ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomtquote:Op zondag 18 december 2005 00:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als idol?
Want ik ben er nog maar van een paar beetje onder de indruk van stem.
Ze blijven nog ver achter bij Boris (want zangtechnisch was dat denk ik echt bij verre de beste tot nu toe)
Mmmm gaat dus over meer dan zang
Zal ff lijstjhe maken
Kloptquote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomt
Ik was wel in beeld.quote:Op zondag 18 december 2005 09:58 schreef PeRi het volgende:
Tom, waarom was je niet in beeld eigenlijk.
Ik zag je niet! Terwijl ik toch echt met mijn neus op het beeld zat om naar je te kunnen staren.quote:Op zondag 18 december 2005 10:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik was wel in beeld..
Vooral bij de resultshow zie je me een paar keer voorbij flitsen.
Serge stond trouwens op nummer 4 bij de jury! Na de uitzending gingen ze de bordjes weghalen, en toen draaide Mark nog even snel het bordje omquote:
Ik had William verwacht.... in ieder geval een jongen jah.quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Serge op 4, opvallend!
Ik vond Boris helemaal niet geweldig. Ik vond zijn stem niet mooi.... maar ach smaken verschillen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomt
hahaha volgens mij weet ik wie je ben.... maak wel een paar shotsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga ook weer voor de TV zitten en aanwijzen waar ik allemaal te zien ben..
Er is wel DSDS...... als ik Idols al gekeken had dan had ik DSDS gaan kijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga ook weer kijken, er is toch niks anders.
Oh, is goed hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
hahaha volgens mij weet ik wie je ben.... maak wel een paar shotsOf mag dat niet
![]()
wij wlel gelukkig.... maar heb nu toch voor Idols gekozen, hoewel ik ook graag naar Daniel Munoz wil kijkenquote:
ik vond william echt goed jah..... (en lekker)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Vond je hem serieus goed? Hij komt toch echt flink tekort op zanggebied hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat tweede zorgt er zeker voor dat je oren het minder doen dan.
ik wil ook zappen naar DSDS, maar dat kan niet, ik kijk opd e pc, en ben het aan het opnemen.... waarom weet ik niet, maar goedquote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben toch meer aan het zappen dan ik vooraf gedacht had.
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Vond Ellen slecht eigenlijk
nee vind ik van niet. Marescha was de beste deze uitzending.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen.
Ze was vocaal gezien de beste deze uitzending.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind Ellen gewoon slecht, veel te lage stem.... en ze is nog yakkie ook.....
Nee eerst die gekke Renske eruit, dan Ellenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Ik hoop dat ze er als eerste uit gaat. Of nee, Clarissa moet er als eerste uit. Die wint de wildcardronde toch wel![]()
Waarschijnlijk wint Floortje en wordt Raffaëla tweede. Tenminste, dat denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Doe mij maar Raffaëla of Floortje.. en als eerstvolgende kerel Harm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |