Dan hebben we echt een hele andere smaak, want ik vond het erg goed..... Al moet ik je wel gelijk geven, dat het leek alsof ze er geen zin meer in had.......quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Big Spender vond ik echt heel slecht. Het leek ook echt alsof Marlies er geen zin meer in had, ze zong zo zeurderig en deed (zo leek het) totaal geen moeite om ook maar een beetje gezellig en leuk over te komen.
Ik vond haar echt niet knap.... maar superlelijk was ze nietquote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat lelijke vond ik altijd wel meevallen, eigenlijk.
Roel_Jewel daarentegen niet..
een lief klein heksje danquote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Marlies een klein heksje.
Het is nog steeds voor mij de minst aantrekkelijke ronde van Idols.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En vanavond weer Idols! Om de kwaliteit hoeven we niet zo te kijken, maar het wordt wel weer leuk.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
Volgende week al helemaal niet nee, dan ben ik er zelfs misschien niet eens.
quote:
hmmm...dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
O&N vieren?
Het lijkt erop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanaaf de wildcarshow?
Dan is de eerste finaleshow.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Dacht dat dat volgende week pas was
Ik voor Maaike. En Karlijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Altijd..
Ik ben voor Merle, Karlijn, Esther, Sanne, Clarissa en. Royena.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |