quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Theatermama en ik twijfelen.
Tis nl wel met carnaval
Da's niet mijn beslissingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeten we het nou echt een week gaan verplaatsen?
Nee, maar heel Brabant blijft weg.. en dat zijn veel leuke mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet mijn beslissing
Van mij kun je;t geoon door laten gaan aangezien het de officiële datum van het jubilejeleum is.
We weten aleen niet of wíj 2 er dan bij kunnen zijn, maar goed, da's niet 't belangrijkste heur
Maar 'heel' Den Haag komt wel.. en dat zijn óók hele leuke mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Vlarp het volgende:
Nee, maar heel Brabant blijft weg.. en dat zijn veel leuke mensen
Oeh! Utrecht gaat ook mee!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Mag ik ook een keer mee of is het niet voor bejaarde homo's?
jawel, maar je woont in Utrecht toch?! dus... geen carnavals-vierder!quote:
Ik haat carnavalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jawel, maar je woont in Utrecht toch?! dus... geen carnavals-vierder!of toch wel?
Je mag mee hoor, ik ben ook al 28
quote:
Ze hoeven zich alleen maar even aan te melden in dit topic. Isse simpelquote:En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
Ze zijn een beetje bijziend, want ook al wat ouderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:33 schreef XMN8R het volgende:
Ze hoeven zich alleen maar even aan te melden in dit topic. Isse simpel.
Ga maar snel Raptorix en Pietverdriet halen dan...quote:
Wat is mis met carnaval?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik haat carnaval
En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanksquote:
Goh, leef jij ook nogquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanks.
Of hij neemt carnaval mee naar A'damquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks, maar kun jij even regelen dat het dit jaar een weekje wordt uitgesteld?! thanks.
Zoals je weet kan ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Of hij neemt carnaval mee naar A'dam![]()
![]()
Daarom gaan we ook naar Amsterdamquote:
Dit topic is sinds gisteravond ruim 100 keer bekeken, maar er zijn nog geen nieuwe aanmeldingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
En ik wil dat raptorix ook komt, en pietverdriet, en dennismoore - al mijn rechtse homovriendjes van Fok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |