Sanne = stom..quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Sanne ziet er weer zo stom uit.
Ja, hij doet stom tegen Chantalquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Davide...![]()
heb je wat tegen een limburgs accentquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:12 schreef MissX het volgende:
Serge, please hou je mond
Nee, volgens mij niet. Belachelijk zeg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
We krijgen tot half negen geen optreden denk ik...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bavel, Bavel, alles is voorbij.
Ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga ik nou weer een uur m'n tijd verdoen als ik ga kijken
Niet alleen je eigen tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga ik nou weer een uur m'n tijd verdoen als ik ga kijken
Die heb ik al afquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.. Ga maar kerststukjes maken.
Ik heb wat tegen alle sterke accenten, of het nou fries, boers, zeeuws of limburgs is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
heb je wat tegen een limburgs accent![]()
![]()
Des te meer Chantal in beeldquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
We krijgen tot half negen geen optreden denk ik...
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Praat jij net zoals Serge, Roel?
quote:'t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
dat heel Holland Limburgs lult
tssss, Alex is leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Die Robby Williams-knakker is zo'n glibber, verschrikkelijk. het woord fake is voor hem uitgevonden
Bij dezen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat we dat nog eens mee mogen maken..
Bij het zien van Alex springt het glazuur van mijn tanden, bij die Amerikaanse knakker en Serge trouwens ookquote:
Ik vind dat ze er voor de verandering ook wel goed uitziet. Leuke outfit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Afgezien van de ietwat overdreven lipstick ziet Chantal er potverdomme geil uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |