Zaterdag avond ga ik altijd uit dus dan ben ik niet te vinden op het forum. Vanmiddag zal ik best nog wel een paar keer langs komen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, was je daar weer...Ben benieuwd hoe vaak we je vanmiddag zien als het voorspoedig gaat met RKC...Een stuk meer als gisteravond in elk geval
ik heb zeker intressequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Als je echt wil,zal ik kijken of ik nog 'n extra kaartje ken regelen.Moet in feite geen probleem zijn....
Ik zie dat er steeds meer jongens los naar de wedstrijden gaan!Mooi zo,fuck die combi......quote:
Ben ons in 't vak hadden die boertjes niet zo'n praatjes!Om ons heen zag je steeds meer lege stoeltjes en steeds meer stewards.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef xboxps2 het volgende:
was zeker koud ja... en dan van die tering brabanders naast me die blij gingen doen...
quote:Op zondag 4 december 2005 15:27 schreef xboxps2 het volgende:
Jodekoeken 1-1 door vrije trap blesure tijd 1e helft
Hopelijk krijgen die een beetje tegenstand in de CL, anders gaat het lastig worden. Mag Simons wel weer een penalty missenquote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef xboxps2 het volgende:
en als we winnen volgende week staan we gelijk met psv...
Dit zou echt dom zijn, iedereen tipt hem als talent, er is niet voor niets interesse vanuit diverse landen en Feyenoord wil hem verkopen. Slaat helemaal nergens op. Ze moeten hem juist halen om volgend seizoen Kalou te vervangen terwijl er voor Kuijt een geschikte vervanger wordt gezocht.quote:Op maandag 5 december 2005 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jaja wordt Feyenoorder
Feyenoord wordt definitief eigenaar van Jackson (Jaja) Coelho.
De optie in het contract van de Braziliaan (19), die uitkomt voor Westerlo, wordt gelicht. Feyenoord ontdekte de aanvallende middenvelder een jaar geleden bij America Belo Horizonte en stalde Coelho in België. Feyenoord denkt eraan Coelho nu te verkopen. Er is belangstelling vanuit Spanje, Frankrijk en België voor de speler, die afgelopen weekeinde twee keer scoorde voor Westerlo. Het is niet de bedoeling dat Jaja in de winterstop naar de Kuip komt.
Bron AD
Hij kan iig prachtige vrije trappen nemen. Bij Sporza vergeleken ze hem afgelopen weekend met van Hooijdonk.quote:Op maandag 5 december 2005 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jaja wordt Feyenoorder
Feyenoord wordt definitief eigenaar van Jackson (Jaja) Coelho.
De optie in het contract van de Braziliaan (19), die uitkomt voor Westerlo, wordt gelicht. Feyenoord ontdekte de aanvallende middenvelder een jaar geleden bij America Belo Horizonte en stalde Coelho in België. Feyenoord denkt eraan Coelho nu te verkopen. Er is belangstelling vanuit Spanje, Frankrijk en België voor de speler, die afgelopen weekeinde twee keer scoorde voor Westerlo. Het is niet de bedoeling dat Jaja in de winterstop naar de Kuip komt.
Bron AD
Ik denk dat ze Huntelaar wel gaan halen. Wees eerlijk, je zult gewoon een hoog bedrag voor een spits moeten neerleggen ipv dat ze voor een tientje ali swaliboemkapimtossiwholagardash uit verwegistan halen die er niks bakt.quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef Erasmusch het volgende:
Kunnen ze nog ff verder zoeken want 10mln voor Huntelaar is belachelijk
Jullie mogen em wel hebben hoor voor 10 miljoenquote:Op maandag 5 december 2005 11:52 schreef Cart_man het volgende:
10 miljoen is gewoon teveel voor een speler als Huntelaar...
Niet doen dus.
Wat is dat nou weer voor 'voorspelling'?\quote:Op maandag 5 december 2005 16:48 schreef bart83 het volgende:
Maar als Jaja het niet redt dan lopen we Europees voetbal mis ben ik bang.
Als we Kuijt niet hadden, stonden we er net zo voor als Ajax momenteel. Nog wel erger denk ik. Kalou laat niets meer zien, en Boussabon is nou ook niet echt een topspits. En weinig scoren is niet zo erg maar dan moet je wel een goede verdediging en/of middenveld hebben (zie PSV).quote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor 'voorspelling'?\![]()
Europees voetbal, wasda?quote:Op maandag 5 december 2005 16:48 schreef bart83 het volgende:
Maar als Jaja het niet redt dan lopen we Europees voetbal mis ben ik bang.
Komende zomer weten we wel weer wat dat is als we lekker Champions League mogen spelequote:
Idd. Stom porseleinen popje. Hij speelt twee wedstrijden en revalideert dan weer een half jaar op kosten van Feyenoord in Japan. Heb je echt geen zak aan.quote:Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef Cart_man het volgende:
Ono moeten ze met de winterstop gelijk de deur uitdoen. Kan gewoon niet dat hij maanden in Japan zit...
Waarom zou je hem meteen verkopen? Misschien heb je wel een groeibrilantje in bezit waarvoor je over 2 jaar veel meer voor kunt vangen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Als ze die Jaja goed kunnen verkopen, zou ik geen nee zeggen.
Precies, het gaat enkel en alleen om Hofs. Hoe sneller fit hoe beter natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
En als het hem helpt met revalideren, op zn gemak voelt daaro en vertrouwd is met de medische staf... Kunnen m wel gebruiken
Dat dat niet veel is...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Nou en...
Ik hoop het Cart_man, ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Cart_man het volgende:
psv famous for not travelling.
Was al langer bekend. En geeft ook maar aan wat de status van dat provincieclubje is...
Simons past ook in de melodiequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dit jaar geen van Bommel breek je been zingen
Ik sla effe over, deze x, kijk wel op tv met de nodige versnaperingen op de bank.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Speciale "Combi" tegen Roda voor de beker. Auto's neerzetten bij NedCar in Born, en van daar uit met de bus.
Is vanwege het tijdstip, de drukte en de winkelende menigte bij het stadion.
Is dat hetzelfde als feyenoord famous for not winning?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Cart_man het volgende:
psv famous for not travelling.
Was al langer bekend. En geeft ook maar aan wat de status van dat provincieclubje is...
aaah wel joh, timmy simons breek je been, breek je been, breek je beheeeenquote:
Hahaha,ken 't nog gekker?!We gaan gewoon weer lekker los naar Roda,zoals elk jaar.Ze kennuh die combi in hun ........ steken!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Speciale "Combi" tegen Roda voor de beker. Auto's neerzetten bij NedCar in Born, en van daar uit met de bus.
Is vanwege het tijdstip, de drukte en de winkelende menigte bij het stadion.
Ik heb ze nog nooit meer dan één vak zien vullen!Zegt genoeg over de supporters........quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef xboxps2 het volgende:
psv zondag maar met 700 man
Met de Uefa-Cup en volgens mij een keertje met carnaval oid. Maar ja...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit meer dan één vak zien vullen!Zegt genoeg over de supporters........
Nee, maar bovenstaande is wel hetzelfde als Dylan Dog heeft een hoog IQ, onzin dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als feyenoord famous for not winning?
De kans dat Nigel de Jong naar Feyenoord komt is ongeveer even groot als de kans dat Feyenoord dit jaar de Champions League wintquote:Op woensdag 7 december 2005 09:06 schreef Kaap het volgende:
Iemand op FOK!Voetbal zei zowaar dat Nigel de Jong een goede voor feyenoord zou zijn.
Nou vind ik de Jong een goede speler maar een basisspeler van 020's 1ste hoeft voor mij niet direct over te komen naar Rotterdam
Das zoiets als toen Lurling kwam, alleen nog erger.
Wat heeft het dan voor nut om te refereren aan iemand die De Jong wel geschikt vindt voor Feyenoord?.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Niemand heeft het erover dat hij naar Feijenoord komt of moet komen, Cultheld. Je opmerking slaat dus ook helemaal nergens op.
quote:Tot veler verbazing prijkt hij op de tweede plaats van de topscorersranglijst van de Bundesliga. Hij zelf niet. 'Ik wist het', zegt Ebi Smolarek in de nieuwe Voetbal International. 'Maar ik heb het nooit kunnen laten zien.'
De huidige aanvaller van Borussia Dortmund wijst daarbij vooral naar Feyenoord, de club waaraan hij nog altijd zeer gehecht is, maar ook de club waar hij amper aan spelen toe kwam. 'Feyenoord was, is en blijft mijn club en ik wilde maar één ding: daar voetballen en nergens anders.'
'Waar ik niet om kan lachen is dat ik daar nu niet speel. Dat doet me ontzettend veel pijn. Ik was daar nog lang niet klaar. Natuurlijk sta ik nu in het Poolse elftal, ga ik straks naar het WK en ben ik tweede op de topscorerslijst van de Bundesliga. Maar mijn keuze was het niet.'
In VI nummer 49 vertelt Smolarek uitgebreid over zijn liefde voor Feyenoord en wat er zijn inziens de laatste jaren misging, en over zijn huidige status in Duitsland. Klik hier voorde inhoud van VI nummer 49.
Cursus begrijpend lezen: we willen hem niet eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat Nigel de Jong naar Feyenoord komt is ongeveer even groot als de kans dat Feyenoord dit jaar de Champions League wint![]()
Daar ging het niet om, het gaat erom dat zon neus niet naar Feijenoord zou moeten komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor nut om te refereren aan iemand die De Jong wel geschikt vindt voor Feyenoord?.
Aangezien die kans 0 is, heeft het toch überhaupt geen zin om daar over te praten?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, het gaat erom dat zon neus niet naar Feijenoord zou moeten komen.
Hij meldt hier iets en jij gaat erop door. Niemand heeft het er verder over. Laat zitten...quote:Op woensdag 7 december 2005 10:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aangezien die kans 0 is, heeft het toch überhaupt geen zin om daar over te praten?
Wees dan consequent en wijs elke ex Ajax speler de deurquote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef Kaap het volgende:
[..]
Cursus begrijpend lezen: we willen hem niet eens.
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 06:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Nee, maar bovenstaande is wel hetzelfde als Dylan Dog heeft een hoog IQ, onzin dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |