Ja of een jet-engine op mn hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:10 schreef wonderer het volgende:
Onder voorbehoud (wie weet valt er voor die tijd ineens een greencard op de deurmat, enzo).
Heb jij die jet-engine aangevraagd bij het consulaat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja of een jet-engine op mn hoofd
jij twijfelt niet, jij komt gewoonquote:
Zal ik eens heeeeeeeeelll gek doen, zó uit de losse pols?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij twijfelt niet, jij komt gewoon
Pam! Je haar danst! Heb je het los gegooit?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik eens heeeeeeeeelll gek doen, zó uit de losse pols?!
Ik kom!![]()
Jaaaa poes, ik denk, joh, gewoon gek doen, gewoon doen, niet te lang nadenken, gewoon gáán weet je, echt, hééérrrrlijk, ik denk ik wil die gozers wel eens een keertje zien ergens, gewoon lekker spontaan en enthousiast!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Pam! Je haar danst! Heb je het los gegooit?!
Meid, ik had het niet beter kenne verwoordequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaa poes, ik denk, joh, gewoon gek doen, gewoon doen, niet te lang nadenken, gewoon gáán weet je, echt, hééérrrrlijk, ik denk ik wil die gozers wel eens een keertje zien ergens, gewoon lekker spontaan en enthousiast!
Jajajajajajaquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Meid, ik had het niet beter kenne verwoorde
That's the spirit!!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef Vlarp het volgende:
De lijst is weer bijgewerkt.. !
en Wax.. kies even een plaats, maar niet Eindhoven.. we gaan geen carnavalsmeet doen natuurlijk
Ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
Wie heeft er bepaald dat ik een twijfelkontje ben?
Misschien wil jij mijn twijfelkontje geruststellen.quote:
Heb je al wel haar onder je oksels dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien wil jij mijn twijfelkontje geruststellen..
![]()
*controleer*quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je al wel haar onder je oksels dan?
Naja, je hebt iig nog twee maanden om te reïntegreren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef Twoflower het volgende:
Nou, noteer mij voorlopig maar voor NIET. In theorie kan het nog veranderen (hè XMN8R?), maar de kans is niet groot...
Hoppa! En wéér een aanmelding! Het wordt lekker druk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Meetings zijn voor mietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |