Het program binnenkort bekend gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2005 08:27 schreef linebear het volgende:
goh, misschien ga ik wel mee....
maar heb geen zin in de reguliersdwarsstraat....
Jij moet helaas op zaterdag én zondag naar school om je Nederlands eens flink bij te spijkeren.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij moet helaas op zaterdag én zondag naar school om je Nederlands eens flink bij te spijkeren.
én zonder hoofdletterquote:
Parkeren onder de Arena? Voor 5,50 per 24 uur, inclusief metrokaartje (retour) naar de stad.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet wel dat als ik kom, ik met de auto kom, want ik heb echt geen zin om weer als eerste weg te moeten.
Ik wil met de trein (geen zin om nuchter te blijven) maar dan ga ik wel zorgen dat ik ergens kan slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet wel dat als ik kom, ik met de auto kom, want ik heb echt geen zin om weer als eerste weg te moeten.
Als je iets spannends aantrekt, dan zal je vast wel een slaapplek vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil met de trein (geen zin om nuchter te blijven) maar dan ga ik wel zorgen dat ik ergens kan slapen
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Er is een parkeergarage in de RD-straat en die kost ongeveer 3 euro per uur. Nog steeds niet goedkoop, maar wel praktisch! En cool, want je moet met je auto in een lift naar de kelder!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef Twoflower het volgende:
Parkeren onder de Arena? Voor 5,50 per 24 uur, inclusief metrokaartje (retour) naar de stad.
3 euro per uur is hééééééél wat duurder dan 5,50 per ETMAAL en je krijgt er ook geen metrokaartje bij. (Maar ja, dat heb je dan weer niet nodig als je in de RD staat.)quote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Er is een parkeergarage in de RD-straat en die kost ongeveer 3 euro per uur. Nog steeds niet goedkoop, maar wel praktisch! En cool, want je moet met je auto in een lift naar de kelder!
owja, das waar... verkeerd gelezenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:42 schreef Twoflower het volgende:
3 euro per uur is hééééééél wat duurder dan 5,50 per ETMAAL en je krijgt er ook geen metrokaartje bij. (Maar ja, dat heb je dan weer niet nodig.)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:22 schreef Cazman het volgende:
Dus het wordt Amsterdam?
doe maar voor.. dan is er nog iets heel van E.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
En een meeting in E. voor of na het carnavalsseizoen?.
Carnaval in E is lnag niet zo heftig als in b.v. Den Bosch hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
doe maar voor.. dan is er nog iets heel van E.
zelfs in het oosten hebben ze carnaval manquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Carnaval wordt altijd zo overschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |