bordurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en ik kan ook borduren (kruissteek)
zo goed ben ik dr niet in, jaren geleden had je me dat wel kunnen vragenquote:
vingerhaken leer je op de basisschoolquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:04 schreef vlad het volgende:
[..]
laatste poging: vingerhaken![]()
en zeg me niet dat je dit ook niet kan anders moet ik een hele vervelende opmerking inslikken![]()
bagger om te doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en ik kan ook borduren (kruissteek)
hij vroeg het je niet, hij gaf je het bevelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
zo goed ben ik dr niet in, jaren geleden had je me dat wel kunnen vragen
En nu terugkruipen ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
zo goed ben ik dr niet in, jaren geleden had je me dat wel kunnen vragen
en over 62 uur moet ie af zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef vlad het volgende:
[..]
hij vroeg het je niet, hij gaf je het bevel![]()
dus breien kreng![]()
ook in friesland?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
vingerhaken leer je op de basisschool![]()
hmmm nog niet eens zo'n gek idee om dr weer eens mee te beginnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef vlad het volgende:
[..]
hij vroeg het je niet, hij gaf je het bevel![]()
dus breien kreng![]()
en afleveren op schiphol om 7 uur AMquote:
geen id, daar woon ik nietquote:
ik bedje jahquote:
oh meid,m wat moet jij dan een geweldig leven hebbenquote:
nee mên toen was ik al terug uit afrikaquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wet er niks van, heeft in Afrika op de basisschool gezeten joh
je beseft wel, dat al sje straks in nederland bent, je niet meer tof ende stoer bent he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef vlad het volgende:
[..]
oh meid,m wat moet jij dan een geweldig leven hebben![]()
gtst is er niets bijquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef vlad het volgende:
[..]
oh meid,m wat moet jij dan een geweldig leven hebben![]()
zullen we eens een wedje maken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
De opOmdat ik de enige ben die hard werkt en niet genoeg post hoor ik er niet bij
![]()
En nee jullie werken niet hardO nee? NEE geen discussie!
zitten ze in Afrika OP de bassisschool?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wet er niks van, heeft in Afrika op de basisschool gezeten joh
je kunt dan 100 keer aandachtsgeil zijn, zolang je niet wat vaker post, vergeten we je nog steeds op de momenten dat je niet online bent....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
De opOmdat ik de enige ben die hard werkt en niet genoeg post hoor ik er niet bij
![]()
zolang ik wel redelijk foutloos kan typen als ik in nederland bent, zal me dat een rotzorg wezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je beseft wel, dat al sje straks in nederland bent, je niet meer tof ende stoer bent he?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt dan 100 keer aandachtsgeil zijn, zolang je niet wat vaker post, vergeten we je nog steeds op de momenten dat je niet online bent....
dakdekkers basisschool, hebben ze dat dan niet in canada?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef vlad het volgende:
[..]
zitten ze in Afrika OP de bassisschool?![]()
wij mochten er gewoon in zitten![]()
in Afrika zitten ze wel op meer dingenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef vlad het volgende:
[..]
zitten ze in Afrika OP de bassisschool?![]()
wij mochten er gewoon in zitten![]()
betekend dit dat je aan mij denkt op het moment dat ik uitlog?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt dan 100 keer aandachtsgeil zijn, zolang je niet wat vaker post, vergeten we je nog steeds op de momenten dat je niet online bent....
nee, dat betekent dat je online was toen ik de lijst samensteldequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef vlad het volgende:
[..]
betekend dit dat je aan mij denkt op het moment dat ik uitlog?![]()
daarvoor post je te weinig in usquote:
het is een bug in je systeemquote:
Precies, ik werk ook hard, en heb ook geen quotequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
heul niet waarquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat betekent dat je online was toen ik de lijst samenstelde
ze wilden hem niet hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik post in US allene in stokoude topics die jullie vergeten zijn naar B&H te verplaatsen
goeie filmquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:25 schreef Mukie het volgende:
Ik ga 12 apen kijken vanuit mn bedje
fijne avond allemaal
Ik snap die noorderlingen niet helemaal geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik je beledigd, wat je wilde, is het weer niet goed
ik denk dat elf provincies deze mening met je delenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap die noorderlingen niet helemaal geloof ik
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef vlad het volgende:
[..]
ik denk dat elf provincies deze mening met je delen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |