Nu al in je agenda zetten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Ow, 25 Feb 2005 is een zaterdag zie ik
Denk wel dat dat moet lukken, maar ik ben niet zo helderzienderig aangelegd.
Je zou denken dat ze bij de 5e meet origineler werdenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Molluck het volgende:
Ik ga snel aandelen in Vaseline kopen!
Bareback jij niet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze bij de 5e meet origineler werden
En slimmer ook, want vaseline is niet geschikt als glijmiddel, dat tast nl het rubber van de condoom aan![]()
Neh, al dat gepoep aan m'n snikkelquote:
Ga wieberen, je bent niet blauwquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:53 schreef TehRockstar het volgende:
Slowchat in het daarvoor bestemde topic graag, heren!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef wadgem het volgende:
[[url=http://xs59.xs.to/pics/05506/homomeet.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url].
Eindhoven valt ineens afquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:34 schreef Stroekie het volgende:
25 feb 2006 Meet in Eindhoven = Carnavalsmeet
Bij elke vorige meet is dat helemaal goed gekomen.. dus maak je niet al te veel zorgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef davidov het volgende:
Maakt me niet heeeel veel uit waar het is, enige nadeel is hoe ik in vredesnaam thuis kom of waar ik blijf pitten als het niet in adam is
Maar zal vast wel niet de enige zijn met dat probleem
In dat geval:quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij elke vorige meet is dat helemaal goed gekomen.. dus maak je niet al te veel zorgen
Wij noteren voor u derhalve een "100% zeker weten"quote:
Eek verplichtingen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wij noteren voor u derhalve een "100% zeker weten"
Afmelden kan vanaf nu niet meer hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Eek verplichtingen!![]()
Nou voorruit... ben wel benieuwd
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Afmelden kan vanaf nu niet meer hoor
Nee, heel simpel.. aangemeld, is aangemeld..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:48 schreef davidov het volgende:
[..]
yeah right
Maar heel erg is het niet hoor![]()
Ja of een jet-engine op mn hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:10 schreef wonderer het volgende:
Onder voorbehoud (wie weet valt er voor die tijd ineens een greencard op de deurmat, enzo).
Heb jij die jet-engine aangevraagd bij het consulaat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja of een jet-engine op mn hoofd
jij twijfelt niet, jij komt gewoonquote:
Zal ik eens heeeeeeeeelll gek doen, zó uit de losse pols?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij twijfelt niet, jij komt gewoon
Pam! Je haar danst! Heb je het los gegooit?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik eens heeeeeeeeelll gek doen, zó uit de losse pols?!
Ik kom!![]()
Jaaaa poes, ik denk, joh, gewoon gek doen, gewoon doen, niet te lang nadenken, gewoon gáán weet je, echt, hééérrrrlijk, ik denk ik wil die gozers wel eens een keertje zien ergens, gewoon lekker spontaan en enthousiast!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Pam! Je haar danst! Heb je het los gegooit?!
Meid, ik had het niet beter kenne verwoordequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaa poes, ik denk, joh, gewoon gek doen, gewoon doen, niet te lang nadenken, gewoon gáán weet je, echt, hééérrrrlijk, ik denk ik wil die gozers wel eens een keertje zien ergens, gewoon lekker spontaan en enthousiast!
Jajajajajajaquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Meid, ik had het niet beter kenne verwoorde
That's the spirit!!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef Vlarp het volgende:
De lijst is weer bijgewerkt.. !
en Wax.. kies even een plaats, maar niet Eindhoven.. we gaan geen carnavalsmeet doen natuurlijk
Ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
Wie heeft er bepaald dat ik een twijfelkontje ben?
Misschien wil jij mijn twijfelkontje geruststellen.quote:
Heb je al wel haar onder je oksels dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien wil jij mijn twijfelkontje geruststellen..
![]()
*controleer*quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je al wel haar onder je oksels dan?
Naja, je hebt iig nog twee maanden om te reïntegreren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef Twoflower het volgende:
Nou, noteer mij voorlopig maar voor NIET. In theorie kan het nog veranderen (hè XMN8R?), maar de kans is niet groot...
Hoppa! En wéér een aanmelding! Het wordt lekker druk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Meetings zijn voor mietjes.
Ik ben ooit al eens naar een meeting geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:51 schreef XMN8R het volgende:
Hoppa! En wéér een aanmelding! Het wordt lekker druk!
ja? dus? en?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben ooit al eens naar een meeting geweest..
Toen gingen ze allemaal rond een grote tafel zitten in een café...quote:
Ik kan het me herinneren ja...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
Toen gingen ze allemaal rond een grote tafel zitten in een café....
En ben ik met Kreator aan de bar gaan hangen..
Tukkers met Fries bloed doen nóóit enthousiast.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:21 schreef XMN8R het volgende:
Je was er niet wild-enthousiast over he?
No idea. Er moet in ieder geval gedanst worden!quote:Wat is jou idee van een leuke meeting dan?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Tukkers met Fries bloed doen nóóit enthousiast..
Er is toen ook gedanstquote:No idea. Er moet in ieder geval gedanst worden!.
En verder weet ik niet of een meeting überhaupt echt leuk kan zijn...
Zal wel aan specifieke mensen liggen, die juist wel of juist niet moeten komen..
Kijk! zo hoort het!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga gewoon mee
Klopt, toen werd het ook leuker.quote:
En hoe meer kans je hebt om de fotocamera te ontwijken.quote:Over het algemeen lopen de meets ongeveer hetzelfde: eerst lekker kennismaken en bijkletsen, en dan naar de kroeg en/of een dancing. En tja, de mensen... Ik zeg altijd maar zo: hoe meer mensen er komen, hoe makkelijker je je kunt richten op degenen die je wilt leren kennen.
Always worth a try. Eerst moet het alcoholpercentage optimaal zijn.quote:En bij een deel van de meet op komen draven mag natuurlijk ook. Zullen we je bellen als we aan het dans-gedeelte gaan beginnen?
Iedereen heeft altijd wel een favo-onderdeel, maar je kunt het met een grote groep niet altijd iedereen evenveel naar de zin maken he.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Klopt, toen werd het ook leuker..
[..]
En hoe meer kans je hebt om de fotocamera te ontwijken.
[..]
Always worth a try. Eerst moet het alcoholpercentage optimaal zijn..
Geen angst hebben hoor, dat is nergens voor nodigquote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Just-Dennis het volgende:
ik durf niet, denk ik
Mietje...quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Just-Dennis het volgende:
ik durf niet, denk ik
Reïntegreren doe ik al. Maar dan in het echte leven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, je hebt iig nog twee maanden om te reïntegreren.
nou, dan is het overwegen van dit toch out of the question?quote:Op zondag 18 december 2005 10:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Reïntegreren doe ik al. Maar dan in het echte leven.
Ach, laat ook maar. Ik kom gewoon lekker niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Als de meeting
verrassend!!quote:
Verkloot-een-quote!quote:Op zondag 18 december 2005 12:36 schreef Cazman het volgende:
verrassend!!![]()
Ik drukte op Eindhoven maar ik was vergeten dat het dan carnaval is.
Omdat het op een zaterdag is weet ik het nog niet helemaal zeker![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef Weemz het volgende:
Shit, op een zaterdag is altijd lastig... Oh? en in Utrecht is wel lekker dichtbij
Er is nog genoeg tijd om een vrije dag te regelenquote:Op zondag 18 december 2005 12:36 schreef Cazman het volgende:
verrassend!!![]()
Ik drukte op Eindhoven maar ik was vergeten dat het dan carnaval is.
Omdat het op een zaterdag is weet ik het nog niet helemaal zeker![]()
Ga je verkleed al homo?!quote:Op zondag 18 december 2005 15:30 schreef creno het volgende:als het met carnaval is dan valt mijn deelname al af
Carnaval duurt vier dagen! Dan kun je toch wel een middag en/of avond komen?!quote:Op zondag 18 december 2005 15:30 schreef creno het volgende:als het met carnaval is dan valt mijn deelname al af
Naja, je vraagt een Hagenees ook niet om te meeten op Prinsjesdag he..quote:Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Carnaval duurt vier dagen! Dan kun je toch wel een middag en/of avond komen?!
quote:Op zondag 18 december 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Naja, je vraagt een Hagenees ook niet om te meeten op Prinsjesdag he..
Of was het nou Hagenaar?
Hagenaar is een scheldwoord voor homo toch? Of Hagenees?
Naja. Dat is een artsbisschop vragen mee te gaan zwemmen als er een nieuwe paus wordt.. eh, aangesteld. Ingesteld. Aangezet. Geactiveerd. Eh... ja.![]()
Nee, Hagenaar is een scheldwoord voor homo, net als Utrechtenaar. Daarom moet je nooit Hagenaar tegen een Hagenees zeggenquote:Op zondag 18 december 2005 16:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[afbeelding] Hagenees staat bekend als een scheldwoord voor homo. Ik kan me echter niet heugen dat ik het iemand op die manier heb horen zeggen.
Zeg maar gewoon eerlijk dat je als de dood was dat je naar Eindhoven moest, toen je hoorde dat er carnaval wordt gevierd dat weekend!quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef Vlarp het volgende:
De Poll voor de locatie is gesloten. De winnaar, Amsterdam!
Op 25 februari 2006 gaan we dus in Amsterdam afspreken voor de vijfde homomeet!
Ook datquote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon eerlijk dat je als de dood was dat je naar Eindhoven moest, toen je hoorde dat er carnaval wordt gevierd dat weekend!![]()
Och jee. Gaan we samen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga gewoon mee
Alwééééééér amsterdamquote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef Vlarp het volgende:
De Poll voor de locatie is gesloten. De winnaar, Amsterdam!
Op 25 februari 2006 gaan we dus in Amsterdam afspreken voor de vijfde homomeet!
Ik hoef ook niet naar Eindhoven als daar carnaval isquote:Op zondag 18 december 2005 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwééééééér amsterdam
*ziet zichzelf van zeker naar twijfelaar gaan*
Ik heb niet zo'n zin in dat gewacht op de eerste trein, want da's op zondagochtend een hel (vorige keer was ik pas om 12:00u thuis)
Ach zit niet zo te dollen jij!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
gelukkig zit ik dan ergens hoog in de alpen.. ik stuur wel een smsje
Oh, God, nee.quote:Op zondag 18 december 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
Jeej. Amsterdam! Gezellig met z'n allen over de Regulierdwarsstraat banjeren...
Niets mis met de reguliersdwarsstraat. Maar misschien word ik aangerand daar.quote:Op maandag 19 december 2005 07:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Duh! Weet je meteen waarom ik al heb afgemeld.
Zodat ze opgepakt worden voor aanranding én seks met een minderjarige?quote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niets mis met de reguliersdwarsstraat. Maar misschien word ik aangerand daar.
right.. hebben we daar slaapplaatsen?quote:Op maandag 19 december 2005 17:47 schreef Cazman het volgende:
Dan doen we Groningen
ìk welquote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
right.. hebben we daar slaapplaatsen?
ze hebben wel een park.. station.. brug..quote:
Moet ie het wel aangeven bij de politie. En DAT zie ik niet zo snel gebeuren...quote:Op maandag 19 december 2005 17:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zodat ze opgepakt worden voor aanranding én seks met een minderjarige?
Dat mag je hopen jaquote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niets mis met de reguliersdwarsstraat. Maar misschien word ik aangerand daar.
Ik doe niet meequote:
We kunnen ook willemstad doenquote:Op maandag 19 december 2005 20:04 schreef error het volgende:
Als het in Groningen is, dan kom ik niet
Over TRS?!quote:
In Groningen is wat dat betreft veel meer te doenquote:
Mja.. maar waar het ook is in NL.. jij komt niet..quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef error het volgende:
[..]
In Groningen is wat dat betreft veel meer te doen
dus we gaan je daar eindelijk zien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Meetings zijn voor mietjes.
oh dan kan ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 23:36 schreef creno het volgende:
Ik heb die zaterdag verplichtingen met carnaval, dus helaas zal ik er niet bij kunnen zijn.
[offtopic]er is toch ook een drie-jaar-meet geweest in februari 2005 ? die staat er niet bij in de OP [/offtopic]
Toen zijn we met 5 man naar Amsterdam geweest.. geen grote meet dus ..quote:Op maandag 19 december 2005 23:36 schreef creno het volgende:
Ik heb die zaterdag verplichtingen met carnaval, dus helaas zal ik er niet bij kunnen zijn.
[offtopic]er is toch ook een drie-jaar-meet geweest in februari 2005 ? die staat er niet bij in de OP [/offtopic]
Het program binnenkort bekend gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2005 08:27 schreef linebear het volgende:
goh, misschien ga ik wel mee....
maar heb geen zin in de reguliersdwarsstraat....
Jij moet helaas op zaterdag én zondag naar school om je Nederlands eens flink bij te spijkeren.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij moet helaas op zaterdag én zondag naar school om je Nederlands eens flink bij te spijkeren.
én zonder hoofdletterquote:
Parkeren onder de Arena? Voor 5,50 per 24 uur, inclusief metrokaartje (retour) naar de stad.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet wel dat als ik kom, ik met de auto kom, want ik heb echt geen zin om weer als eerste weg te moeten.
Ik wil met de trein (geen zin om nuchter te blijven) maar dan ga ik wel zorgen dat ik ergens kan slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet wel dat als ik kom, ik met de auto kom, want ik heb echt geen zin om weer als eerste weg te moeten.
Als je iets spannends aantrekt, dan zal je vast wel een slaapplek vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil met de trein (geen zin om nuchter te blijven) maar dan ga ik wel zorgen dat ik ergens kan slapen
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Er is een parkeergarage in de RD-straat en die kost ongeveer 3 euro per uur. Nog steeds niet goedkoop, maar wel praktisch! En cool, want je moet met je auto in een lift naar de kelder!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef Twoflower het volgende:
Parkeren onder de Arena? Voor 5,50 per 24 uur, inclusief metrokaartje (retour) naar de stad.
3 euro per uur is hééééééél wat duurder dan 5,50 per ETMAAL en je krijgt er ook geen metrokaartje bij. (Maar ja, dat heb je dan weer niet nodig als je in de RD staat.)quote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Er is een parkeergarage in de RD-straat en die kost ongeveer 3 euro per uur. Nog steeds niet goedkoop, maar wel praktisch! En cool, want je moet met je auto in een lift naar de kelder!
owja, das waar... verkeerd gelezenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:42 schreef Twoflower het volgende:
3 euro per uur is hééééééél wat duurder dan 5,50 per ETMAAL en je krijgt er ook geen metrokaartje bij. (Maar ja, dat heb je dan weer niet nodig.)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:22 schreef Cazman het volgende:
Dus het wordt Amsterdam?
doe maar voor.. dan is er nog iets heel van E.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
En een meeting in E. voor of na het carnavalsseizoen?.
Carnaval in E is lnag niet zo heftig als in b.v. Den Bosch hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
doe maar voor.. dan is er nog iets heel van E.
zelfs in het oosten hebben ze carnaval manquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Carnaval wordt altijd zo overschat
Neuh niet echt, tis altijd de randstadquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat als een grote verrassing komt?
E is sowieso niet coolquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:13 schreef Vlarp het volgende:
Eindhoven de gekste is niet koel met carnaval
Vanmorgen stond in de euhm.. Spits of 't AD in ieder geval dat de Rechter 1 van de beste tenten is aan het Stratumseindquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
E is sowieso niet cool
Ja ok, eten en zo wel, maar stappen?
Alhoewel,.. de Rechter en de FFFS is wel leuk
Ligt Enschede in de Randstad?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh niet echt, tis altijd de randstad
Je kan altijd naar de nachtsauna gaan en daar gaan pittenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil met de trein (geen zin om nuchter te blijven) maar dan ga ik wel zorgen dat ik ergens kan slapen
*LOL* En je denkt dat ik dan rust krijg?quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:26 schreef linebear het volgende:
[..]
Je kan altijd naar de nachtsauna gaan en daar gaan pitten
Jah, maar dat maakt het niet 1 van de bestequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanmorgen stond in de euhm.. Spits of 't AD in ieder geval dat de Rechter 1 van de beste tenten is aan het Stratumseind. Jerruh werkt er ook toch?
Hebben we een meeting in Enschede?quote:Op zaterdag 24 december 2005 08:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ligt Enschede in de Randstad?Shit, ben ik voor niets verhuisd...
![]()
lief doen! NU!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Hebben we een meeting in Enschede?
Nee.
Nou dan!!!
Dan doen we Arnhem. Die is nooit gedaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
lief doen! NU!
[afbeelding] De eerste grote meet was in Enschede.
En dan naar de Entre Nous *LOL*quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan doen we Arnhem. Die is nooit gedaan
Is die nog open dan? Ik hoorde dat die laatst hun 'Final Party' hadden omdat er elders in Arnhem iets nieuws kwam...quote:
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, maar dat maakt het niet 1 van de besteDe Rechter is gewoon een stukje niet-straum, ofwel geen brallende lallende hetero's en golden oldie's cq skihut-muziek. De Rechter zit in een heel mooi statig oud pand (de Krabbedans) en er komen vaak dj's van buitenaf draaien (Erick E bv). Ze hebben 3 zaaltjes en een open lucht binnenplaats
http://www.derechter.com/quote:
Dat klopt ook jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is die nog open dan? Ik hoorde dat die laatst hun 'Final Party' hadden omdat er elders in Arnhem iets nieuws kwam...
Ik wil!!..quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef Ang3l het volgende:
De Rechter biedt wekelijks verschillende muziekstijlen in haar drie zalen. Zo kun je je in de Grote Zaal laten meevoeren door house in de breedste zin van het woord, terwijl je in de Rechtszaal een eclectische blend van funk, disco, dance en hiphop kunt verwachten. Het Rechtscafé is een rustigere plek waar alle eerder genoemde stijlen aan bod komen en je even lekker kunt chillen.Bovendien beschikt De Rechter over een unieke binnenplaats waar je even lekker kunt chillen en kunt genieten van een heerlijke cocktail.
Resident-dj's Benny Rodrigues en Victor Coral, kun je maandelijks terug vinden in de Rechter naast de verschillende residents van Eindhovense bodem. Maar ook namen als Sander Kleinenberg, Laidback Luke, Erick E, Derrick May (USA), David Alvarado (USA), Miss Yeti (D), Robert Owens (USA), Layo&Buschwaka (UK), Joost van Bellen, Michel de Hey zijn graag geziene gasten achter de draaitafels.
Bij De Rechter staat cultuur hoog in het vaandel. Er wordt plaats geboden aan theater, exposities van jonge kunstenaars en natuurlijk is er altijd ruimte voor VJ-werk.
De toegangsprijzen variëren, maar zijn nooit hoog. De entree is op eigen avonden 5 euro en tot middernacht vaak gratis! Tijdens zgn pecials zoals Blitz, Super Sunday's, Sneakers, Sugar en Spank worden de prijzen aangepast.
*SPAM*
Sneakers is wel een leuk feest. Maar ff de site in de gaten houden wanneer dat weer is.quote:
Erick E is wel keigoedquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneakers is wel een leuk feest. Maar ff de site in de gaten houden wanneer dat weer is.
Met die Erick E avonden is het vaak TE druk tis nl niet zo heel groot)
Jahquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Erick E is wel keigoed
Nah ja, idee voor een volgende meet. En Benny Rodrigues als resident DJ
ik moet wel waarschuwen dat ik operator ben geweest van lasergame @ kinderspeelparadijsquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef XMN8R het volgende:
idee:
http://www.lasergames.nl/intersphere/hetspel.htm
Dan gebruik ik jou wel als schildquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
Oh god, lasercage ofzo, dat is zo zielig. Ik doe geen tuigje aan.
Totaal niet..quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef XMN8R het volgende:
idee:
http://www.lasergames.nl/intersphere/hetspel.htm
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef petre86 het volgende:
ik moet wel waarschuwen dat ik operator ben geweest van lasergame @ kinderspeelparadijs![]()
duss
Zijn dit aanmeldingen?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef wizarddragon het volgende:
Dan gebruik ik jou wel als schild![]()
quote:
Waarom twijfelen...? Spring gewoon een lijstje omhoog!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
wij staan al op het twijfellijstje he?
Tis weekend he.. toch? dan ken ik bijna altijd welquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
wij staan al op het twijfellijstje he?
zotezien kan ik.. Des?
schattig dat stelletjes altijd aan elkaar toestemming moeten vragenquote:
Heb jij al met dr. Sjoerd overlegd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
schattig dat stelletjes altijd aan elkaar toestemming moeten vragen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
schattig dat stelletjes altijd aan elkaar toestemming moeten vragen
En als Des meegaat wil ik jou niet meehebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
als jij meegaat wil ik wel Des meehebben.. anders hou ik mezelf niet meer in de hand![]()
Bek dicht. trut.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heb jij al met dr. Sjoerd overlegd?![]()
tsssk, als eht zo moet dan raak ik jou perongeluk kwijt met een betonblok aan je voeten op een randje van de brug..quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als Des meegaat wil ik jou niet meehebbenIk sta al ff droog, kan ik me aan Des vergrijpen
dr. Sjoerd bellen! NU! Muts!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als Des meegaat wil ik jou niet meehebbenIk sta al ff droog, kan ik me aan Des vergrijpen
Nee schat, ik was emo-fotos aan het maken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan gebruik ik jou wel als schild![]()
moest je niet douchen ofzo![]()
ach olijfje van mequote:Op woensdag 28 december 2005 00:02 schreef wizarddragon het volgende:
Zit ik een pizza aan het halen, wat een agressie hier
( pssst, homotopic is in ONZ, dis meetingtopic.. zuiplapquote:Op woensdag 28 december 2005 01:52 schreef davidov het volgende:
hallow mensen daar ben ik weer
en 2x onderuit gaan met je fiets...vinden je enkels niet fijn!!
ah... nouja... ik zou het andere topic zoeken als ik het zou kunnen vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
( pssst, homotopic is in ONZ, dis meetingtopic.. zuiplap![]()
)
Wie heeft ooit bepaald dat Netwerk serieus moet worden genomen?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:11 schreef davidov het volgende:
bij netwerk klagen ze over jongeren en alcohol![]()
Onzin zeg ik je! onzin
hoezo schaamte.. je leeft maar 1 keer. Lang leve de lolquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef davidov het volgende:
*gaat HEEL erg stil in een hoekje zitten uit schaamte*
Lol met kater, kan altijd johquote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef davidov het volgende:
hmmm hoe zal ik het zeggen, ik heb het idee dat ik morgen niet echt veel lol zal hebben
Ik wil niet eens denken aan de kater die ik morgen hebquote:Op woensdag 28 december 2005 02:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lol met kater, kan altijd joh![]()
Ik weet dat wel: je vertrekt gewoon de 26equote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb plotseling vakantieplannen, van 25 februari tot 5 maart, maar ik weet nog niet óf en hóe ik dat rond ga krijgen, maar meer info volgt wellicht. Duzzz..
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Waxxer het volgende:
Gíng ik maar met vakantie
Zonder mij de meet niet compleet?!![]()
Nounounounounou..........
Ben er gewoon helemaal bij hoor![]()
als je zorgt dat mijn broer een ongelukje krijgtquote:
Neeeeennneeeeeennneeeequote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
als je zorgt dat mijn broer een ongelukje krijgt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Theatermama en ik twijfelen.
Tis nl wel met carnaval
Da's niet mijn beslissingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeten we het nou echt een week gaan verplaatsen?
Nee, maar heel Brabant blijft weg.. en dat zijn veel leuke mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet mijn beslissing
Van mij kun je;t geoon door laten gaan aangezien het de officiële datum van het jubilejeleum is.
We weten aleen niet of wíj 2 er dan bij kunnen zijn, maar goed, da's niet 't belangrijkste heur
Maar 'heel' Den Haag komt wel.. en dat zijn óók hele leuke mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Vlarp het volgende:
Nee, maar heel Brabant blijft weg.. en dat zijn veel leuke mensen
Oeh! Utrecht gaat ook mee!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Mag ik ook een keer mee of is het niet voor bejaarde homo's?
jawel, maar je woont in Utrecht toch?! dus... geen carnavals-vierder!quote:
Ik haat carnavalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jawel, maar je woont in Utrecht toch?! dus... geen carnavals-vierder!of toch wel?
Je mag mee hoor, ik ben ook al 28
quote:
Ze hoeven zich alleen maar even aan te melden in dit topic. Isse simpelquote:En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
Ze zijn een beetje bijziend, want ook al wat ouderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:33 schreef XMN8R het volgende:
Ze hoeven zich alleen maar even aan te melden in dit topic. Isse simpel.
Ga maar snel Raptorix en Pietverdriet halen dan...quote:
Wat is mis met carnaval?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik haat carnaval
En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanksquote:
Goh, leef jij ook nogquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanks.
Of hij neemt carnaval mee naar A'damquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanks.
Zoals je weet kan ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Of hij neemt carnaval mee naar A'dam![]()
![]()
Daarom gaan we ook naar Amsterdamquote:
Dit topic is sinds gisteravond ruim 100 keer bekeken, maar er zijn nog geen nieuwe aanmeldingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
Een week later (5 maart) ook!?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Je moet ff theatermama naar de twijfelaars gooien omdat ze er pas laat achter kwam dat het met carnaval wasVolgens mij moet die zondags in de optocht meehupsen.
Je bent omhoog geschovenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee, dan niet. Maar dan sta ik ook niet meer bij twijfel denk ik
Dan kom ik gewoon mee sletten
En te DANSEN!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Waxxer het volgende:
Heee!!Het is een ontspannen samenkomst om wat meer tot elkanderrrrrr (rollende R) te komen!
![]()
Jaaaaaaaaa jajajajaquote:
Shake it like a Fuzzy!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa jajajajaKomt helemaalgoed deze keer!
Desnoods slaap ik op Schiphol
Maaaaaarrr.... even voor de duidelijkheid: je zou het mij LEREN he??!! Kijk ik kán het wel als ik echt los ben enz, maar... dat is toch wel behoorlijk Houten KlaasVoordat je denkt dat ik meteen hopppaaaa uit het niets kan staan schudden met die heupen als een hitsig konijn
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shake it like a Fuzzy!
maargoed, los komen? Da's met alcohol he?
*bestelt vast*
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik mag NIET straalbezopen worden, dat is heeeeeelll slecht voor mijn reputatie
Ja maar echtquote:
Hmm.. da's jammerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 maart is voor mij een groot probleem, dan zit ik op het hoogtepunt van de campagne, het is nl dan 2 dagen voor de verkiezingen
Ja en?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 maart is voor mij een groot probleem, dan zit ik op het hoogtepunt van de campagne, het is nl dan 2 dagen voor de verkiezingen
als het nou alleen om een avond gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en?
Dan kun je best een avond wegafleiding is goed.
Zieltjes winnen in A'dam
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Homo's die carnaval willen vieren, die hoef ik sowieso niet te ontmoeten
Ja dan hoef ik jou niet te zien, dan zit ik gezellig apart op de leuke homo meetquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet er een meet voor de relnichten en 1 voor de leuke homo's komen![]()
En naar welke ga jij dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
Misschien moet er een meet voor de relnichten en 1 voor de leuke homo's komen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan hoef ik jou niet te zien, dan zit ik gezellig apart op de leuke homo meet
Doe dan makkelijk: de volgende is voor allebei!quote:
Hollander!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Homo's die carnaval willen vieren, die hoef ik sowieso niet te ontmoeten
Mag ik dan ook meedoen met die les, want ik ben echt een stijve hark wat dat betreft, nog erger dan jijquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Dus qua hupsles zit de kans er eindelijk in?
En dan woon ik al een maand in mijn nieuwe huis
Maar oke, 4 maart dan
kom jij dan ook?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef Great_Expectations het volgende:
4 maart? Dus dan kan het toch in Eindhoven worden gehouden ipv Amsterdam?.
Jaaaaaaaaa leuk!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef Remix het volgende:
zet mij maar op de lijst, bij 100% zeker
Jij bent dan ook een Amsterdammerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef xman het volgende:
Hey ik wil ook mee....maar ik wil naar Eindhoven. De leukste jongens komen uit Eindhoven en Zwolle... en carnaval is juist leuk. Bovendien heb ik al 100 keer door de reguliers gebanjerd. Believe me..it's not all that!!
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef xman het volgende:
Hey ik wil ook mee....maar ik wil naar Eindhoven. De leukste jongens komen uit Eindhoven
omdat je al in a'dam bentquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef Doffy het volgende:
Waarom sta ik niet het lijstje van mensen die niet meegaan?![]()
Het is 4 maart, da's na carnaval toch? Hebben het speciaal een week verzet..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
ik ttwijfel nog aangezien ik met carnaval misschien meot werken...
Je kunt je vrije dag toch nog wel verplaatsen?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef Weemz het volgende:
Nou lekker danIk kan NIET mee omdat de datum inene veranderd is!
En ik had jullie nog wel gewaarschuwd...
Zo ver van te voren al niet meer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef Weemz het volgende:
Nee.
Weemzquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef Weemz het volgende:
Nee. Kloteregelingen. Bovendien moest ik die dag sowieso vrij hebben, en dan weer een vrije dag gunnen ze me niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |