klinkt bekend in de oren, na op 56 verschillende manieren een 2 zits bankje een krap trappenhuisje met rond draaiende trap omhoog geprobeerd te krijgen zijn we via de achterkant op het schuurtje achter het slaapkamer raam met een sleepkabel (en dan zo'n bungee ding) de bank met z'n 2en omhoog gehesen. we zijn 2 uur bezig geweest en waren allebei kapot + een week spierpijnquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef vlad het volgende:
HTS rally team![]()
kreeg net mailtje van een maat van mij die bij het team zit. Vervelend voor ze![]()
zou voor jou zeker interessant zijn. Ze beheren de hele olyslager collectie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
@vlad: ik heb van die organistie gehoord ja... nog geen contact me ze btw...
jepquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF:de Olyslager collectie is gigantisch.... daaruit zijn tig boeken samengesteld
kerstkaarten schrijven is zoooo 1980quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef Mukie het volgende:
kramp aan mn hand van het schrijven van kerstkaarten
Nix standaard text, waar ben ik aan begonnen
url?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef vlad het volgende:
[..]
jep
Ik kijk net op de site van de NCAD. Alle foto's die ik ingescaned heb staan eropvoor bij zoekterm maar eens BMW 507 in. Dit is pas een mooie auto
(Van deze foto heb ik het originele bestand nog
)
De kerst is voor mij een speciale tijd en dus wil ik hem ook zo uitdragen op mijn kaarten door voor iedereen een aparte tekst te schrijven... Niet dat ze mijn hanepoten kunnen lezen, maar dat is een 2equote:Op zaterdag 17 december 2005 17:37 schreef vlad het volgende:
[..]
kerstkaarten schrijven is zoooo 1980![]()
je kan gewoon stickers kopen met: prettige dagen blablabla. Veel makkelijker en sneller![]()
stickers dragen ook een boodschap uitquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
De kerst is voor mij een speciale tijd en dus wil ik hem ook zo uitdragen op mijn kaarten door voor iedereen een aparte tekst te schrijven... Niet dat ze mijn hanepoten kunnen lezen, maar dat is een 2e
damn, waarom zitten ze zo ver weg.. anders had ik meteen een solicitatiebrief gestuurdquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:40 schreef vlad het volgende:
[..]
NCAD
gebruikersnaam: bezoeker
wachtwoord: fietsbel![]()
dat laatste is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
De kerst is voor mij een speciale tijd en dus wil ik hem ook zo uitdragen op mijn kaarten door voor iedereen een aparte tekst te schrijven... Niet dat ze mijn hanepoten kunnen lezen, maar dat is een 2e
BaraCuda............?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
Bojo............
als je vrijwilligerswerk wilt doen kan dat nog steeds hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
damn, waarom zitten ze zo ver weg.. anders had ik meteen een solicitatiebrief gestuurd
en jij geen chipquote:
en in Eindhoven zit het DAF archief ook nog eens, in het DAF museumquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef vlad het volgende:
[..]
als je vrijwilligerswerk wilt doen kan dat nog steeds hoorZe bieden de studenten van de HTS ook nog steeds studiepunten aan, dus ze willen zo'n malloot als jij vast ook wel helpen
![]()
Je moet dan hooguit een paar keer naar eindhoven om foto's en texten op te halen, en die kan je dan op je gemak thuis inscannen en archiveren. Dat is wat ze willen/doen.
Lijkt me wel wat voor jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |