maken die hap, ik host hem wel, mits hij me bevaltquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen ik heb nog geen baracuda.zip anders
wahahaha dat soort foto's heb ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gat over Mukie haar harde tepels btw
ach, ik hoor volgens mij de breimeisjes vertrekken
hihihi nee, ik heb geen familie die stienstra heet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:44 schreef Xtreem het volgende:
Mukie, heet jij stienstra
Heb jij familie die nu in Hongarije studeert voor 'n jaar??
quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Als het goed is zouden ze misschien vandaag naar huis mogen.
Goeie smooooorgens Edgarrrrquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:01 schreef Sjoewe het volgende:
Goeie smorgens deze morgen!
goeie morgen deze morgen meneer stormquote:
Zo meneer Jos,quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
goeie morgen deze morgen meneer storm![]()
koffie? koffie? dat daar deden we niet aan bij de commando's. Daar dronken we elke ochtend elkaars zeikquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo meneer Jos,
Weet jij hoe wij dat doen bij de commando's?![]()
ow?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
koffie? koffie? dat daar deden we niet aan bij de commando's. Daar dronken we elke ochtend elkaars zeik![]()
he edgar, wat ik vanmorgen nou weer mee maak bij de tram haltje
je moet ook niet op de afstandsbediening gaan staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:10 schreef Hugster het volgende:
Ik ben net geschrokken![]()
M'n tv ging niet aan
Ik trek m'n meubel naarvoren, springt hij uit zichzelf aan
En toen ik net het volume omhoog wilde doen met de Vol. + knop op de a.b. sprong hij steeds naar Ned 2 toe-o-
Behekst kutding
Met Richard Burnsquote:
In een M3quote:
Ik heb em wel een aantal keren HARD laten kletterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet ook niet op de afstandsbediening gaan staan
die ab kun je nieuw kopen voor een tientje of 2quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb em wel een aantal keren HARD laten kletteren
Maar ik ben net uit m'n garantie, dus zou het wel kut vinden als m'n tv kapot zou gaan
Maar hij doet het nu weer helemaal goed, ook de a.b.
dan moet je opstaan om van zender te veranderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb em wel een aantal keren HARD laten kletteren
Maar ik ben net uit m'n garantie, dus zou het wel kut vinden als m'n tv kapot zou gaan
gelukkig maarquote:Maar hij doet het nu weer helemaal goed, ook de a.b.
Zeg het moet niet op werken gaan lijken natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je opstaan om van zender te veranderen
net als vroegâh
[..]
gelukkig maar
aan die antenne sjorrenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je opstaan om van zender te veranderen
net als vroegâh
[..]
gelukkig maar
Weet ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
die ab kun je nieuw kopen voor een tientje of 2
Een draaiknop voor 10 kanalen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
aan die antenne sjorren
drukknoppen op de televies
die had mn opaquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een draaiknop voor 10 kanalen natuurlijk
Gruwelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
die had mn opa![]()
wij hadden wel 8 knoppen
1 voor contrast en 1 voor volume en 6 zenders
10 zelfsquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een draaiknop voor 10 kanalen natuurlijk
hij werkt nog steeds trouwensquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gruwelijk
Je zou tegewoordig niet meer zonder kunnen
quote:
is dat je make-up tafel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
we doen het niet voor minder![]()
[afbeelding]
die heb ik ook nog staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hebben er nog ééntje waar vaan die rechhoekige chromen knoppen in en uitspringen, en zender zoeken met van die wieltjes die in zo'n lade zitten![]()
Wij ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hebben er nog ééntje waar vaan die rechhoekige chromen knoppen in en uitspringen, en zender zoeken met van die wieltjes die in zo'n lade zitten![]()
Philips?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die heb ik ook nog staan
was mijn eerste eigen 'echte' tv
Nee, één of ander B-merk, een Philips kon ik toen nog niet betalenquote:
Jij bent dan ook zo'n grijze muisquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef BazzoS het volgende:
Men kon geen quotes voor mij bedenken?
Stoute fapperd!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:28 schreef BoJo het volgende:
Komt m'n pa me voorbij stuifen met 140/150, trap ik het gas in zat ik in no time op de 200![]()
!!
en het geluidquote:
nog geen foto's van gemaakt joh, kan er vlug wel eentje van hierboven schieten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:47 schreef ook_gek het volgende:
foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |