Ik ben ooit al eens naar een meeting geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:51 schreef XMN8R het volgende:
Hoppa! En wéér een aanmelding! Het wordt lekker druk!
ja? dus? en?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben ooit al eens naar een meeting geweest..
Toen gingen ze allemaal rond een grote tafel zitten in een café...quote:
Ik kan het me herinneren ja...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
Toen gingen ze allemaal rond een grote tafel zitten in een café....
En ben ik met Kreator aan de bar gaan hangen..
Tukkers met Fries bloed doen nóóit enthousiast.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:21 schreef XMN8R het volgende:
Je was er niet wild-enthousiast over he?
No idea. Er moet in ieder geval gedanst worden!quote:Wat is jou idee van een leuke meeting dan?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Tukkers met Fries bloed doen nóóit enthousiast..
Er is toen ook gedanstquote:No idea. Er moet in ieder geval gedanst worden!.
En verder weet ik niet of een meeting überhaupt echt leuk kan zijn...
Zal wel aan specifieke mensen liggen, die juist wel of juist niet moeten komen..
Kijk! zo hoort het!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga gewoon mee
Klopt, toen werd het ook leuker.quote:
En hoe meer kans je hebt om de fotocamera te ontwijken.quote:Over het algemeen lopen de meets ongeveer hetzelfde: eerst lekker kennismaken en bijkletsen, en dan naar de kroeg en/of een dancing. En tja, de mensen... Ik zeg altijd maar zo: hoe meer mensen er komen, hoe makkelijker je je kunt richten op degenen die je wilt leren kennen.
Always worth a try. Eerst moet het alcoholpercentage optimaal zijn.quote:En bij een deel van de meet op komen draven mag natuurlijk ook. Zullen we je bellen als we aan het dans-gedeelte gaan beginnen?
Iedereen heeft altijd wel een favo-onderdeel, maar je kunt het met een grote groep niet altijd iedereen evenveel naar de zin maken he.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Klopt, toen werd het ook leuker..
[..]
En hoe meer kans je hebt om de fotocamera te ontwijken.
[..]
Always worth a try. Eerst moet het alcoholpercentage optimaal zijn..
Geen angst hebben hoor, dat is nergens voor nodigquote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Just-Dennis het volgende:
ik durf niet, denk ik
Mietje...quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Just-Dennis het volgende:
ik durf niet, denk ik
Reïntegreren doe ik al. Maar dan in het echte leven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, je hebt iig nog twee maanden om te reïntegreren.
nou, dan is het overwegen van dit toch out of the question?quote:Op zondag 18 december 2005 10:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Reïntegreren doe ik al. Maar dan in het echte leven.
Ach, laat ook maar. Ik kom gewoon lekker niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Als de meeting
verrassend!!quote:
Verkloot-een-quote!quote:Op zondag 18 december 2005 12:36 schreef Cazman het volgende:
verrassend!!![]()
Ik drukte op Eindhoven maar ik was vergeten dat het dan carnaval is.
Omdat het op een zaterdag is weet ik het nog niet helemaal zeker![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef Weemz het volgende:
Shit, op een zaterdag is altijd lastig... Oh? en in Utrecht is wel lekker dichtbij
Er is nog genoeg tijd om een vrije dag te regelenquote:Op zondag 18 december 2005 12:36 schreef Cazman het volgende:
verrassend!!![]()
Ik drukte op Eindhoven maar ik was vergeten dat het dan carnaval is.
Omdat het op een zaterdag is weet ik het nog niet helemaal zeker![]()
Ga je verkleed al homo?!quote:Op zondag 18 december 2005 15:30 schreef creno het volgende:als het met carnaval is dan valt mijn deelname al af
Carnaval duurt vier dagen! Dan kun je toch wel een middag en/of avond komen?!quote:Op zondag 18 december 2005 15:30 schreef creno het volgende:als het met carnaval is dan valt mijn deelname al af
Naja, je vraagt een Hagenees ook niet om te meeten op Prinsjesdag he..quote:Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Carnaval duurt vier dagen! Dan kun je toch wel een middag en/of avond komen?!
quote:Op zondag 18 december 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Naja, je vraagt een Hagenees ook niet om te meeten op Prinsjesdag he..
Of was het nou Hagenaar?
Hagenaar is een scheldwoord voor homo toch? Of Hagenees?
Naja. Dat is een artsbisschop vragen mee te gaan zwemmen als er een nieuwe paus wordt.. eh, aangesteld. Ingesteld. Aangezet. Geactiveerd. Eh... ja.![]()
Nee, Hagenaar is een scheldwoord voor homo, net als Utrechtenaar. Daarom moet je nooit Hagenaar tegen een Hagenees zeggenquote:Op zondag 18 december 2005 16:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[afbeelding] Hagenees staat bekend als een scheldwoord voor homo. Ik kan me echter niet heugen dat ik het iemand op die manier heb horen zeggen.
Zeg maar gewoon eerlijk dat je als de dood was dat je naar Eindhoven moest, toen je hoorde dat er carnaval wordt gevierd dat weekend!quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef Vlarp het volgende:
De Poll voor de locatie is gesloten. De winnaar, Amsterdam!
Op 25 februari 2006 gaan we dus in Amsterdam afspreken voor de vijfde homomeet!
Ook datquote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon eerlijk dat je als de dood was dat je naar Eindhoven moest, toen je hoorde dat er carnaval wordt gevierd dat weekend!![]()
Och jee. Gaan we samen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga gewoon mee
Alwééééééér amsterdamquote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef Vlarp het volgende:
De Poll voor de locatie is gesloten. De winnaar, Amsterdam!
Op 25 februari 2006 gaan we dus in Amsterdam afspreken voor de vijfde homomeet!
Ik hoef ook niet naar Eindhoven als daar carnaval isquote:Op zondag 18 december 2005 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwééééééér amsterdam
*ziet zichzelf van zeker naar twijfelaar gaan*
Ik heb niet zo'n zin in dat gewacht op de eerste trein, want da's op zondagochtend een hel (vorige keer was ik pas om 12:00u thuis)
Ach zit niet zo te dollen jij!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
gelukkig zit ik dan ergens hoog in de alpen.. ik stuur wel een smsje
Oh, God, nee.quote:Op zondag 18 december 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
Jeej. Amsterdam! Gezellig met z'n allen over de Regulierdwarsstraat banjeren...
Niets mis met de reguliersdwarsstraat. Maar misschien word ik aangerand daar.quote:Op maandag 19 december 2005 07:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Duh! Weet je meteen waarom ik al heb afgemeld.
Zodat ze opgepakt worden voor aanranding én seks met een minderjarige?quote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niets mis met de reguliersdwarsstraat. Maar misschien word ik aangerand daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |