( pssst, homotopic is in ONZ, dis meetingtopic.. zuiplapquote:Op woensdag 28 december 2005 01:52 schreef davidov het volgende:
hallow mensen daar ben ik weer
en 2x onderuit gaan met je fiets...vinden je enkels niet fijn!!
ah... nouja... ik zou het andere topic zoeken als ik het zou kunnen vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
( pssst, homotopic is in ONZ, dis meetingtopic.. zuiplap![]()
)
Wie heeft ooit bepaald dat Netwerk serieus moet worden genomen?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:11 schreef davidov het volgende:
bij netwerk klagen ze over jongeren en alcohol![]()
Onzin zeg ik je! onzin
hoezo schaamte.. je leeft maar 1 keer. Lang leve de lolquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef davidov het volgende:
*gaat HEEL erg stil in een hoekje zitten uit schaamte*
Lol met kater, kan altijd johquote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef davidov het volgende:
hmmm hoe zal ik het zeggen, ik heb het idee dat ik morgen niet echt veel lol zal hebben
Ik wil niet eens denken aan de kater die ik morgen hebquote:Op woensdag 28 december 2005 02:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lol met kater, kan altijd joh![]()
Ik weet dat wel: je vertrekt gewoon de 26equote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb plotseling vakantieplannen, van 25 februari tot 5 maart, maar ik weet nog niet óf en hóe ik dat rond ga krijgen, maar meer info volgt wellicht. Duzzz..
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Waxxer het volgende:
Gíng ik maar met vakantie
Zonder mij de meet niet compleet?!![]()
Nounounounounou..........
Ben er gewoon helemaal bij hoor![]()
als je zorgt dat mijn broer een ongelukje krijgtquote:
Neeeeennneeeeeennneeeequote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
als je zorgt dat mijn broer een ongelukje krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |