toch gegaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
In Amsterdam, waar de bank de trap niet op past
is precies die truck van je opa geweestquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam mn opa zn oude truck uit de jaren '60 tegen op internetmaar eens vragen of ik die foto mag gebruiken
[afbeelding]
Dus een foto van het origineel van deze truck, op de site van de persoon die deze gebouwd heeft
Ja, mn opa reed bij de MBNquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
is precies die truck van je opa geweest![]()
das wel coolquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, mn opa reed bij de MBN![]()
[afbeelding]
Een andere truck van de MBN
de mutsquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
en mn tante heeft alle foto's van mn opa zn trucks, die aan mij waren beloofd als enige truckminnende nazaat van mn opa, weggevene aan een of ander archief![]()
![]()
ik snap hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
kutfamilie heb ik he
maar dat archief moet ook ergens online staan, dus ik ga gewoon al die foto's rippen![]()
Ik vind dat ik daar wel een beetje recht iop heb
Een van de eerste woordjes die ik kon spellen was ScaniaIk dat trots aan mn opa laten zien, hij zeggen dat het verkeerd was, en dat ik Vabis was vergeten.. Ik was nog te jong om de grpa te snappen...
Hij is al 15 jaar dood, maar ik mis hem nog regelmatig
Das minder voor dat teamquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef vlad het volgende:
HTS rally team![]()
kreeg net mailtje van een maat van mij die bij het team zit. Vervelend voor ze![]()
@Bojo: geile wagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |