quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
er is gewoon doodleuk een forummeeting nu in mn huiskamer waar de meetende mensen samen breien![]()
![]()
Handig als ik eindelijk mn eigen huis ga kopenquote:
ze staat maandag ochtend op het vliegveldquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dag canada
dag hoogeveen
dag vriendin
wat voor een wil je?quote:
fishermen meenemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef vlad het volgende:
[..]
ze staat maandag ochtend op het vliegveld![]()
![]()
ben ik niet nodigquote:
een nuchtere hollander doet dat nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ben ik niet nodig![]()
ik ben een nuchtere hollander![]()
en mijn zakdoek kan ze krijgen![]()
je bent echt van alle markten thuis he?quote:
goede constatering...quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent echt van alle markten thuis he?![]()
ik zei dat ze hem kon krijgen, niet lenenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
een nuchtere hollander doet dat niet![]()
die wilt zn zakdoek dan gewassen terug hebben
volgende week puniken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goede constatering...
ik kan niet breien btw.. heb het wel geprobeerd te leren, maar ik heb geen vingertoppengevoel
whihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:00 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zei dat ze hem kon krijgen, niet lenen![]()
na 7 maanden reizen ben ik toe aan nieuwe, dus mag ze ze allemaal hebben![]()
ff serieus btw: breien is een manier van mediteren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goede constatering...
ik kan niet breien btw.. heb het wel geprobeerd te leren, maar ik heb geen vingertoppengevoel
klopt.. sandra deed het in het begin van onze relatie altijd meteen na de sex.. nu heeft ze een HELE GROTE sjaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff serieus btw: breien is een manier van mediteren.
Maak me een trui dan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff serieus btw: breien is een manier van mediteren.
laatste poging: vingerhakenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan ik ook niet.. sandra heeft wel een punnikapparaat
[afbeelding]
Maar dan voor volwassenen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
sandra en ik kunnen beide niet vingerhaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |