( pssst, homotopic is in ONZ, dis meetingtopic.. zuiplapquote:Op woensdag 28 december 2005 01:52 schreef davidov het volgende:
hallow mensen daar ben ik weer
en 2x onderuit gaan met je fiets...vinden je enkels niet fijn!!
ah... nouja... ik zou het andere topic zoeken als ik het zou kunnen vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
( pssst, homotopic is in ONZ, dis meetingtopic.. zuiplap![]()
)
Wie heeft ooit bepaald dat Netwerk serieus moet worden genomen?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:11 schreef davidov het volgende:
bij netwerk klagen ze over jongeren en alcohol![]()
Onzin zeg ik je! onzin
hoezo schaamte.. je leeft maar 1 keer. Lang leve de lolquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef davidov het volgende:
*gaat HEEL erg stil in een hoekje zitten uit schaamte*
Lol met kater, kan altijd johquote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef davidov het volgende:
hmmm hoe zal ik het zeggen, ik heb het idee dat ik morgen niet echt veel lol zal hebben
Ik wil niet eens denken aan de kater die ik morgen hebquote:Op woensdag 28 december 2005 02:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lol met kater, kan altijd joh![]()
Ik weet dat wel: je vertrekt gewoon de 26equote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb plotseling vakantieplannen, van 25 februari tot 5 maart, maar ik weet nog niet óf en hóe ik dat rond ga krijgen, maar meer info volgt wellicht. Duzzz..
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Waxxer het volgende:
Gíng ik maar met vakantie
Zonder mij de meet niet compleet?!![]()
Nounounounounou..........
Ben er gewoon helemaal bij hoor![]()
als je zorgt dat mijn broer een ongelukje krijgtquote:
Neeeeennneeeeeennneeeequote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
als je zorgt dat mijn broer een ongelukje krijgt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Theatermama en ik twijfelen.
Tis nl wel met carnaval
Da's niet mijn beslissingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeten we het nou echt een week gaan verplaatsen?
Nee, maar heel Brabant blijft weg.. en dat zijn veel leuke mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet mijn beslissing
Van mij kun je;t geoon door laten gaan aangezien het de officiële datum van het jubilejeleum is.
We weten aleen niet of wíj 2 er dan bij kunnen zijn, maar goed, da's niet 't belangrijkste heur
Maar 'heel' Den Haag komt wel.. en dat zijn óók hele leuke mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Vlarp het volgende:
Nee, maar heel Brabant blijft weg.. en dat zijn veel leuke mensen
Oeh! Utrecht gaat ook mee!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Mag ik ook een keer mee of is het niet voor bejaarde homo's?
jawel, maar je woont in Utrecht toch?! dus... geen carnavals-vierder!quote:
Ik haat carnavalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jawel, maar je woont in Utrecht toch?! dus... geen carnavals-vierder!of toch wel?
Je mag mee hoor, ik ben ook al 28
quote:
Ze hoeven zich alleen maar even aan te melden in dit topic. Isse simpelquote:En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
Ze zijn een beetje bijziend, want ook al wat ouderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:33 schreef XMN8R het volgende:
Ze hoeven zich alleen maar even aan te melden in dit topic. Isse simpel.
Ga maar snel Raptorix en Pietverdriet halen dan...quote:
Wat is mis met carnaval?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik haat carnaval
En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanksquote:
Goh, leef jij ook nogquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanks.
Of hij neemt carnaval mee naar A'damquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanks.
Zoals je weet kan ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Of hij neemt carnaval mee naar A'dam![]()
![]()
Daarom gaan we ook naar Amsterdamquote:
Dit topic is sinds gisteravond ruim 100 keer bekeken, maar er zijn nog geen nieuwe aanmeldingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |