Amen... geef mij maar weer zomer/zon en korte rokjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prima
alleen jammer dat het niet echt mooi weer is om er van te genieten
die zomer/zon graag, maar korte rokjes staan mij nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amen... geef mij maar weer zomer/zon en korte rokjes![]()
![]()
het zit wel lekker "bevrijdend" en dan die harige poten eronderquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zomer/zon graag, maar korte rokjes staan mij niet
ach, als jij je er prettig bij voelt heb ik er geen problemen meequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zit wel lekker "bevrijdend" en dan die harige poten eronder![]()
![]()
![]()
je krijgt geen fotoquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, als jij je er prettig bij voelt heb ik er geen problemen mee
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
binnen 10 posts van auto's naar het dragen van korte rokjes...
het kan snel gaan
nouja, niet te dicht, want dan krijg je ongelukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannen![]()
dit, maar dan in combinatie met koppijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef Hugster het volgende:
Saai, verveling, nog veel te doen maar heb er geen zin in, enz, enz, enz
handigquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit, maar dan in combinatie met koppijn.
bij mij al helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |