor Fluminense. De 22-jarige Dondé is aan zijn derde contractjaar bezig in de Kuip, en is nog tot de zomer van 2007 Feyenoorder. De verdediger bleek al snel een dure miskoop en kwam nauwelijks in actie voor Feyenoord 1. Daarom werd hij ook tijdelijk verhuurd aan Hamburger Sv, maar ook daar speelde hij nauwelijks.
Gerson Magrao zit in dezelfde situatie. De 20-jarige Braziliaan is volgende week op proef bij de nummer zes van de Belgische Eerste klasse, Westerlo. Magrao is anderhalf jaar in Nederland en staat ook tot juni 2007 bij Feyenoord onder contract.
Laten we eens een lijstje maken met spelers die pleitte moeten.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooi. Er wordt eindelijk begonnen met het saneren van de contractspelers.
Begint ook een duidelijke structuur naar voren te komen: De dure EU-spelers (miskopen) eruit en zo meer ruimte creëren voor de jeugdspelers.
quote:FEYENOORD WEER HOFLEVERANCIER BIJ ORANJE -17
Feyenoord is opnieuw hofleverancier van Oranje onder 17 jaar. Bondscoach Ruud Kaiser besloot liefst zes Feyenoorders op te roepen voor een oefenwedstrijd van zijn ploeg tegen de leeftijdsgenoten van Frankrijk. Hanne Hagary (foto), Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee en Kevin Wattamaleo werden geselecteerd. Het duel wordt op woensdag 14 december gespeeld in het Franse Macon.
De volledige selectie
Ferdi Sonmex (ADO Den Haag), Vurnon Anita, Frank Olijve, Christian Supusepa (Ajax), Robert Schutz (AZ), Hanne Hagary, Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee, Kevin Wattamaleo (Feyenoord), Ruud Kempers (De Graafschap), Vincent van den Berg, Arjen Bergsma (Heerenveen), Olivier ter Horst, Romario Sabajo (PSV), Gaby Jallo (FC Twente) en Nick Kuiper (Vitesse).
De standby-lijst:
Jordi Schell, Nathaniel Will (Ajax), Guido den Ouden (AZ), John den Dulk (ADO Den Haag), Lennon Ebeltjes (Emmen), Eelco Horsten, Jasper Waalkens (PSV), Wout Droste, Joran Pot, Jules Reimerink (FC Twente), José Spenrath (FC Utrecht), Imad Azaoum, Kevin van Diermen (Vitesse). Zij kunnen worden opgeroepen indien één van de selectiespelers alsnog afvalt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Eigenlijk Gyan ook op sportief gebied, maar wat mij betreft mag die bij Feijenoord werken tot ie een natuurlijke dood sterft.
Die weet ik wel ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.
Ter Horst en Sabajo iigquote:Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef fernando_redondo het volgende:
ook nog iemand met potentie?
Ostlund,quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Laten we eens een lijstje maken met spelers die pleitte moeten.
1. Basto
2. Jean
3. Bandalovski
4. Magrao
5. Mtiliga
6. Gibbs
Eigenlijk Gyan ook op sportief gebied, maar wat mij betreft mag die bij Feijenoord werken tot ie een natuurlijke dood sterft.
Nou, hopen dat ze ook 25 miljoen pond voor Kuijt bieden...kan iemand dat even omrekenen naar euro'squote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Chelsea - £25m bid mooted
30 Nov 2005 14:37
Chelsea are reportedly ready to make a £25million swoop for Athletico Madrid striker Fernando Torres - as Stamford Bridge chief Jose Mourinho faces a potential striker crisis at the Bridge.
Hernan Crespo and Didier Drogba have both picked up injuries while the latter will be away for several weeks early in the New Year as he plays for the Ivory Coast in the African Nations Cup.
It means Mourinho only has Carlton Cole and Eidur Gudjohnsen as fit strikers to choose from.
A new striker is thought to be top of Mourinho's wanted list and Torres, along with Feyenoord striker Dirk Kuyt, have been linked with a switch to west London.
Song speelde ook elke weekquote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hmm speelt elke week, totaal geen overbodige speler dus.
en de reply...quote:Van: Eus
Datum: woensdag 30 november 19:12
Aan: media@rbconline.nl; info@rbconline.nl
Onderwerp: rbc
hallo rbc,
met ome roland en papa mag ik naar rbc-feyenoord deze zaaterdag met hun mee
toen ik jarig was kreegik een tie-shirt van feyenoord die is heel mooi
ik heb ook een foto van die tieshirt op mijn msn staan
en die tiesirt wil ik aan zaaterdag bij de wedstrijd
maar toen zij mama dat het niet mogt van u dat staat op intenet
mama zij dat als je voor feyenoord bent dan mogen ze je niet herkenne met kleren
dat is voor een regeling en dan mag het niet
ik vimd dat stom want voetbal is tog voor alle mensen
ik zit in groep 5 van de heiberg bij juf susan en ben 9 jaar ik hoop egt dat u mij trugschrijf
en ik wil graag naar rbc komen ik hoop dat u dit leest !!
nou doei
eus
quote:Van: Info RBC Online <info@rbconline.nl>
Datum: Donderdag 1 december 2005 9:17
Aan: Eus
RE: rbc
Beste Eus,
Leuk dat je aanstaande zaterdag naar RBC Roosendaal - Feyenoord komt.
Wanneer jij een Feyenoord shirt aan wilt trekken is dit op eigen risico.
Ik neem aan dat supporters kinderen daar niet op aan kijken en RBC supporters zijn al helemaal rustig.
Dus op eigen risico!!
Met sportieve groet,
RBC Roosendaal
Idd. De Burberry-stilo is ook al overgewaaid naar Korea!quote:
Wilde ik net ook zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:03 schreef bart83 het volgende:
Die rechter is net de Koreanse versie van Advocaat!![]()
Dat doen alleen NAC supporters!Kanker ratten......quote:
flauwquote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://www.kicken.com/audio/ajaxsinterklaas.mp3
![]()
Kun je even wat normalen posten a.u.b, ik zie de laatste tijd meer posts van dit kaliber. Beetje jammer.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:38 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Dat doen alleen NAC supporters!Kanker ratten......
Speelt elke week kut ja,quote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hmm speelt elke week, totaal geen overbodige speler dus.
Ja hoor, denk dat met de verkoop van Kuijt en Kalou we Huntelaar wel 5 keer kunnen kopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Oper, N'Kufu, Niedzielan zijn meer het type spelers dat Feyenoord zoekt oftewel kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |