Hollander!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Homo's die carnaval willen vieren, die hoef ik sowieso niet te ontmoeten
Mag ik dan ook meedoen met die les, want ik ben echt een stijve hark wat dat betreft, nog erger dan jijquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Dus qua hupsles zit de kans er eindelijk in?
En dan woon ik al een maand in mijn nieuwe huis
Maar oke, 4 maart dan
kom jij dan ook?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef Great_Expectations het volgende:
4 maart? Dus dan kan het toch in Eindhoven worden gehouden ipv Amsterdam?.
Jaaaaaaaaa leuk!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef Remix het volgende:
zet mij maar op de lijst, bij 100% zeker
Jij bent dan ook een Amsterdammerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef xman het volgende:
Hey ik wil ook mee....maar ik wil naar Eindhoven. De leukste jongens komen uit Eindhoven en Zwolle... en carnaval is juist leuk. Bovendien heb ik al 100 keer door de reguliers gebanjerd. Believe me..it's not all that!!
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef xman het volgende:
Hey ik wil ook mee....maar ik wil naar Eindhoven. De leukste jongens komen uit Eindhoven
omdat je al in a'dam bentquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef Doffy het volgende:
Waarom sta ik niet het lijstje van mensen die niet meegaan?![]()
Het is 4 maart, da's na carnaval toch? Hebben het speciaal een week verzet..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
ik ttwijfel nog aangezien ik met carnaval misschien meot werken...
Je kunt je vrije dag toch nog wel verplaatsen?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef Weemz het volgende:
Nou lekker danIk kan NIET mee omdat de datum inene veranderd is!
En ik had jullie nog wel gewaarschuwd...
Zo ver van te voren al niet meer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef Weemz het volgende:
Nee.
Weemzquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef Weemz het volgende:
Nee. Kloteregelingen. Bovendien moest ik die dag sowieso vrij hebben, en dan weer een vrije dag gunnen ze me niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |