Davide was echt heeeeeel slecht vorige keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef MissTiger het volgende:
Van mij mogen volgende week zingen: Clarissa, Davide, Sanne, Sonny, Serge en nr 6 weet ik nog even niet.
ze is nog heel jong in d'r doen&laten [mag ook met 22], en ze overschreeuwt zichzelf een beetje... voor het optreden was ze hartstikke zenuwachtig, straalde ze aan alle kanten uit, en bij de uitslag wist ze ook niet waar ze het zoeken moest... je kan 't als 'n plus zien, zoveel stemmen, maar er wordt ook 'n onwijze druk op haar gelegd op deze manier [zelfde geldt overigens voor Floortje]quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef WaStEd het volgende:
Die Raffa is sowieso niet helemaal tof volgens mij.
Tijdens de uitzending.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Wanneer worden eigenlijk de 6 kandidaten bekend gemaakt, dat heb ik even gemist?
quote:De lijnen blijven de hele week open, pas aan het begin van de uitzending volgende week wordt bekendgemaakt welke zes diezelfde avond nog een nummer mogen laten horen en voor welke negen het doek definitief valt. Jij bepaalt wie door te bellen en sms-en.
Ze is wat infantiel idd, maar wat ik vanavond gezien heb kan ik ook echt niet zeggen dat ze de beste was.. sterker nog.. in mijn top 4 stond ze nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze is nog heel jong in d'r doen&laten [mag ook met 22], en ze overschreeuwt zichzelf een beetje... voor het optreden was ze hartstikke zenuwachtig, straalde ze aan alle kanten uit, en bij de uitslag wist ze ook niet waar ze het zoeken moest... je kan 't als 'n plus zien, zoveel stemmen, maar er wordt ook 'n onwijze druk op haar gelegd op deze manier [zelfde geldt overigens voor Floortje]
ps. nogmaals high five naar Diz... wat zijn we eensgezind vanaaf
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze is nog heel jong in d'r doen&laten [mag ook met 22], en ze overschreeuwt zichzelf een beetje... voor het optreden was ze hartstikke zenuwachtig, straalde ze aan alle kanten uit, en bij de uitslag wist ze ook niet waar ze het zoeken moest... je kan 't als 'n plus zien, zoveel stemmen, maar er wordt ook 'n onwijze druk op haar gelegd op deze manier [zelfde geldt overigens voor Floortje]
ps. nogmaals high five naar Diz... wat zijn we eensgezind vanaaf
Vorige keer was hij idd niet al te best, maar die keren dáárvoor vond ik hem wel erg goed en leuk, dusss van mij mag hij nog een kans krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Davide was echt heeeeeel slecht vorige keer
Daar mag je de hele week voor gaan bellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Wanneer worden eigenlijk de 6 kandidaten bekend gemaakt, dat heb ik even gemist?
jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:01 schreef Cee het volgende:
ik hoop heel erg dat Alex door gaat![]()
anders ontbreekt 't compleet aan eye candy dit seizoen.
quote:Alhoewel Harm wel íets heeft, ik moet er alleen niet te lang naar kijken.
Harm is een beetje zo'n Roger uit Idols 1... als hij maar niet wegloopt danquote:
Hmm...dus alle 15 gaan dus iets voorbereiden.quote:
BVO denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Wie opent er een topic met een poll voor de wildcardronde? Ik kan dat niet.
dat was alleen maar uit medelijden, ze bakte er niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Fusion het volgende:
Wie kreeg de wildcard twee jaar geleden ook al weer? Alice toch? En die is ook nog best ver gekomen in de finale.
Boeit niks bij Idols.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
Alex was misschien wel de slechste van allemaal
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
Alex was misschien wel de slechste van allemaal
In de wildcardronde was ze toen anders een van de betere.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was alleen maar uit medelijden, ze bakte er niks van
Want?quote:
Renske. Echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.
En van de mensen die door zijn is I-Jay met afstand de slechtste.
Rustig jongen, ik drink cassis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben een kijker!
Ik irriteer me aan hem
Dus lijkt het me wel uitmaken
Dat die domme natte dozen en breezah sletten nou daar op stemmen kan ik ook niks aan doen idd
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Wie opent er een topic met een poll voor de wildcardronde? Ik kan dat niet.
En dat is een feitquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Fusion het volgende:
En van de mensen die door zijn is I-Jay met afstand de slechtste.
klopt, toen mocht ze van mij ook door....quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
In de wildcardronde was ze toen anders een van de betere.
Ronquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, toen mocht ze van mij ook door....
maar daarna bleek 't niks te zijn, kreeg ze hard commentaar en mocht ze vervolgens nog 5 afleveringen mee, ten koste van o.a.Ron
.... terwijl het elke aflevering duidelijker werd hoe ontzettend zij níet kon zingen
btw had Dizer niet nog 'n mooie ava van Alice!?
Hé da's nou precies wat ik dacht toen. Alleen was ik iets groffer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]Damn wat ik heb toch voro nare woorden en vervloekingen geroepen toen Ron niet door ging en Alice welDomme kut-doos met der pijpbek van een teringwijf dat van hier naar tokio doodgeschopt moest worden. Ron die niet door gaat en zij wel
Heb je hem nog?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ron![]()
Damn wat ik heb toch voro nare woorden en vervloekingen geroepen toen Ron niet door ging en Alice welDomme kut-doos met der pijpbek van een teringwijf dat van hier naar tokio doodgeschopt moest worden. Ron die niet door gaat en zij wel
En ja.. ik had daar ooit een leuke avvie van (iets met een lul die der bek inging![]()
)
Citeer eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hé da's nou precies wat ik dacht toen. Alleen was ik iets groffer.![]()
manneke_pils heeft 'm toen nog een hele tijd gebruikt tochquote:
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
manneke_pils heeft 'm toen nog een hele tijd gebruikt toch?
Die is veel tofferquote:
Echt nietquote:
Ik doe het liever met Marescha dan met Edward Nortonquote:
Morgen is over 25 minutenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe het liever met Marescha dan met Edward Norton!
Maar Edward is morgen weer terug.
Zo.. volgens mij is jouw zusje best een breezerkutje vs idols slettebak... ze deed het toch ook met die JKquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
M'n zusje zat alweer aan te pappen bij William hoor ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |