Die vleugel past erbij hoor, eeuwige zeikerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef ook_gek het volgende:
er zit een vleugel op haaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahah
Hahahahahahah
Wat zit er op
ER ZIT EEN VELUGEN OP!
![]()
![]()
![]()
oe hij ziet er leuk uit bo
ik heb een kofferklep zonder vleugel erbijquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:05 schreef ook_gek het volgende:
BoJo het is een stoer bakje zelfs met vleugel![]()
nu ik nog.quote:
Je rijd een Volkswagen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ondanks je sig toch gefeliciteerd
1 hele grote waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Hoe veel vlekjes heb je al gemaakt in je auto BoJo?
we reden op de A4 en toen begon het ineens keihard te hagelen, ik zat echt te gillen om m'n lakquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Hoe veel vlekjes heb je al gemaakt in je auto BoJo?
Amen... geef mij maar weer zomer/zon en korte rokjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prima
alleen jammer dat het niet echt mooi weer is om er van te genieten
die zomer/zon graag, maar korte rokjes staan mij nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amen... geef mij maar weer zomer/zon en korte rokjes![]()
![]()
het zit wel lekker "bevrijdend" en dan die harige poten eronderquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zomer/zon graag, maar korte rokjes staan mij niet
ach, als jij je er prettig bij voelt heb ik er geen problemen meequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zit wel lekker "bevrijdend" en dan die harige poten eronder![]()
![]()
![]()
je krijgt geen fotoquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, als jij je er prettig bij voelt heb ik er geen problemen mee
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
binnen 10 posts van auto's naar het dragen van korte rokjes...
het kan snel gaan
nouja, niet te dicht, want dan krijg je ongelukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannen![]()
dit, maar dan in combinatie met koppijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef Hugster het volgende:
Saai, verveling, nog veel te doen maar heb er geen zin in, enz, enz, enz
handigquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit, maar dan in combinatie met koppijn.
bij mij al helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
auto's en vrouwen staan dicht bijelkaar voor ons mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |