Ik verheug me op Sonny, Clarissa en Maaike. Misschien dat Gabriel nog zijn best wil doen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Lijkt me niet dat volgende week bijster interessant wordt...
Maaike zekerquote:
Het zal nog moeilijk worden om 6 eruit te plukken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende week kneusjesavond dus.
Vandaag was best leuk tochquote:
De nieuwe Ericquote:
Ja, dat viel me wel tegen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Molluck het volgende:
Jammer dat ze die vierde naam niet lieten zien...het is iig NIET Marescha
Iig iets betere kandidaten dan vorige weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaag was best leuk toch!
Zijn zang was nog lang niet goed genoeg om te winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja. Aaron was ik vergeten. Die heeft van de mannen de meeste kans..
Idd, heel verdacht was dat. Waarom lieten ze die vierde naam niet gewoon zien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Molluck het volgende:
Veel beterquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iig iets betere kandidaten dan vorige week.
Eh sma, praat naar je eigen kleur!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
RaffaRaffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
Raffa
![]()
Het zal wel niet kwalitatief hoogstaand worden, maar wel interessant.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Lijkt me niet dat volgende week bijster interessant wordt...
W.m.b.:quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Het zal nog moeilijk worden om 6 eruit te plukken.![]()
Vergeet jij Dquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef PeRi het volgende:
Ik verheug me volgende week toch nog op Esther, (Alex hoop ik), Merle, Serge en William.
Om teleurstelling te voorkomen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef Fusion het volgende:
[..]
Idd, heel verdacht was dat. Waarom lieten ze die vierde naam niet gewoon zien?
Dat is toch al bekend dat ze die niet laten zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef Molluck het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling? Eerst de hele week sms'en om van die 15 kandidaten 10 te maken en daarna nog sms'en voor de winnaar, of wordt die wildcardwinnaar door de jury gekozen?
Ey man, ik ben een neger hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh sma, praat naar je eigen kleur!
Maar ze vertellen wel de 4e keus van het publiek.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend dat ze die niet laten zien.
Zou ook niet helemaal aardig zijn als iemand daar op staat die niet door is
Ehhh lekkere tanga paas me die jonkoe ehh je weeeeet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ey man, ik ben een neger hoor..
Ja maar die kan dan toch nog door.. zie je nu ook weerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ze vertellen wel de 4e keus van het publiek.
Omdat die daarna nog hoop heeft op een plek via de juryquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ze vertellen wel de 4e keus van het publiek.
Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:53 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij hadden ze ook al vanaf het begin van de shows gezegd dat de overige kaarten niet geshowd zouden worden als er een 'nieuwe' tevoorschijn kwam.
Mijnes ook. En ik ben het met jouw eens wb Raffiequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
mijn top 4 door...
ik vatte Raffaëla's reactie trouwens niet op als arrogantie, volgens mij was ze echt soort van flabbergasted...
Die Raffa is sowieso niet helemaal tof volgens mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
mijn top 4 door...
ik vatte Raffaëla's reactie trouwens niet op als arrogantie, volgens mij was ze echt soort van flabbergasted...
oh en "sms Alex naar 5656"
Ja, want Idols staat er echt om bekend dat het zo'n aardig programma is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
Zou ook niet helemaal aardig zijn als iemand daar op staat die niet door is
Wat een kut argument!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ja, want Idols staat er echt om bekend dat het zo'n aardig programma is.
Clarissa was idd goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef Funkytrip het volgende:
Van de wildcards vind ik Aisata toch echt de beste
Clarissa was ook wel goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |