Neuh niet echt, tis altijd de randstadquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat als een grote verrassing komt?
E is sowieso niet coolquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:13 schreef Vlarp het volgende:
Eindhoven de gekste is niet koel met carnaval
Vanmorgen stond in de euhm.. Spits of 't AD in ieder geval dat de Rechter 1 van de beste tenten is aan het Stratumseindquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
E is sowieso niet cool
Ja ok, eten en zo wel, maar stappen?
Alhoewel,.. de Rechter en de FFFS is wel leuk
Ligt Enschede in de Randstad?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh niet echt, tis altijd de randstad
Je kan altijd naar de nachtsauna gaan en daar gaan pittenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil met de trein (geen zin om nuchter te blijven) maar dan ga ik wel zorgen dat ik ergens kan slapen
*LOL* En je denkt dat ik dan rust krijg?quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:26 schreef linebear het volgende:
[..]
Je kan altijd naar de nachtsauna gaan en daar gaan pitten
Jah, maar dat maakt het niet 1 van de bestequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanmorgen stond in de euhm.. Spits of 't AD in ieder geval dat de Rechter 1 van de beste tenten is aan het Stratumseind. Jerruh werkt er ook toch?
Hebben we een meeting in Enschede?quote:Op zaterdag 24 december 2005 08:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ligt Enschede in de Randstad?Shit, ben ik voor niets verhuisd...
![]()
lief doen! NU!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Hebben we een meeting in Enschede?
Nee.
Nou dan!!!
De eerste grote meet was in Enschede.
Dan doen we Arnhem. Die is nooit gedaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
lief doen! NU!
[afbeelding] De eerste grote meet was in Enschede.
En dan naar de Entre Nous *LOL*quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan doen we Arnhem. Die is nooit gedaan
Is die nog open dan? Ik hoorde dat die laatst hun 'Final Party' hadden omdat er elders in Arnhem iets nieuws kwam...quote:
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, maar dat maakt het niet 1 van de besteDe Rechter is gewoon een stukje niet-straum, ofwel geen brallende lallende hetero's en golden oldie's cq skihut-muziek. De Rechter zit in een heel mooi statig oud pand (de Krabbedans) en er komen vaak dj's van buitenaf draaien (Erick E bv). Ze hebben 3 zaaltjes en een open lucht binnenplaats
http://www.derechter.com/quote:
Dat klopt ook jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is die nog open dan? Ik hoorde dat die laatst hun 'Final Party' hadden omdat er elders in Arnhem iets nieuws kwam...
Ik wil!!..quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef Ang3l het volgende:
De Rechter biedt wekelijks verschillende muziekstijlen in haar drie zalen. Zo kun je je in de Grote Zaal laten meevoeren door house in de breedste zin van het woord, terwijl je in de Rechtszaal een eclectische blend van funk, disco, dance en hiphop kunt verwachten. Het Rechtscafé is een rustigere plek waar alle eerder genoemde stijlen aan bod komen en je even lekker kunt chillen.Bovendien beschikt De Rechter over een unieke binnenplaats waar je even lekker kunt chillen en kunt genieten van een heerlijke cocktail.
Resident-dj's Benny Rodrigues en Victor Coral, kun je maandelijks terug vinden in de Rechter naast de verschillende residents van Eindhovense bodem. Maar ook namen als Sander Kleinenberg, Laidback Luke, Erick E, Derrick May (USA), David Alvarado (USA), Miss Yeti (D), Robert Owens (USA), Layo&Buschwaka (UK), Joost van Bellen, Michel de Hey zijn graag geziene gasten achter de draaitafels.
Bij De Rechter staat cultuur hoog in het vaandel. Er wordt plaats geboden aan theater, exposities van jonge kunstenaars en natuurlijk is er altijd ruimte voor VJ-werk.
De toegangsprijzen variëren, maar zijn nooit hoog. De entree is op eigen avonden 5 euro en tot middernacht vaak gratis! Tijdens zgn pecials zoals Blitz, Super Sunday's, Sneakers, Sugar en Spank worden de prijzen aangepast.
*SPAM*
Sneakers is wel een leuk feest. Maar ff de site in de gaten houden wanneer dat weer is.quote:
Erick E is wel keigoedquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneakers is wel een leuk feest. Maar ff de site in de gaten houden wanneer dat weer is.
Met die Erick E avonden is het vaak TE druk tis nl niet zo heel groot)
Jahquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Erick E is wel keigoed
Nah ja, idee voor een volgende meet. En Benny Rodrigues als resident DJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |