hahaha volgens mij weet ik wie je ben.... maak wel een paar shotsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga ook weer voor de TV zitten en aanwijzen waar ik allemaal te zien ben..
Er is wel DSDS...... als ik Idols al gekeken had dan had ik DSDS gaan kijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga ook weer kijken, er is toch niks anders.
Oh, is goed hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
hahaha volgens mij weet ik wie je ben.... maak wel een paar shotsOf mag dat niet
![]()
wij wlel gelukkig.... maar heb nu toch voor Idols gekozen, hoewel ik ook graag naar Daniel Munoz wil kijkenquote:
ik vond william echt goed jah..... (en lekker)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Vond je hem serieus goed? Hij komt toch echt flink tekort op zanggebied hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat tweede zorgt er zeker voor dat je oren het minder doen dan.
ik wil ook zappen naar DSDS, maar dat kan niet, ik kijk opd e pc, en ben het aan het opnemen.... waarom weet ik niet, maar goedquote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben toch meer aan het zappen dan ik vooraf gedacht had.
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Vond Ellen slecht eigenlijk
nee vind ik van niet. Marescha was de beste deze uitzending.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen.
Ze was vocaal gezien de beste deze uitzending.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind Ellen gewoon slecht, veel te lage stem.... en ze is nog yakkie ook.....
Nee eerst die gekke Renske eruit, dan Ellenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Ik hoop dat ze er als eerste uit gaat. Of nee, Clarissa moet er als eerste uit. Die wint de wildcardronde toch wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |