Een week later (5 maart) ook!?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Je moet ff theatermama naar de twijfelaars gooien omdat ze er pas laat achter kwam dat het met carnaval wasVolgens mij moet die zondags in de optocht meehupsen.
Je bent omhoog geschovenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee, dan niet. Maar dan sta ik ook niet meer bij twijfel denk ik
Dan kom ik gewoon mee sletten
En te DANSEN!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Waxxer het volgende:
Heee!!Het is een ontspannen samenkomst om wat meer tot elkanderrrrrr (rollende R) te komen!
![]()
Jaaaaaaaaa jajajajaquote:
Shake it like a Fuzzy!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa jajajajaKomt helemaalgoed deze keer!
Desnoods slaap ik op Schiphol
Maaaaaarrr.... even voor de duidelijkheid: je zou het mij LEREN he??!! Kijk ik kán het wel als ik echt los ben enz, maar... dat is toch wel behoorlijk Houten KlaasVoordat je denkt dat ik meteen hopppaaaa uit het niets kan staan schudden met die heupen als een hitsig konijn
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shake it like a Fuzzy!
maargoed, los komen? Da's met alcohol he?
*bestelt vast*
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik mag NIET straalbezopen worden, dat is heeeeeelll slecht voor mijn reputatie
Ja maar echtquote:
Hmm.. da's jammerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 maart is voor mij een groot probleem, dan zit ik op het hoogtepunt van de campagne, het is nl dan 2 dagen voor de verkiezingen
Ja en?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 maart is voor mij een groot probleem, dan zit ik op het hoogtepunt van de campagne, het is nl dan 2 dagen voor de verkiezingen
als het nou alleen om een avond gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en?
Dan kun je best een avond wegafleiding is goed.
Zieltjes winnen in A'dam
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Homo's die carnaval willen vieren, die hoef ik sowieso niet te ontmoeten
Ja dan hoef ik jou niet te zien, dan zit ik gezellig apart op de leuke homo meetquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet er een meet voor de relnichten en 1 voor de leuke homo's komen![]()
En naar welke ga jij dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
Misschien moet er een meet voor de relnichten en 1 voor de leuke homo's komen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan hoef ik jou niet te zien, dan zit ik gezellig apart op de leuke homo meet
Doe dan makkelijk: de volgende is voor allebei!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |