Op zaterdag avond met je bier drinkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Morgen is over 25 minuten
Danm, ik heb trek in warme chocomel
Blijf je nou wel wakker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook chocomel. Ik wil nog niet slapen eigenlijk.
Mijn computer doet vreemd.. ik ga rebooten..quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
KUT inet verbinding
Als je ook bij mn provider zit zal dat weinig zin hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer doet vreemd.. ik ga rebooten..
Lees je inquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was de hele dag op stap. heb het niet kunnen zien!
de vraag voor mij is natuurlijk: WIE ZIJN ER DOOR?
bij deze
1. Raffaela 38%quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was de hele dag op stap. heb het niet kunnen zien!
de vraag voor mij is natuurlijk: WIE ZIJN ER DOOR?
bij deze
omg, mijn verwachtingen kloppen bijna helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
1. Raffaela 38%
2. Harm 18%
3. Marescha 13%
4. Ellen 9% is gekozen door de jury.
Wat heb je dan? Chello?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je ook bij mn provider zit zal dat weinig zin hebben
hoezo?quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
Harm is zo jammer!
Harm is geen idolquote:Op zondag 18 december 2005 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoezo?
wie had je liever in zijn plaats gezien dan?
moet iemand een idol zijn om een favoriet van jou te worden dan?quote:
Dat doe ik dan ook!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op zaterdag avond met je bier drinken!
Dat zegt ie toch niet? En desondanks, het gaat toch om Idols... En daarom maakt Raffie best een groot kans omdat ze veel in huis heeftquote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet iemand een idol zijn om een favoriet van jou te worden dan?
Geen bier hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op zaterdag avond met je bier drinken!
Dat in elk gevalquote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet iemand een idol zijn om een favoriet van jou te worden dan?
Nou meer van... Zo.. volgens mij heeft ie het al binnen...quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef BVO het volgende:
Wat een jaloerse blikken van Marescha en Harm net na Raf's optreden.
Potentiele Idols uit voorgaande series:quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat in elk geval
Daar draaid de show om
Net als jamai geen idol is
Net als Boris geen idol is.
Dus het ned publiek heeft kennelijk geen benul van wat we zoeken.
Zoals is gebeleken dus. Nu blijft het al gehele succes natuurlijk bij allemaal uit maar Jim is toch echt meer een idol dan Jamai en was dus de logische winnaar. (Al kan ik zijn stem niet uit staan).
Net als hind meer een idol was.
Ook Maud had ik meer kans gegeven dan boris.
Boris kan perfect zingen in een jazz of soul band
Maar het is GEEN IDol
Maud ook zekerquote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Potentiele Idols uit voorgaande series:
1. Hind
2. Dewi
3. Ron
Dat zijn Idols. De rest kunnen of leuk zingen of zien er leuk uit. Geen combinatie.
Behlave Jamai... die heeft het beide nietquote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Hind
2. Dewi
3. Ron
Dat zijn Idols. De rest kunnen of leuk zingen of zien er leuk uit. Geen combinatie.
Hind is dan weer als Idol meer geschikt voor de Franse/Spaanse/Arabische markt.quote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Hind
2. Dewi
3. Ron
Eenschquote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind is dan weer als Idol meer geschikt voor de Franse/Spaanse/Arabische markt.
Jamai is echt perfect voor een musicalquote:Op zondag 18 december 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behlave Jamai... die heeft het beide niet
Inderdaad, Maud ook... die vergat ik.quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maud ook zeker
lekkere stem en uiterlijk
En Dewi had idd zeker potentie
lekker pittig wijf met goeie stem
Zij is dat aparte Idol... wel netjes... geen gekke dingen.. maar dan wel Idol..quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind is dan weer als Idol meer geschikt voor de Franse/Spaanse/Arabische markt.
Irma had voor mij zeker niet de looksquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, Maud ook... die vergat ik.
Nog altijd was Irma mijn nummer 1 maar helaas...
ahja je hebt wel gelijk! ik kijk zelf idols meer met persoonlijke meningen. daarom vind ik harm zo goed, omdat ik zelf gewoon meer voorstander ben van zijn stijl en zijn muziekvoorkeur.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook Maud had ik meer kans gegeven dan boris.
Boris kan perfect zingen in een jazz of soul band
Maar het is GEEN IDol
Daarom zal Raffaëla al niet gaan winnen. Die is voor Nederlandse begrippen veel te zelfverzekerd en apart. Een meisje als Floortje is véél meer girl-next-door, dáár houdt Nederland van.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Irma had voor mij zeker niet de looks
Maar ze kon idd aardig zingen
Het gat was niet zo groot naar een idol als voorgaande winnaars
Maar dat is het debiele van nederland. Iets van de zwakke en underdog kiezen
Ze had vandaag anders wel bealchelijk veel stemmenquote:Op zondag 18 december 2005 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom zal Raffaëla al niet gaan winnen. Die is voor Nederlandse begrippen veel te zelfverzekerd en apart. Een meisje als Floortje is véél meer girl-next-door, dáár houdt Nederland van.
Eenschquote:Op zondag 18 december 2005 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom zal Raffaëla al niet gaan winnen. Die is voor Nederlandse begrippen veel te zelfverzekerd en apart. Een meisje als Floortje is véél meer girl-next-door, dáár houdt Nederland van.
En terecht natuurlijk, maar bij figuren als haar gaat dat op den duur toch tegen je werken...quote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze had vandaag anders wel bealchelijk veel stemmen
Tjah.. als het maar een vrouw is. Klaar.quote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, maar bij figuren als haar gaat dat op den duur toch tegen je werken...
Remember Hind, die kreeg half Nederland over zich heen toen Dooske bij de laatste 4 vroeg: "Wie denkt dat 'ie vanavond afvalt?" Jim, Jamai en Dewi staken hun hand op, Hind uiteraard niet.
Nou, dat was me wat, het was gelijk een arrogante greppelkut.
Maar goed, we zullen zien, op dit moment is zij voor mij met afstand het idool van deze editie.
Moah... JK is ver gekomen vorig jaarquote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eensch
Sterker nog
Ik weet geen eens of nederland klaar is voor een donkere winnares.
Ik denk het niet, Het klinkt heel zwaar als of het politiek is of zo maar ik geef haar nu al geen kans
Maar we zoeken een idolquote:Op zondag 18 december 2005 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahja je hebt wel gelijk! ik kijk zelf idols meer met persoonlijke meningen. daarom vind ik harm zo goed, omdat ik zelf gewoon meer voorstander ben van zijn stijl en zijn muziekvoorkeur.
destijds vond ik ook jamai beter, omdat ik jim maar niks vond (saaie jongen, weinig interessant). maar als ik nu terugkijk vind ik toch dat jim het meer verdiende.
maarja, de reden waarom ik idols kijk is gewoon om een aantal favoriten uit te kiezen en te kijken hoe die het er van maken. en natuurlijk is het ook saai om alleen prototypes in de finale te zien, het is veel leuker om alternativelingen (zo noem ik het maar
) te zien, dat kan leuke discussies opleveren en anders zou het maar een saaie show zijn.
Ver jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah... JK is ver gekomen vorig jaar
wie vind je dit jaar in aanmerking komen (van de finalekandidaten?)quote:Op zondag 18 december 2005 00:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar we zoeken een idol
Ik zouo zo graag willen dat we eindelijk ook een idol hebben als winnaar
En niet de underdog dit keer. Niet de persoon die net geen idol is.
Eentje die wel een leuke top40 plaat weet op te leveren
Die wel de hitlijsten met meerdere platen en singels zal bestormen.
Valt je dat op?quote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef superhero87 het volgende:
Valt me op dat er nog maar 4 mannen in de finale zitten...
Als idol?quote:Op zondag 18 december 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie vind je dit jaar in aanmerking komen (van de finalekandidaten?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |