ik wacht met smartquote:
volgende keer doe ik het met plaatjes en post ik een foto van een wrak van een vectra met een halfbakken geluidsinstallatie er inquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:32 schreef Fugie het volgende:
ik wordt weer kankerslecht neergezet ouwe
dat gaat wel weer beetje ver dan alexquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende keer doe ik het met plaatjes en post ik een foto van een wrak van een vectra met een halfbakken geluidsinstallatie er in![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
familie van Peu?, die heeft ook allemaal connecties die hij zelf niet heeft
gevalletje muis-in-de-linkerbovenhoekquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
screenshot van bureaublad.. welk programma
Gewoon keihard machtsmisbruik ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Mukie het volgende:workalholic
ik mis het door slotjes posten![]()
Ik maak altijd een foto van mn desktop en die scan ik dan inquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
gevalletje muis-in-de-linkerbovenhoek
neuh, veel typen en het niet doorhebbenquote:
Jajaquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh, veel typen en het niet doorhebben
ik tekende het altijd na in paintquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik maak altijd een foto van mn desktop en die scan ik dan in![]()
Stienstraquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
de meesten zitten in de bouwwereld etc... Mn pa heeft/had een bedrijf in grondmechanica en milieutechniek.
Mijn moeder is schilderes en beeldhouwster. 3x per jaar opent een of andere bigshot de galerie plus daarnaast zijn er 2 grote feesten per jaar waar dan de locale politici ook langskomen. Zo heb ik bvb camiel eurlings leren kennen (zn pa is vele malen relaxter), de burgemeester van nuth, kerkade en maastricht, maar ook lui als die van stienstra, offermans etc...
Plus mn ouders zitten bij Corio, een soort van rotaryclub voor ondernemers, dus die komen wel eens over de vloer.
Krijg je wel hendige sjieke skills vanquote:
jammer dat ik ze nu niet meer kan toepassenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Krijg je wel hendige sjieke skills van
Valt tegen hier hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:45 schreef vlad het volgende:
nog 63 uurtjes en ik ben weer in het schitterende nerderland![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:45 schreef vlad het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
er is gewoon doodleuk een forummeeting nu in mn huiskamer waar de meetende mensen samen breien![]()
![]()
heerlijk tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:45 schreef vlad het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
er is gewoon doodleuk een forummeeting nu in mn huiskamer waar de meetende mensen samen breien![]()
![]()
Handig als ik eindelijk mn eigen huis ga kopenquote:
ze staat maandag ochtend op het vliegveldquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dag canada
dag hoogeveen
dag vriendin
wat voor een wil je?quote:
fishermen meenemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef vlad het volgende:
[..]
ze staat maandag ochtend op het vliegveld![]()
![]()
ben ik niet nodigquote:
een nuchtere hollander doet dat nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ben ik niet nodig![]()
ik ben een nuchtere hollander![]()
en mijn zakdoek kan ze krijgen![]()
je bent echt van alle markten thuis he?quote:
goede constatering...quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent echt van alle markten thuis he?![]()
ik zei dat ze hem kon krijgen, niet lenenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
een nuchtere hollander doet dat niet![]()
die wilt zn zakdoek dan gewassen terug hebben
volgende week puniken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goede constatering...
ik kan niet breien btw.. heb het wel geprobeerd te leren, maar ik heb geen vingertoppengevoel
whihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:00 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zei dat ze hem kon krijgen, niet lenen![]()
na 7 maanden reizen ben ik toe aan nieuwe, dus mag ze ze allemaal hebben![]()
ff serieus btw: breien is een manier van mediteren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goede constatering...
ik kan niet breien btw.. heb het wel geprobeerd te leren, maar ik heb geen vingertoppengevoel
klopt.. sandra deed het in het begin van onze relatie altijd meteen na de sex.. nu heeft ze een HELE GROTE sjaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff serieus btw: breien is een manier van mediteren.
Maak me een trui dan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff serieus btw: breien is een manier van mediteren.
laatste poging: vingerhakenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan ik ook niet.. sandra heeft wel een punnikapparaat
[afbeelding]
Maar dan voor volwassenen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
sandra en ik kunnen beide niet vingerhaken.
bordurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en ik kan ook borduren (kruissteek)
zo goed ben ik dr niet in, jaren geleden had je me dat wel kunnen vragenquote:
vingerhaken leer je op de basisschoolquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:04 schreef vlad het volgende:
[..]
laatste poging: vingerhaken![]()
en zeg me niet dat je dit ook niet kan anders moet ik een hele vervelende opmerking inslikken![]()
bagger om te doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en ik kan ook borduren (kruissteek)
hij vroeg het je niet, hij gaf je het bevelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
zo goed ben ik dr niet in, jaren geleden had je me dat wel kunnen vragen
En nu terugkruipen ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
zo goed ben ik dr niet in, jaren geleden had je me dat wel kunnen vragen
en over 62 uur moet ie af zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef vlad het volgende:
[..]
hij vroeg het je niet, hij gaf je het bevel![]()
dus breien kreng![]()
ook in friesland?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
vingerhaken leer je op de basisschool![]()
hmmm nog niet eens zo'n gek idee om dr weer eens mee te beginnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef vlad het volgende:
[..]
hij vroeg het je niet, hij gaf je het bevel![]()
dus breien kreng![]()
en afleveren op schiphol om 7 uur AMquote:
geen id, daar woon ik nietquote:
ik bedje jahquote:
oh meid,m wat moet jij dan een geweldig leven hebbenquote:
nee mên toen was ik al terug uit afrikaquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wet er niks van, heeft in Afrika op de basisschool gezeten joh
je beseft wel, dat al sje straks in nederland bent, je niet meer tof ende stoer bent he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef vlad het volgende:
[..]
oh meid,m wat moet jij dan een geweldig leven hebben![]()
gtst is er niets bijquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef vlad het volgende:
[..]
oh meid,m wat moet jij dan een geweldig leven hebben![]()
zullen we eens een wedje maken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
De opOmdat ik de enige ben die hard werkt en niet genoeg post hoor ik er niet bij
![]()
En nee jullie werken niet hardO nee? NEE geen discussie!
zitten ze in Afrika OP de bassisschool?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wet er niks van, heeft in Afrika op de basisschool gezeten joh
je kunt dan 100 keer aandachtsgeil zijn, zolang je niet wat vaker post, vergeten we je nog steeds op de momenten dat je niet online bent....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
De opOmdat ik de enige ben die hard werkt en niet genoeg post hoor ik er niet bij
![]()
zolang ik wel redelijk foutloos kan typen als ik in nederland bent, zal me dat een rotzorg wezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je beseft wel, dat al sje straks in nederland bent, je niet meer tof ende stoer bent he?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt dan 100 keer aandachtsgeil zijn, zolang je niet wat vaker post, vergeten we je nog steeds op de momenten dat je niet online bent....
dakdekkers basisschool, hebben ze dat dan niet in canada?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef vlad het volgende:
[..]
zitten ze in Afrika OP de bassisschool?![]()
wij mochten er gewoon in zitten![]()
in Afrika zitten ze wel op meer dingenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef vlad het volgende:
[..]
zitten ze in Afrika OP de bassisschool?![]()
wij mochten er gewoon in zitten![]()
betekend dit dat je aan mij denkt op het moment dat ik uitlog?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt dan 100 keer aandachtsgeil zijn, zolang je niet wat vaker post, vergeten we je nog steeds op de momenten dat je niet online bent....
nee, dat betekent dat je online was toen ik de lijst samensteldequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef vlad het volgende:
[..]
betekend dit dat je aan mij denkt op het moment dat ik uitlog?![]()
daarvoor post je te weinig in usquote:
het is een bug in je systeemquote:
Precies, ik werk ook hard, en heb ook geen quotequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
heul niet waarquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat betekent dat je online was toen ik de lijst samenstelde
ze wilden hem niet hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik post in US allene in stokoude topics die jullie vergeten zijn naar B&H te verplaatsen
goeie filmquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:25 schreef Mukie het volgende:
Ik ga 12 apen kijken vanuit mn bedje
fijne avond allemaal
Ik snap die noorderlingen niet helemaal geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik je beledigd, wat je wilde, is het weer niet goed
ik denk dat elf provincies deze mening met je delenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap die noorderlingen niet helemaal geloof ik
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef vlad het volgende:
[..]
ik denk dat elf provincies deze mening met je delen![]()
Nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef PeuRac het volgende:
Iemand toevallig een kopietje over van C No limits???![]()
![]()
Die was topquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, mag niet he
* Alfisti ziet nu ook J.C. - Heaven and hell voorbij komen
Die Ford RS200.......... DAMN!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben nu die No Limits aan het uh kopen.
Foei,quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef PeuRac het volgende:
Iemand toevallig een kopietje over van C No limits???![]()
![]()
Ik kan wel vingerhaken...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
sandra en ik kunnen beide niet vingerhaken.
Ook hoi.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef ook_gek het volgende:
hoi
U bent geweldigquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Foei,
als gmail em pakt krijg je vannacht nog mail.
Trutze!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken, morgen een vriend helpen verhuizen![]()
ben er wel geweest en er even mee gespeelt. Maar hij had maar 1 game. Een voedbal game en dat vond ik helemaal niks. Dus heb hem laten staan. VOlgende week ergens heeft hij meer games en dan ga ik hem lenenquote:
ik heb net me pa geholpen van 5:30 tot 08:00 en moet om 9:45 postbode gaan spelen. Normaal ga ik nu nog ff pitte maar ik voel me te wakkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom ben jij zo vroeg wakker dan ouwe![]()
ik hoop voor je dat het daar beter weer is, hier zag ik wat wits op de stratenquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb net me pa geholpen van 5:30 tot 08:00 en moet om 9:45 postbode gaan spelen. Normaal ga ik nu nog ff pitte maar ik voel me te wakker
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
moguh, vrouw en kinders al opgehaald?![]()
maken die hap, ik host hem wel, mits hij me bevaltquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen ik heb nog geen baracuda.zip anders
wahahaha dat soort foto's heb ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gat over Mukie haar harde tepels btw
ach, ik hoor volgens mij de breimeisjes vertrekken
hihihi nee, ik heb geen familie die stienstra heet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:44 schreef Xtreem het volgende:
Mukie, heet jij stienstra
Heb jij familie die nu in Hongarije studeert voor 'n jaar??
quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Als het goed is zouden ze misschien vandaag naar huis mogen.
Goeie smooooorgens Edgarrrrquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:01 schreef Sjoewe het volgende:
Goeie smorgens deze morgen!
goeie morgen deze morgen meneer stormquote:
Zo meneer Jos,quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
goeie morgen deze morgen meneer storm![]()
koffie? koffie? dat daar deden we niet aan bij de commando's. Daar dronken we elke ochtend elkaars zeikquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo meneer Jos,
Weet jij hoe wij dat doen bij de commando's?![]()
ow?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
koffie? koffie? dat daar deden we niet aan bij de commando's. Daar dronken we elke ochtend elkaars zeik![]()
he edgar, wat ik vanmorgen nou weer mee maak bij de tram haltje
je moet ook niet op de afstandsbediening gaan staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:10 schreef Hugster het volgende:
Ik ben net geschrokken![]()
M'n tv ging niet aan
Ik trek m'n meubel naarvoren, springt hij uit zichzelf aan
En toen ik net het volume omhoog wilde doen met de Vol. + knop op de a.b. sprong hij steeds naar Ned 2 toe-o-
Behekst kutding
Met Richard Burnsquote:
In een M3quote:
Ik heb em wel een aantal keren HARD laten kletterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet ook niet op de afstandsbediening gaan staan
die ab kun je nieuw kopen voor een tientje of 2quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb em wel een aantal keren HARD laten kletteren
Maar ik ben net uit m'n garantie, dus zou het wel kut vinden als m'n tv kapot zou gaan
Maar hij doet het nu weer helemaal goed, ook de a.b.
dan moet je opstaan om van zender te veranderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb em wel een aantal keren HARD laten kletteren
Maar ik ben net uit m'n garantie, dus zou het wel kut vinden als m'n tv kapot zou gaan
gelukkig maarquote:Maar hij doet het nu weer helemaal goed, ook de a.b.
Zeg het moet niet op werken gaan lijken natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je opstaan om van zender te veranderen
net als vroegâh
[..]
gelukkig maar
aan die antenne sjorrenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je opstaan om van zender te veranderen
net als vroegâh
[..]
gelukkig maar
Weet ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
die ab kun je nieuw kopen voor een tientje of 2
Een draaiknop voor 10 kanalen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
aan die antenne sjorren
drukknoppen op de televies
die had mn opaquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een draaiknop voor 10 kanalen natuurlijk
Gruwelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
die had mn opa![]()
wij hadden wel 8 knoppen
1 voor contrast en 1 voor volume en 6 zenders
10 zelfsquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een draaiknop voor 10 kanalen natuurlijk
hij werkt nog steeds trouwensquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gruwelijk
Je zou tegewoordig niet meer zonder kunnen
quote:
is dat je make-up tafel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
we doen het niet voor minder![]()
[afbeelding]
die heb ik ook nog staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hebben er nog ééntje waar vaan die rechhoekige chromen knoppen in en uitspringen, en zender zoeken met van die wieltjes die in zo'n lade zitten![]()
Wij ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hebben er nog ééntje waar vaan die rechhoekige chromen knoppen in en uitspringen, en zender zoeken met van die wieltjes die in zo'n lade zitten![]()
Philips?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die heb ik ook nog staan
was mijn eerste eigen 'echte' tv
Nee, één of ander B-merk, een Philips kon ik toen nog niet betalenquote:
Jij bent dan ook zo'n grijze muisquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef BazzoS het volgende:
Men kon geen quotes voor mij bedenken?
Stoute fapperd!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:28 schreef BoJo het volgende:
Komt m'n pa me voorbij stuifen met 140/150, trap ik het gas in zat ik in no time op de 200![]()
!!
en het geluidquote:
nog geen foto's van gemaakt joh, kan er vlug wel eentje van hierboven schieten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:47 schreef ook_gek het volgende:
foto's?
Die vleugel past erbij hoor, eeuwige zeikerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef ook_gek het volgende:
er zit een vleugel op haaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahah
Hahahahahahah
Wat zit er op
ER ZIT EEN VELUGEN OP!
![]()
![]()
![]()
oe hij ziet er leuk uit bo
ik heb een kofferklep zonder vleugel erbijquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:05 schreef ook_gek het volgende:
BoJo het is een stoer bakje zelfs met vleugel![]()
nu ik nog.quote:
Je rijd een Volkswagen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ondanks je sig toch gefeliciteerd
1 hele grote waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Hoe veel vlekjes heb je al gemaakt in je auto BoJo?
we reden op de A4 en toen begon het ineens keihard te hagelen, ik zat echt te gillen om m'n lakquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Hoe veel vlekjes heb je al gemaakt in je auto BoJo?
Amen... geef mij maar weer zomer/zon en korte rokjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prima
alleen jammer dat het niet echt mooi weer is om er van te genieten
die zomer/zon graag, maar korte rokjes staan mij nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amen... geef mij maar weer zomer/zon en korte rokjes![]()
![]()
het zit wel lekker "bevrijdend" en dan die harige poten eronderquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zomer/zon graag, maar korte rokjes staan mij niet
ach, als jij je er prettig bij voelt heb ik er geen problemen meequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zit wel lekker "bevrijdend" en dan die harige poten eronder![]()
![]()
![]()
je krijgt geen fotoquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, als jij je er prettig bij voelt heb ik er geen problemen mee
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
binnen 10 posts van auto's naar het dragen van korte rokjes...
het kan snel gaan
nouja, niet te dicht, want dan krijg je ongelukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannen![]()
dit, maar dan in combinatie met koppijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef Hugster het volgende:
Saai, verveling, nog veel te doen maar heb er geen zin in, enz, enz, enz
handigquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit, maar dan in combinatie met koppijn.
bij mij al helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannen![]()
gefeliquote:
toch gegaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
In Amsterdam, waar de bank de trap niet op past
is precies die truck van je opa geweestquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam mn opa zn oude truck uit de jaren '60 tegen op internetmaar eens vragen of ik die foto mag gebruiken
[afbeelding]
Dus een foto van het origineel van deze truck, op de site van de persoon die deze gebouwd heeft
Ja, mn opa reed bij de MBNquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
is precies die truck van je opa geweest![]()
das wel coolquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, mn opa reed bij de MBN![]()
[afbeelding]
Een andere truck van de MBN
de mutsquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
en mn tante heeft alle foto's van mn opa zn trucks, die aan mij waren beloofd als enige truckminnende nazaat van mn opa, weggevene aan een of ander archief![]()
![]()
ik snap hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
kutfamilie heb ik he
maar dat archief moet ook ergens online staan, dus ik ga gewoon al die foto's rippen![]()
Ik vind dat ik daar wel een beetje recht iop heb
Een van de eerste woordjes die ik kon spellen was ScaniaIk dat trots aan mn opa laten zien, hij zeggen dat het verkeerd was, en dat ik Vabis was vergeten.. Ik was nog te jong om de grpa te snappen...
Hij is al 15 jaar dood, maar ik mis hem nog regelmatig
Das minder voor dat teamquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef vlad het volgende:
HTS rally team![]()
kreeg net mailtje van een maat van mij die bij het team zit. Vervelend voor ze![]()
@Bojo: geile wagen![]()
klinkt bekend in de oren, na op 56 verschillende manieren een 2 zits bankje een krap trappenhuisje met rond draaiende trap omhoog geprobeerd te krijgen zijn we via de achterkant op het schuurtje achter het slaapkamer raam met een sleepkabel (en dan zo'n bungee ding) de bank met z'n 2en omhoog gehesen. we zijn 2 uur bezig geweest en waren allebei kapot + een week spierpijnquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef vlad het volgende:
HTS rally team![]()
kreeg net mailtje van een maat van mij die bij het team zit. Vervelend voor ze![]()
zou voor jou zeker interessant zijn. Ze beheren de hele olyslager collectie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
@vlad: ik heb van die organistie gehoord ja... nog geen contact me ze btw...
jepquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF:de Olyslager collectie is gigantisch.... daaruit zijn tig boeken samengesteld
kerstkaarten schrijven is zoooo 1980quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef Mukie het volgende:
kramp aan mn hand van het schrijven van kerstkaarten
Nix standaard text, waar ben ik aan begonnen
url?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef vlad het volgende:
[..]
jep
Ik kijk net op de site van de NCAD. Alle foto's die ik ingescaned heb staan eropvoor bij zoekterm maar eens BMW 507 in. Dit is pas een mooie auto
(Van deze foto heb ik het originele bestand nog
)
De kerst is voor mij een speciale tijd en dus wil ik hem ook zo uitdragen op mijn kaarten door voor iedereen een aparte tekst te schrijven... Niet dat ze mijn hanepoten kunnen lezen, maar dat is een 2equote:Op zaterdag 17 december 2005 17:37 schreef vlad het volgende:
[..]
kerstkaarten schrijven is zoooo 1980![]()
je kan gewoon stickers kopen met: prettige dagen blablabla. Veel makkelijker en sneller![]()
stickers dragen ook een boodschap uitquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
De kerst is voor mij een speciale tijd en dus wil ik hem ook zo uitdragen op mijn kaarten door voor iedereen een aparte tekst te schrijven... Niet dat ze mijn hanepoten kunnen lezen, maar dat is een 2e
damn, waarom zitten ze zo ver weg.. anders had ik meteen een solicitatiebrief gestuurdquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:40 schreef vlad het volgende:
[..]
NCAD
gebruikersnaam: bezoeker
wachtwoord: fietsbel![]()
dat laatste is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
De kerst is voor mij een speciale tijd en dus wil ik hem ook zo uitdragen op mijn kaarten door voor iedereen een aparte tekst te schrijven... Niet dat ze mijn hanepoten kunnen lezen, maar dat is een 2e
BaraCuda............?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
Bojo............
als je vrijwilligerswerk wilt doen kan dat nog steeds hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
damn, waarom zitten ze zo ver weg.. anders had ik meteen een solicitatiebrief gestuurd
en jij geen chipquote:
en in Eindhoven zit het DAF archief ook nog eens, in het DAF museumquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef vlad het volgende:
[..]
als je vrijwilligerswerk wilt doen kan dat nog steeds hoorZe bieden de studenten van de HTS ook nog steeds studiepunten aan, dus ze willen zo'n malloot als jij vast ook wel helpen
![]()
Je moet dan hooguit een paar keer naar eindhoven om foto's en texten op te halen, en die kan je dan op je gemak thuis inscannen en archiveren. Dat is wat ze willen/doen.
Lijkt me wel wat voor jou![]()
ik heb een Squadra chip en de orginele nog in het dashboard kastje laten liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij geen chip
en ik geen chipsik zit al weken te zeuren om chips, sandra heeft vanochtend GRATIS boodschappen gedaan, maar geen chips meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |