wie vind je dit jaar in aanmerking komen (van de finalekandidaten?)quote:Op zondag 18 december 2005 00:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar we zoeken een idol
Ik zouo zo graag willen dat we eindelijk ook een idol hebben als winnaar
En niet de underdog dit keer. Niet de persoon die net geen idol is.
Eentje die wel een leuke top40 plaat weet op te leveren
Die wel de hitlijsten met meerdere platen en singels zal bestormen.
Valt je dat op?quote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef superhero87 het volgende:
Valt me op dat er nog maar 4 mannen in de finale zitten...
Als idol?quote:Op zondag 18 december 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie vind je dit jaar in aanmerking komen (van de finalekandidaten?)
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomtquote:Op zondag 18 december 2005 00:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als idol?
Want ik ben er nog maar van een paar beetje onder de indruk van stem.
Ze blijven nog ver achter bij Boris (want zangtechnisch was dat denk ik echt bij verre de beste tot nu toe)
Mmmm gaat dus over meer dan zang
Zal ff lijstjhe maken
Kloptquote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomt
Ik was wel in beeld.quote:Op zondag 18 december 2005 09:58 schreef PeRi het volgende:
Tom, waarom was je niet in beeld eigenlijk.
Ik zag je niet! Terwijl ik toch echt met mijn neus op het beeld zat om naar je te kunnen staren.quote:Op zondag 18 december 2005 10:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik was wel in beeld..
Vooral bij de resultshow zie je me een paar keer voorbij flitsen.
Serge stond trouwens op nummer 4 bij de jury! Na de uitzending gingen ze de bordjes weghalen, en toen draaide Mark nog even snel het bordje omquote:
Ik had William verwacht.... in ieder geval een jongen jah.quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Serge op 4, opvallend!
Ik vond Boris helemaal niet geweldig. Ik vond zijn stem niet mooi.... maar ach smaken verschillen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar boris is geen idol! (die dus met meerdere hits de top40 binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |