Ik verheug me op Sonny, Clarissa en Maaike. Misschien dat Gabriel nog zijn best wil doen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Lijkt me niet dat volgende week bijster interessant wordt...
Maaike zekerquote:
Het zal nog moeilijk worden om 6 eruit te plukken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende week kneusjesavond dus.
Vandaag was best leuk tochquote:
De nieuwe Ericquote:
Ja, dat viel me wel tegen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Molluck het volgende:
Jammer dat ze die vierde naam niet lieten zien...het is iig NIET Marescha
Iig iets betere kandidaten dan vorige weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaag was best leuk toch!
Zijn zang was nog lang niet goed genoeg om te winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja. Aaron was ik vergeten. Die heeft van de mannen de meeste kans..
Idd, heel verdacht was dat. Waarom lieten ze die vierde naam niet gewoon zien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Molluck het volgende:
Veel beterquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iig iets betere kandidaten dan vorige week.
Eh sma, praat naar je eigen kleur!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
RaffaRaffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
![]()
Het zal wel niet kwalitatief hoogstaand worden, maar wel interessant.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Lijkt me niet dat volgende week bijster interessant wordt...
W.m.b.:quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Het zal nog moeilijk worden om 6 eruit te plukken.![]()
Vergeet jij Dquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef PeRi het volgende:
Ik verheug me volgende week toch nog op Esther, (Alex hoop ik), Merle, Serge en William.
Om teleurstelling te voorkomen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef Fusion het volgende:
[..]
Idd, heel verdacht was dat. Waarom lieten ze die vierde naam niet gewoon zien?
Dat is toch al bekend dat ze die niet laten zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Molluck het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling? Eerst de hele week sms'en om van die 15 kandidaten 10 te maken en daarna nog sms'en voor de winnaar, of wordt die wildcardwinnaar door de jury gekozen?
Ey man, ik ben een neger hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh sma, praat naar je eigen kleur!
Maar ze vertellen wel de 4e keus van het publiek.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend dat ze die niet laten zien.
Zou ook niet helemaal aardig zijn als iemand daar op staat die niet door is
Ehhh lekkere tanga paas me die jonkoe ehh je weeeeet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ey man, ik ben een neger hoor..
Ja maar die kan dan toch nog door.. zie je nu ook weerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ze vertellen wel de 4e keus van het publiek.
Omdat die daarna nog hoop heeft op een plek via de juryquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ze vertellen wel de 4e keus van het publiek.
Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:53 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij hadden ze ook al vanaf het begin van de shows gezegd dat de overige kaarten niet geshowd zouden worden als er een 'nieuwe' tevoorschijn kwam.
Mijnes ook. En ik ben het met jouw eens wb Raffiequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
mijn top 4 door...
ik vatte Raffaëla's reactie trouwens niet op als arrogantie, volgens mij was ze echt soort van flabbergasted...
Die Raffa is sowieso niet helemaal tof volgens mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
mijn top 4 door...
ik vatte Raffaëla's reactie trouwens niet op als arrogantie, volgens mij was ze echt soort van flabbergasted...
oh en "sms Alex naar 5656"
Ja, want Idols staat er echt om bekend dat het zo'n aardig programma is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
Zou ook niet helemaal aardig zijn als iemand daar op staat die niet door is
Wat een kut argument!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ja, want Idols staat er echt om bekend dat het zo'n aardig programma is.
Clarissa was idd goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef Funkytrip het volgende:
Van de wildcards vind ik Aisata toch echt de beste
Clarissa was ook wel goed...
Davide was echt heeeeeel slecht vorige keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef MissTiger het volgende:
Van mij mogen volgende week zingen: Clarissa, Davide, Sanne, Sonny, Serge en nr 6 weet ik nog even niet.
ze is nog heel jong in d'r doen&laten [mag ook met 22], en ze overschreeuwt zichzelf een beetje... voor het optreden was ze hartstikke zenuwachtig, straalde ze aan alle kanten uit, en bij de uitslag wist ze ook niet waar ze het zoeken moest... je kan 't als 'n plus zien, zoveel stemmen, maar er wordt ook 'n onwijze druk op haar gelegd op deze manier [zelfde geldt overigens voor Floortje]quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef WaStEd het volgende:
Die Raffa is sowieso niet helemaal tof volgens mij.
Tijdens de uitzending.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Wanneer worden eigenlijk de 6 kandidaten bekend gemaakt, dat heb ik even gemist?
quote:De lijnen blijven de hele week open, pas aan het begin van de uitzending volgende week wordt bekendgemaakt welke zes diezelfde avond nog een nummer mogen laten horen en voor welke negen het doek definitief valt. Jij bepaalt wie door te bellen en sms-en.
Ze is wat infantiel idd, maar wat ik vanavond gezien heb kan ik ook echt niet zeggen dat ze de beste was.. sterker nog.. in mijn top 4 stond ze nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze is nog heel jong in d'r doen&laten [mag ook met 22], en ze overschreeuwt zichzelf een beetje... voor het optreden was ze hartstikke zenuwachtig, straalde ze aan alle kanten uit, en bij de uitslag wist ze ook niet waar ze het zoeken moest... je kan 't als 'n plus zien, zoveel stemmen, maar er wordt ook 'n onwijze druk op haar gelegd op deze manier [zelfde geldt overigens voor Floortje]
ps. nogmaals high five naar Diz... wat zijn we eensgezind vanaaf
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze is nog heel jong in d'r doen&laten [mag ook met 22], en ze overschreeuwt zichzelf een beetje... voor het optreden was ze hartstikke zenuwachtig, straalde ze aan alle kanten uit, en bij de uitslag wist ze ook niet waar ze het zoeken moest... je kan 't als 'n plus zien, zoveel stemmen, maar er wordt ook 'n onwijze druk op haar gelegd op deze manier [zelfde geldt overigens voor Floortje]
ps. nogmaals high five naar Diz... wat zijn we eensgezind vanaaf
Vorige keer was hij idd niet al te best, maar die keren dáárvoor vond ik hem wel erg goed en leuk, dusss van mij mag hij nog een kans krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Davide was echt heeeeeel slecht vorige keer
Daar mag je de hele week voor gaan bellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Wanneer worden eigenlijk de 6 kandidaten bekend gemaakt, dat heb ik even gemist?
jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:01 schreef Cee het volgende:
ik hoop heel erg dat Alex door gaat![]()
anders ontbreekt 't compleet aan eye candy dit seizoen.
quote:Alhoewel Harm wel íets heeft, ik moet er alleen niet te lang naar kijken.
Harm is een beetje zo'n Roger uit Idols 1... als hij maar niet wegloopt danquote:
Hmm...dus alle 15 gaan dus iets voorbereiden.quote:
BVO denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Wie opent er een topic met een poll voor de wildcardronde? Ik kan dat niet.
dat was alleen maar uit medelijden, ze bakte er niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Fusion het volgende:
Wie kreeg de wildcard twee jaar geleden ook al weer? Alice toch? En die is ook nog best ver gekomen in de finale.
Boeit niks bij Idols.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
Alex was misschien wel de slechste van allemaal
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
Alex was misschien wel de slechste van allemaal
In de wildcardronde was ze toen anders een van de betere.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was alleen maar uit medelijden, ze bakte er niks van
Want?quote:
Renske. Echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.
En van de mensen die door zijn is I-Jay met afstand de slechtste.
Rustig jongen, ik drink cassis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben een kijker!
Ik irriteer me aan hem
Dus lijkt het me wel uitmaken
Dat die domme natte dozen en breezah sletten nou daar op stemmen kan ik ook niks aan doen idd
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Wie opent er een topic met een poll voor de wildcardronde? Ik kan dat niet.
En dat is een feitquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Fusion het volgende:
En van de mensen die door zijn is I-Jay met afstand de slechtste.
klopt, toen mocht ze van mij ook door....quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
In de wildcardronde was ze toen anders een van de betere.
Ronquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, toen mocht ze van mij ook door....
maar daarna bleek 't niks te zijn, kreeg ze hard commentaar en mocht ze vervolgens nog 5 afleveringen mee, ten koste van o.a.Ron
.... terwijl het elke aflevering duidelijker werd hoe ontzettend zij níet kon zingen
btw had Dizer niet nog 'n mooie ava van Alice!?
Hé da's nou precies wat ik dacht toen. Alleen was ik iets groffer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]Damn wat ik heb toch voro nare woorden en vervloekingen geroepen toen Ron niet door ging en Alice welDomme kut-doos met der pijpbek van een teringwijf dat van hier naar tokio doodgeschopt moest worden. Ron die niet door gaat en zij wel
Heb je hem nog?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ron![]()
Damn wat ik heb toch voro nare woorden en vervloekingen geroepen toen Ron niet door ging en Alice welDomme kut-doos met der pijpbek van een teringwijf dat van hier naar tokio doodgeschopt moest worden. Ron die niet door gaat en zij wel
En ja.. ik had daar ooit een leuke avvie van (iets met een lul die der bek inging![]()
)
Citeer eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hé da's nou precies wat ik dacht toen. Alleen was ik iets groffer.![]()
manneke_pils heeft 'm toen nog een hele tijd gebruikt tochquote:
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
manneke_pils heeft 'm toen nog een hele tijd gebruikt toch?
Die is veel tofferquote:
Echt nietquote:
Ik doe het liever met Marescha dan met Edward Nortonquote:
Morgen is over 25 minutenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe het liever met Marescha dan met Edward Norton!
Maar Edward is morgen weer terug.
Zo.. volgens mij is jouw zusje best een breezerkutje vs idols slettebak... ze deed het toch ook met die JKquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
M'n zusje zat alweer aan te pappen bij William hoor ik net.
Zeg zeg zegquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo.. volgens mij is jouw zusje best een breezerkutje vs idols slettebak... ze deed het toch ook met die JK![]()
Aaah..quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg.
Meer dan wat gezellige belletjes en MSN-gesprekjes is het nooit geweest hoor.
Gelukkig maar.
Op zaterdag avond met je bier drinkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Morgen is over 25 minuten
Danm, ik heb trek in warme chocomel
Blijf je nou wel wakker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook chocomel. Ik wil nog niet slapen eigenlijk.
Mijn computer doet vreemd.. ik ga rebooten..quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
KUT inet verbinding
Als je ook bij mn provider zit zal dat weinig zin hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer doet vreemd.. ik ga rebooten..
Lees je inquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was de hele dag op stap. heb het niet kunnen zien!
de vraag voor mij is natuurlijk: WIE ZIJN ER DOOR?
bij deze
1. Raffaela 38%quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was de hele dag op stap. heb het niet kunnen zien!
de vraag voor mij is natuurlijk: WIE ZIJN ER DOOR?
bij deze
omg, mijn verwachtingen kloppen bijna helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
1. Raffaela 38%
2. Harm 18%
3. Marescha 13%
4. Ellen 9% is gekozen door de jury.
Wat heb je dan? Chello?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je ook bij mn provider zit zal dat weinig zin hebben
hoezo?quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
Harm is zo jammer!
Harm is geen idolquote:Op zondag 18 december 2005 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoezo?
wie had je liever in zijn plaats gezien dan?
moet iemand een idol zijn om een favoriet van jou te worden dan?quote:
Dat doe ik dan ook!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op zaterdag avond met je bier drinken!
Dat zegt ie toch niet? En desondanks, het gaat toch om Idols... En daarom maakt Raffie best een groot kans omdat ze veel in huis heeftquote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet iemand een idol zijn om een favoriet van jou te worden dan?
Geen bier hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op zaterdag avond met je bier drinken!
Dat in elk gevalquote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet iemand een idol zijn om een favoriet van jou te worden dan?
Nou meer van... Zo.. volgens mij heeft ie het al binnen...quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef BVO het volgende:
Wat een jaloerse blikken van Marescha en Harm net na Raf's optreden.
Potentiele Idols uit voorgaande series:quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat in elk geval
Daar draaid de show om
Net als jamai geen idol is
Net als Boris geen idol is.
Dus het ned publiek heeft kennelijk geen benul van wat we zoeken.
Zoals is gebeleken dus. Nu blijft het al gehele succes natuurlijk bij allemaal uit maar Jim is toch echt meer een idol dan Jamai en was dus de logische winnaar. (Al kan ik zijn stem niet uit staan).
Net als hind meer een idol was.
Ook Maud had ik meer kans gegeven dan boris.
Boris kan perfect zingen in een jazz of soul band
Maar het is GEEN IDol
Maud ook zekerquote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Potentiele Idols uit voorgaande series:
1. Hind
2. Dewi
3. Ron
Dat zijn Idols. De rest kunnen of leuk zingen of zien er leuk uit. Geen combinatie.
Behlave Jamai... die heeft het beide nietquote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Hind
2. Dewi
3. Ron
Dat zijn Idols. De rest kunnen of leuk zingen of zien er leuk uit. Geen combinatie.
Hind is dan weer als Idol meer geschikt voor de Franse/Spaanse/Arabische markt.quote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Hind
2. Dewi
3. Ron
Eenschquote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind is dan weer als Idol meer geschikt voor de Franse/Spaanse/Arabische markt.
Jamai is echt perfect voor een musicalquote:Op zondag 18 december 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behlave Jamai... die heeft het beide niet
Inderdaad, Maud ook... die vergat ik.quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maud ook zeker
lekkere stem en uiterlijk
En Dewi had idd zeker potentie
lekker pittig wijf met goeie stem
Zij is dat aparte Idol... wel netjes... geen gekke dingen.. maar dan wel Idol..quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind is dan weer als Idol meer geschikt voor de Franse/Spaanse/Arabische markt.
Irma had voor mij zeker niet de looksquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, Maud ook... die vergat ik.
Nog altijd was Irma mijn nummer 1 maar helaas...
ahja je hebt wel gelijk! ik kijk zelf idols meer met persoonlijke meningen. daarom vind ik harm zo goed, omdat ik zelf gewoon meer voorstander ben van zijn stijl en zijn muziekvoorkeur.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook Maud had ik meer kans gegeven dan boris.
Boris kan perfect zingen in een jazz of soul band
Maar het is GEEN IDol
Daarom zal Raffaëla al niet gaan winnen. Die is voor Nederlandse begrippen veel te zelfverzekerd en apart. Een meisje als Floortje is véél meer girl-next-door, dáár houdt Nederland van.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Irma had voor mij zeker niet de looks
Maar ze kon idd aardig zingen
Het gat was niet zo groot naar een idol als voorgaande winnaars
Maar dat is het debiele van nederland. Iets van de zwakke en underdog kiezen
Ze had vandaag anders wel bealchelijk veel stemmenquote:Op zondag 18 december 2005 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom zal Raffaëla al niet gaan winnen. Die is voor Nederlandse begrippen veel te zelfverzekerd en apart. Een meisje als Floortje is véél meer girl-next-door, dáár houdt Nederland van.
Eenschquote:Op zondag 18 december 2005 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom zal Raffaëla al niet gaan winnen. Die is voor Nederlandse begrippen veel te zelfverzekerd en apart. Een meisje als Floortje is véél meer girl-next-door, dáár houdt Nederland van.
En terecht natuurlijk, maar bij figuren als haar gaat dat op den duur toch tegen je werken...quote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze had vandaag anders wel bealchelijk veel stemmen
Tjah.. als het maar een vrouw is. Klaar.quote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, maar bij figuren als haar gaat dat op den duur toch tegen je werken...
Remember Hind, die kreeg half Nederland over zich heen toen Dooske bij de laatste 4 vroeg: "Wie denkt dat 'ie vanavond afvalt?" Jim, Jamai en Dewi staken hun hand op, Hind uiteraard niet.
Nou, dat was me wat, het was gelijk een arrogante greppelkut.
Maar goed, we zullen zien, op dit moment is zij voor mij met afstand het idool van deze editie.
Moah... JK is ver gekomen vorig jaarquote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eensch
Sterker nog
Ik weet geen eens of nederland klaar is voor een donkere winnares.
Ik denk het niet, Het klinkt heel zwaar als of het politiek is of zo maar ik geef haar nu al geen kans
Maar we zoeken een idolquote:Op zondag 18 december 2005 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahja je hebt wel gelijk! ik kijk zelf idols meer met persoonlijke meningen. daarom vind ik harm zo goed, omdat ik zelf gewoon meer voorstander ben van zijn stijl en zijn muziekvoorkeur.
destijds vond ik ook jamai beter, omdat ik jim maar niks vond (saaie jongen, weinig interessant). maar als ik nu terugkijk vind ik toch dat jim het meer verdiende.
maarja, de reden waarom ik idols kijk is gewoon om een aantal favoriten uit te kiezen en te kijken hoe die het er van maken. en natuurlijk is het ook saai om alleen prototypes in de finale te zien, het is veel leuker om alternativelingen (zo noem ik het maar
) te zien, dat kan leuke discussies opleveren en anders zou het maar een saaie show zijn.
Ver jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah... JK is ver gekomen vorig jaar
wie vind je dit jaar in aanmerking komen (van de finalekandidaten?)quote:Op zondag 18 december 2005 00:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar we zoeken een idol
Ik zouo zo graag willen dat we eindelijk ook een idol hebben als winnaar
En niet de underdog dit keer. Niet de persoon die net geen idol is.
Eentje die wel een leuke top40 plaat weet op te leveren
Die wel de hitlijsten met meerdere platen en singels zal bestormen.
Valt je dat op?quote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef superhero87 het volgende:
Valt me op dat er nog maar 4 mannen in de finale zitten...
Als idol?quote:Op zondag 18 december 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie vind je dit jaar in aanmerking komen (van de finalekandidaten?)
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomtquote:Op zondag 18 december 2005 00:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als idol?
Want ik ben er nog maar van een paar beetje onder de indruk van stem.
Ze blijven nog ver achter bij Boris (want zangtechnisch was dat denk ik echt bij verre de beste tot nu toe)
Mmmm gaat dus over meer dan zang
Zal ff lijstjhe maken
Kloptquote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomt
Ik was wel in beeld.quote:Op zondag 18 december 2005 09:58 schreef PeRi het volgende:
Tom, waarom was je niet in beeld eigenlijk.
Ik zag je niet! Terwijl ik toch echt met mijn neus op het beeld zat om naar je te kunnen staren.quote:Op zondag 18 december 2005 10:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik was wel in beeld..
Vooral bij de resultshow zie je me een paar keer voorbij flitsen.
Serge stond trouwens op nummer 4 bij de jury! Na de uitzending gingen ze de bordjes weghalen, en toen draaide Mark nog even snel het bordje omquote:
Ik had William verwacht.... in ieder geval een jongen jah.quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Serge op 4, opvallend!
Ik vond Boris helemaal niet geweldig. Ik vond zijn stem niet mooi.... maar ach smaken verschillen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomt
hahaha volgens mij weet ik wie je ben.... maak wel een paar shotsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga ook weer voor de TV zitten en aanwijzen waar ik allemaal te zien ben..
Er is wel DSDS...... als ik Idols al gekeken had dan had ik DSDS gaan kijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga ook weer kijken, er is toch niks anders.
Oh, is goed hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
hahaha volgens mij weet ik wie je ben.... maak wel een paar shotsOf mag dat niet
![]()
wij wlel gelukkig.... maar heb nu toch voor Idols gekozen, hoewel ik ook graag naar Daniel Munoz wil kijkenquote:
ik vond william echt goed jah..... (en lekker)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Vond je hem serieus goed? Hij komt toch echt flink tekort op zanggebied hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat tweede zorgt er zeker voor dat je oren het minder doen dan.
ik wil ook zappen naar DSDS, maar dat kan niet, ik kijk opd e pc, en ben het aan het opnemen.... waarom weet ik niet, maar goedquote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben toch meer aan het zappen dan ik vooraf gedacht had.
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Vond Ellen slecht eigenlijk
nee vind ik van niet. Marescha was de beste deze uitzending.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen.
Ze was vocaal gezien de beste deze uitzending.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind Ellen gewoon slecht, veel te lage stem.... en ze is nog yakkie ook.....
Nee eerst die gekke Renske eruit, dan Ellenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Ik hoop dat ze er als eerste uit gaat. Of nee, Clarissa moet er als eerste uit. Die wint de wildcardronde toch wel![]()
Waarschijnlijk wint Floortje en wordt Raffaëla tweede. Tenminste, dat denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Doe mij maar Raffaëla of Floortje.. en als eerstvolgende kerel Harm
Dat zal wel weer.... gelukkig is Floortje ook een Favo van mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wint Floortje en wordt Raffaëla tweede. Tenminste, dat denk ik
Vond ik niet, Big Spender was echt wel goed!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies was bij haar workshop en de eerste liveshows heel goed, maar zij kakte zo enorm in dat het bijna pijnlijk was om naar te kijken. Die bigbandshow van haar sloeg alles, echt slecht.
niet echt de kanpstequote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond Marlies eigenlijk altijd al bagger![]()
Dan hebben we echt een hele andere smaak, want ik vond het erg goed..... Al moet ik je wel gelijk geven, dat het leek alsof ze er geen zin meer in had.......quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Big Spender vond ik echt heel slecht. Het leek ook echt alsof Marlies er geen zin meer in had, ze zong zo zeurderig en deed (zo leek het) totaal geen moeite om ook maar een beetje gezellig en leuk over te komen.
Ik vond haar echt niet knap.... maar superlelijk was ze nietquote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat lelijke vond ik altijd wel meevallen, eigenlijk.
Roel_Jewel daarentegen niet..
een lief klein heksje danquote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Marlies een klein heksje.
Het is nog steeds voor mij de minst aantrekkelijke ronde van Idols.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En vanavond weer Idols! Om de kwaliteit hoeven we niet zo te kijken, maar het wordt wel weer leuk.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
Volgende week al helemaal niet nee, dan ben ik er zelfs misschien niet eens.
quote:
hmmm...dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
O&N vieren?
Het lijkt erop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanaaf de wildcarshow?
Dan is de eerste finaleshow.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Dacht dat dat volgende week pas was
Ik voor Maaike. En Karlijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Altijd..
Ik ben voor Merle, Karlijn, Esther, Sanne, Clarissa en. Royena.
.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Twee keer. Clarissa
. als favoriet.
quote:
Sanne = stom..quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Sanne ziet er weer zo stom uit.
Ja, hij doet stom tegen Chantalquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Davide...![]()
heb je wat tegen een limburgs accentquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:12 schreef MissX het volgende:
Serge, please hou je mond
Nee, volgens mij niet. Belachelijk zeg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
We krijgen tot half negen geen optreden denk ik...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bavel, Bavel, alles is voorbij.
Ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga ik nou weer een uur m'n tijd verdoen als ik ga kijken
Niet alleen je eigen tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga ik nou weer een uur m'n tijd verdoen als ik ga kijken
Die heb ik al afquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.. Ga maar kerststukjes maken.
Ik heb wat tegen alle sterke accenten, of het nou fries, boers, zeeuws of limburgs is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
heb je wat tegen een limburgs accent![]()
![]()
Des te meer Chantal in beeldquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
We krijgen tot half negen geen optreden denk ik...
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Praat jij net zoals Serge, Roel?
quote:'t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
dat heel Holland Limburgs lult
tssss, Alex is leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Die Robby Williams-knakker is zo'n glibber, verschrikkelijk. het woord fake is voor hem uitgevonden
Bij dezen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat we dat nog eens mee mogen maken..
Bij het zien van Alex springt het glazuur van mijn tanden, bij die Amerikaanse knakker en Serge trouwens ookquote:
Ik vind dat ze er voor de verandering ook wel goed uitziet. Leuke outfit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Afgezien van de ietwat overdreven lipstick ziet Chantal er potverdomme geil uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |