Jongens van ado regelen kaartjes voor ons!Wij regelen ook altijd kaartjes voor Feyenoord voor hun....quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef xboxps2 het volgende:
ja maar zit net te vragen je moet clubcard van ado met foto hebben
quote:Jonathan de Guzman wil Nederlands paspoort
Vorig seizoen was hij nog A-junior bij Feyenoord, nu lijkt het erop of Jonathan de Guzman een basisplaats heeft afgedwongen bij Feyenoord in de A selectie. De Guzman ligt erg goed in de groep. De rustige middenvelder stelt zich bescheiden op en werkt hard. En wie in Nederland als jongeling goed presteert, staat al snel in de schijnwerpers.
Is er al gebeld vanuit Zeist? 'Nee, ik heb nog niets gehoord, haha. Dat kan ook niet, want ik heb geen Nederlands paspoort. Of ik voor Jong Oranje of het grote Oranje zou willen voetballen? Ja graag, maar ik ben er verder niet mee bezig. Ik heb al die jaren bewust aanbiedingen vanuit Canada afgeslagen om me op Feyenoord te richten.'
'Nee, ik heb nog geen aanvraag lopen voor een Nederlands paspoort. Ook bij Feyenoord zijn ze nog niet met een aanvraag bezig. Ik ben bijna 6 jaar in Rotterdam en woon nu in een flat nabij het Zuidplein, waar ook Salomon Kalou en andere jonge jongens wonen.
'Mijn vader stimuleerde mij en mijn broer om het te maken in het voetbal. Nu zijn mijn ouders enorm trots op ons. Ook Julian vertrok pop zijn 16e naar Europa en speelt nu bij Deportivo de La Coruña. Voetbal is na Lacrosse, honkbal en ijshockey in Canada pas de 4e sport. Ik heb geen andere sporten beoefend, ik kan niet eens schaatsen. Voetbal stond voor ons altijd op de eerste plaats.'
'Ik ben Feyenoord heel erg dankbaar dat ze mij al op zeer jonge leeftijd deze mooie kans bood. Als 12-jarige lieten ze mij overkomen en daarna heeft de clubleiding altijd heel veel vertrouwen in mij gehad. Dat wil ik nu terug betalen.'
quote:Feyenoord positief over onderhandelingen met Huntelaar
Vrijdag meldde het Algemeen Dagblad al dat Feyenoord een gesprek voerde met Huntelaar en diens zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Feyenoord wilde horen of de spits open staat voor een transfer. Erwin Koeman in De Telegraaf: ,,Wij hebben gezegd hoe wij over Huntelaar bij Feyenoord denken en Klaas Jan heeft zijn ideeën neergelegd. Volgens ons is er grond om door te gaan om te proberen Huntelaar naar Feyenoord te halen.''
Trainer Gertjan Verbeek zegt zaterdag in het Friesch Dagblad overigens dat hij er zijn hand niet voor in het vuur durft te steken dat de 22-jarige goaltjesdief het seizoen afmaakt bij Heerenveen. ,,Maar daar ben ik verder niet mee bezig'', zegt Verbeek. De verwachting is dat Feyenoord de spits van SC Heerenveen pas kan en wil betalen als Dirk Kuijt verkocht wordt aan een buitenlandse club.
quote:In januari contractbesprekingen met Ono
Feyenoord en Shinji Ono zullen in januari rond de tafel gaan zitten om te praten over een mogelijke nieuwe nieuwe verbintenis. Het huidige contract van de geblesseerde Ono loopt nog tot de zomer van 2007. De Japanner hoopt overigens nog voor de winterstop zijn rentree te maken. Daarvoor heeft de middenvelder dan nog ruim drie weken.
Goed plan man! Laten we elke buitenlander die al een paar jaar in Nederland is en niet voor z'n eigen pauperland wil uitkomen lekker voor Oranje laten spelen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt mij perfect, ipv Sneijder.
\quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goed plan man! Laten we elke buitenlander die al een paar jaar in Nederland is en niet voor z'n eigen pauperland wil uitkomen lekker voor Oranje laten spelen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |