quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
ned 2, 12:10 uur livequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Oja de loting!
hoe wie wat waar hoe laat?
PSV
Oeeeeeeee, dan ga ik zo naar huis, loting kijkenquote:
Juve, Inter, Barca, Villareal, Liverpool, Arsenal of Lyonquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef Cart_man het volgende:
Wie kan psv allemaal loten?
Had ook niet anders van je verwacht pikquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
Dan hoop ik dat het een van die laatste 3 wordt.
quote:
Het is dus gewoon jouw schuldquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ik zeg nog vantevoren, alles behalve Lyon aub... net als vorig jaar trouwens.volgende keer hou ik m'n mond wel gewoon VOOR een loting
Inderdaad de slechts mogelijke loting voor PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef Spideyman het volgende:
Wat een kutloting.
Ja weet je wat het is, Olympique kennen we nu wel en spreekt niet echt meer aan. Maar het blijft gewoon een zeer goeie ploeg. Daarom is het een kutloting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad de slechts mogelijke loting voor PSV.
Had nog liever Barca gehad....maarja het is niet anders.
Voor DG zit je in dit topic toch echt verkeerd vrees ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef superjoden het volgende:
met dank aan rubber
informatief vraagje:
DG of iemand anders, toen jij naar Milaan ging had je toen al kaartjes voor de match of kon je die daar makkelijk kopen bij het stadion?
aangezien we toen al wisten dat we tegen een club uit Milaan zouden spelen na Lyon weet ik nog weld at voor PSV - Lyon vrijwel alle vluchten naar Milaan al volggeboekt warenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor DG zit je in dit topic toch echt verkeerd vrees ik
Ik had toen we in Milaan speelde al een kaart voor het uitvak maar ik weet haast zeker dat als je zonder kaart naar milaan afreist voor de 1/8 finale je de wedstrijd zeker kunt zien tegen een goeie prijs.
Als je nou Culina hier had weggelaten, hadden we je serieus kunnen nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:25 schreef pascalheister het volgende:
Koné en Culina zijn er bij, dat maakt PSV al weer wat sterker
net of ik jou serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je nou Culina hier had weggelaten, hadden we je serieus kunnen nemen.
Alleen over Culina.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of ik jou serieus moet nemen
Eerst thuis is echt een voordeel hoor. Hou je thuis de 0 dan zit je goed, net zoals vorig jaar tegen Monaco.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:54 schreef PyTh het volgende:
Ik schat de kansen op 30 % tegen 70% voor Lyon, zeker ook gezien de revanchegevoelens en het feit dat we eerst thuis moeten spelen.
Niet echt negatief maar Lyon is nou niet echt de fijnste ploeg om tegen te spelen. Heel sterk en degelijk. En natuurlijk hebben we die vorig jaar ook al gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:07 schreef Zapper het volgende:
Hmm, opvallend dat iedereen zo negatief is over de loting.
Ja, hij zit weer bij de selectie en doet misschien tegen Willem II al mee... Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef Kang-He het volgende:
Franse ploegen liggen Nederland wel, dus PSV moet het kunnen.
Ben overigens benieuwd hoe Vayrynen het gaat doen!
PSV heeft het zeker op Franse bodem nooit echt gemakkelijk, gezien de historie. Maar je moet niet naar het verleden kijken. Maar Lyon blijft gewoon topfavoriet voor dit duel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef Kang-He het volgende:
Franse ploegen liggen Nederland wel, dus PSV moet het kunnen.
Ben overigens benieuwd hoe Vayrynen het gaat doen!
21-2 thuis en 8-3 uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef ASSpirine het volgende:
bah bah bah, weer lyon
Eerst uit dan thuis?
Datum?
Thanks
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Lyon is zeker favoriet, maar dat waren ze vorig jaar ook. Dus wie weet, als PSV weer twee goede dagen en wat geluk heeft.
In Lyon hadden we anders wel enorm veel geluk gehad en een zondagsschot van Cocuquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.
Het beste bedoel jequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.
nee het slechtste.quote:
Kan je nagaan hoeveel mazzel ze hadden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vaak was het dat de teams tegen PSV hun slechte wedstrijd van het seizoen speelden.
*mompelt iets over geluk dwing je af enzo...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel mazzel ze hadden.
of de klasse van PSVquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen of dat aan die teams lag, of gewoon aan de kwaliteit van PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee het slechtste.
Vaak was het dat de teams tegen PSV hun slechte wedstrijd van het seizoen speelden.
Ik bedoelde dus te zeggen dat het aan de kwaliteit van PSV lag dat de andere clubs slecht speelden tegen PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen of dat aan die teams lag, of gewoon aan de kwaliteit van PSV.
Dolgelukkig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Omslachtig hoor dan.
Beetje blij met Pepe Pla, Zwansen?
Ik weet er wel meer van. Dit wordt gewoon een hele goede linksback die ook links in het centrum kan spelen. Niet voor niets wilden Arse en Liverpool hem hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dolgelukkig.![]()
Spaans talent, 18 jaar. Meer weet ik niet van hem. Ik lees net pas dat het een linksback is.
Dat soort dingen dwing je wel af natuurlijk. Ik zie best kansen voor PSV om de volgende ronde te bereiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is weer begonnen bij Willebroek-Meerhof in de 3e klasse.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:20 schreef PLAE@ het volgende:
Wisten jullie dat Gilles de Bilde al gestopt is als voetballer?![]()
Eeuwig zonde dat ie al zo snel weer weg moest/ging bij PSV, wat een held was dat zegquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is weer begonnen bij Willebroek-Meerhof in de 3e klasse.
Veel zwaarder had de loting niet echt uit kunnen pakken, maar ook in Lyon zal de koppeling met PSV niet bejuichd worden denk ik, want PSV staat bekend als een uiterst stugge ploeg waarvan moeilijk te winnen is, de punten in het Philipsstadion gaan doorgaans allen naar PSV.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
als je de CL dit jaar wint moet je even langs Lyon.
We pakken luon gewoon nogmaals
Koele afmaker. Heerlijke aanval was dat toen van PSV, Nilis die van harte lust aanvallen kon opzetten (en ook vaak zelf afmaken) en De Bilde die altijd op de goeie plek stond. Een van de vele koningskoppels.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ie al zo snel weer weg moest/ging bij PSV, wat een held was dat zeg![]()
dan wordt er weer gewoon geloot. Dus dat is afwachten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef fernando_redondo het volgende:
Hier wel. Maar PSV zet gewoon de verwarming aan.
Als PSV doorkomt moeten ze dan weer eerst thuis en dan uit?
Dat valt wel mee. Er staan me toch wat eenvoudige zeges van PSV op Heerenveen bij van de laatste seizoenen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef fernando_redondo het volgende:
Heerenveen is de club die na Roda misschien het beste presteert in Eindhoven
Behalve Feyenoordquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:37 schreef fernando_redondo het volgende:
-knip-
Laatste 10 jaar 3 keer gewonnen. Dat doet geen club ze na.
ik hoop het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal wel goed komen
Op ons gokkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:14 schreef Jajong het volgende:
win even, win ik 100 euro :x
Goed werk Bos.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Behalve Feyenoord
15/5/2005 PSV Feyenoord 4-2
14/3/2004 PSV Feyenoord 0-1
17/11/2002 PSV Feyenoord 1-2
14/4/2002 PSV Feyenoord 2-0
12/11/2000 PSV Feyenoord 1-0
3/2/2000 PSV Feyenoord 0-1
22/9/1998 PSV Feyenoord 1-2
26/4/1998 PSV Feyenoord 3-3
20/10/1996 PSV Feyenoord 7-2
1/10/1995 PSV Feyenoord 3-0
Ja van Alexquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Die van Vitesse was een eigen goal van PSV??
Goed gehooptquote:
daar is ie danquote:
hier staan er genoegquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef outcast_within het volgende:
Gegroet psv'ers. Ik wil iemand die ik dankbaar ben een psv pet kado doen.
Maar wat ik zo op psv site zie zijn nogal "moderne" petjes.
Brengt psv elk seizoen een andere pet uit? Is er een "klassieke" psv pet?
Waar kun je die halen?
b.v.d.
Dat zullen ze niet op de site zetten dan, hèquote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef outcast_within het volgende:
In de psv shop heb ik gekeken ja. Wist niet of dat officiele petjes was. Of gewoon goedkope merchandising, waarmee je de echte fan beledigt
ebay, marktplaats, willekeurige sportzaak ?quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef outcast_within het volgende:
Dus behalve de shop geen alternatieven?
Als AZ nog even punten laat liggen niet neequote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef ErikT het volgende:
Zoals verwacht heeft het verlies bij Feyenoord vorige week geen consequenties![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef outcast_within het volgende:
In de psv shop heb ik gekeken ja. Wist niet of dat officiele petjes was. Of gewoon goedkope merchandising, waarmee je de echte fan beledigt
Niet al te veel op de feiten vooruit lopen...quote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef JustJunior het volgende:
Mooi, we zijn dus al winterkampioen
Dat roep ik al jarenquote:Op zondag 18 december 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:natuurlijk konden we niet anders dan winnen. Fijn dat Vennegoor nu in vorm is, als aanspeelpunt kan hij heel waardevol zijn in de spits met bewegelijk jongens als Koné en Farfan naast zich
Nee. Hij kijkt altijd eng. Tatoos gezien die hij heeft? Zo dan...quote:Op maandag 19 december 2005 10:50 schreef DIJK het volgende:
Ik vind em best wel "eng". Maar dat zal wel aan mij liggen.
dan zou als opvolger van Cocu gezien kunnen worden, voord e rest lijkt het mij dat we genoeg middenvelders hebben.quote:Op maandag 19 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
PSV zit achter Danilo aan. Danilo is een type Juninho op de linkshalf en speelde met Sao Paulo nog tegen Liverpool. Een erg goede speler, als je het mij vraagt en ik begrijp niet dat hij nog geen overstap naar Europa heeft gemaakt (hij is 26 jaar oud). Ik zou het knap vinden als PSV hem daadwerkelijk weet te strikken.
Laat AZ maar lekker winnen in de kuip.....die zakken aan het einde van het seizoen toch weer in denk ik....quote:Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Neoktheone het volgende:
Denk ook dat Feyenoord en AZ gelijkspelen en dat zou ik ook een mooi resultaat vinden
zal er erg aan liggen of ze weer ver komen in de UefaCup en de selectie is dit jaar ook breder dan die van vorig jaar bij AZ, bovendien zit van Gaal er wat frisser bij dan Co aan het eind van vorig seizoen, toen was het gewoon op. Daarbij komt dat Arveladze weer gaat scoren als het warmer wordt.quote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat AZ maar lekker winnen in de kuip.....die zakken aan het einde van het seizoen toch weer in denk ik....
Die tattoo's zijn helemaal stoer.quote:Op maandag 19 december 2005 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee. Hij kijkt altijd eng. Tatoos gezien die hij heeft? Zo dan...
Volgens mij kan het huidige AZ ook slechte potjes winnen; denk dat ze het nog wel eens heel lang vol kunnen gaan houden. Fnoord is veel minder constant in vooral de uitwedstridjen, dus ik zou als PSVer duimen voor Fnoordquote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat AZ maar lekker winnen in de kuip.....die zakken aan het einde van het seizoen toch weer in denk ik....
Die Chinese lettertjes?quote:Op maandag 19 december 2005 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die tattoo's zijn helemaal stoer.
Vind ik wel wat hebben.quote:
Volgens mij had ie een engel van een meter of 17 op zijn rug staan. Tsja, je mag het mooi vinden...quote:Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor zover ik weet alleen die Chinese tekens inderdaad. Ik vind het niet zo eerlijk gezegd. Iedereen loopt er opeens mee rond....
Die wil ik weleens zienquote:Op maandag 19 december 2005 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een engel van een meter of 17 op zijn rug staan. Tsja, je mag het mooi vinden...
als ze hem dan maar kopen. Hebben die Mexicanen geen interesse meer?quote:'PSV toch open voor verhuur Robert'
Volgens de regionale krant Diario de Sevilla heeft PSV dan toch het voorstel van Sevilla voor het huren van de Braziliaan met optie tot koop geaccepteerd. Eerder zou PSV hem alleen hebben willen verkopen. Volgens de krant zouden de details deze week afgerond kunnen worden.
En dan Vonlathen terug halen.quote:Op maandag 19 december 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze hem dan maar kopen. Hebben die Mexicanen geen interesse meer?
Is het ook...quote:
ruilquote:Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ruil met kleine bijbetaling zou mooi zijn !
PSV krijgt geen geld als hij niet naar Ajax ging maar naar een andere club?quote:Op maandag 19 december 2005 17:15 schreef Spideyman het volgende:
Huntelaar waarschijnlijk naar Ajax. En PSV krijgt de transfersom
voor een deel dan
quote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
PSV krijgt geen geld als hij niet naar Ajax ging maar naar een andere club?
Dat PSV altijd geld krijgt voor Huntelaar of hij nu naar Ajax gaat of niet.quote:
Boy Watermanquote:
Eh, PSV krijgt sowieso een deel van de transfersom. Maakt niet uit waar Huntelaar naartoe gaatquote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
PSV krijgt geen geld als hij niet naar Ajax ging maar naar een andere club?
Een kerel toch? Schijnt ie lekker te vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een engel van een meter of 17 op zijn rug staan. Tsja, je mag het mooi vinden...
Bekendere namen, tja op welke manier bekend. Bekend in Europa die meestal toch niet naar hier toe komen of bekend in de Eredivisie die 8 van de 10 keer te licht blijken?quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een kerel toch? Schijnt ie lekker te vinden.
Maar Danilo, nu gaat het goed komen. Hoe zien jullie dat nu, moet PSV niet gewoon bekendere namen halen?
Ik denk dat het meer is van PSV geeft wat geld en Heerenveen neemt dan Sibon overquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV geeft wat geld + Sibon en krijgt daar Huntelaar voor terug.
Daar zeg je wat. Maar goed, dit vind ik allemaal zo vaag.quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bekendere namen, tja op welke manier bekend. Bekend in Europa die meestal toch niet naar hier toe komen of bekend in de Eredivisie die 8 van de 10 keer te licht blijken?
Het is ook weer een vaag bericht, het blijft dan ook op dit moment een gerucht. Dus afwachten en afwachten... Misschien is er helemaal niks van waar.quote:Op maandag 19 december 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar goed, dit vind ik allemaal zo vaag.
Pech. Sibon mot blijven. Robert gaat al weg.quote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Vitesse zou Sibon willen
quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Volnathen terug halen
Het gaat om de schrijfwijze van Vonlanthenquote:Op maandag 19 december 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Beste man bij NAC
Hoe bedoel je bekendere namen? Jij kent Danilo niet, dús is ie niet bekend? Hij is één van de sterren van Sao Paulo (net als Cicinho) en wordt door menig topclub gevolgd, want hij is een laatbloeier. Het is echter nog allerminst zeker dát PSV hem weet te strikken, want er zijn meer kapers op de kust in de winterstop.quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een kerel toch? Schijnt ie lekker te vinden.
Maar Danilo, nu gaat het goed komen. Hoe zien jullie dat nu, moet PSV niet gewoon bekendere namen halen?
Het naslagwerkje van MM is niet helemaal up to date?quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bekendere namen? Jij kent Danilo niet, dús is ie niet bekend? Hij is één van de sterren van Sao Paulo (net als Cicinho) en wordt door menig topclub gevolgd, want hij is een laatbloeier. Het is echter nog allerminst zeker dát PSV hem weet te strikken, want er zijn meer kapers op de kust in de winterstop.
MM is goed in het constateren en verwoorden van zaken, maar zelf tot inzichten komen heb ik 'm nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, hij beweerde ook dat Huntelaar zou gaan floppen bij Heerenveen.
Het ging erom of MM gelijk had of niet. En toen hij die uitspraak deed, had hij gelijk, toch?quote:Op maandag 19 december 2005 23:53 schreef cultheld het volgende:
Dus dan kunnen ze wel keepen.
Hij beweerde dat Gomes niet kon keepen omdat hij Braziliaan is. Dat is net zoiets als beweren dat Giggs niet kan voetballen omdat ie uit Wales komt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het ging erom of MM gelijk had of niet. En toen hij die uitspraak deed, had hij gelijk, toch?
Nee, want Giggs en Welshmen hebben allang bewezen dat ze kunnen voetballen. Ik dacht precies hetzelfde toen Gomes kwam.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij beweerde dat Gomes niet kon keepen omdat hij Braziliaan is. Dat is net zoiets als beweren dat Giggs niet kan voetballen omdat ie uit Wales komt.
Ik dacht van niet, maar dat komt ook omdat ik Gomes al had zien voetballen. Destijds omschreef ik hem ook precies als ik nu nog steeds doe. Een Braziliaanse Barthez: Vaak geniaal en soms verschrikkelijke blunders bij de simpelste situaties.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, want Giggs en Welshmen hebben allang bewezen dat ze kunnen voetballen. Ik dacht precies hetzelfde toen Gomes kwam.
Allememaggies....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Bron: nu.nl
Miljoenenverlies PSV
EINDHOVEN - PSV heeft in het seizoen 2004-05 een verlies gedraaid van 11,3 miljoen euro. Dit gebeurde ondanks een 8,3 miljoen euro hogere omzet. De landskampioen presenteerde dinsdag de jaarcijfers.
De omzet van PSV NV bedroeg in het afgelopen seizoen 63,8 miljoen. De stijging met 8,3 miljoen, ofwel 14,9 procent, was geheel te danken de prestaties in de Champions League. Het elftal van coach Hiddink bereikte de halve finale. De club gaf 7 miljoen meer uit aan salarissen en sociale lasten.
De stijging kwam door hogere premies voor spelers en technische staf. PSV verwacht over 2005-06 een positief eindresultaat te kunnen behalen, gebaseerd op de verkoop van het terrein naast het Philips Stadion in Eindhoven.
Licentie afnemen?
Onzin. De oorzaak is duidelijk: ze betalen die gasten gewoon te veel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:00 schreef cultheld het volgende:
Of gewoon het stadion verkopen?
Dus je hebt liever dat spelers als Alex, Gomes, Ooijer en Cocu niet bij PSV spelen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Onzin. De oorzaak is duidelijk: ze betalen die gasten gewoon te veel.
Het gaat over spelers als Robert en Ball. Die zullen flink wat krijgen, maar zijn amper nuttig. Weg ermee dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat spelers als Alex, Gomes, Ooijer en Cocu niet bij PSV spelen?
Wat Ball betreft moet ik het nog zien: Die jongen heeft nog geen kans gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het gaat over spelers als Robert en Ball. Die zullen flink wat krijgen, maar zijn amper nuttig. Weg ermee dus.
Jawel, maar niet als je daardoor structureel verlies lijdt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat spelers als Alex, Gomes, Ooijer en Cocu niet bij PSV spelen?
Ik denk dat PSV beter het stadion in de verkoop kan doen. Volgens mij zijn die kosten op jaarbasis hoger dan het salarisbudget.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als je daardoor structureel verlies lijdt...
Minder salaris betalen lijkt me ook geen structurele oplossing omdat je daarmee direct een nieuw structureel probleem creëert: Sportieve achteruitgangquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef ErikT het volgende:
Hallo een stadion verkopen is toch geen structurele oplossing. Het stadion was nooit het probleem, dus nu ook niet.
Hoeft niet persé zo te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Minder salaris betalen lijkt me ook geen structurele oplossing omdat je daarmee direct een nieuw structureel probleem creëert: Sportieve achteruitgang
Onzin. Met dezelfde selectie spelen ze dit jaar veel beter voetbal. En we zien aan ajax dat geld niet alles is. Goed duurzaam beleid is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
We zien het aan Feyenoord..
Alsof wij zo rijk zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
En we zien aan ajax dat geld niet alles is.
Feyenoord heeft de laatste titel in '99 gehaald. De afgelopen 30 jaar 3 keer kampioen geweest? Zonder geld kun je geen beleid maken..quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Onzin. Met dezelfde selectie spelen ze dit jaar veel beter voetbal. En we zien aan ajax dat geld niet alles is. Goed duurzaam beleid is het belangrijkst.
Dat mag je je in een ander topic af gaan vragenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af hoe ajax Huntelaar gaat betalen...
Dan zit er maar één ding op: Alléén veel geld steken in de basis en de rest opvullen met goedkope Nederlanders en jeugdspelers.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:49 schreef DIJK het volgende:
De verkoop van het stadion scheelt jaarlijks hoogstens een miljoen of 3 Cultheld. Je moet het dan namelijk ook nog weer terughuren. Daarmee dicht je geen gat van 11 mln op de begroting. Niet dat dat gat van 11 miljoen helemaal structureel is. Gezien het "spelersfonds-drama" enzo. Maar die extra inkomsten uit de CL zijn er natuurlijk ook niet elk jaar.
Komt wel goedquote:Als belangrijkste oorzaken voor het miljoenenverlies noemt PSV, dat afgelopen jaar ook flink in het rood eindigde, de dalende inkomsten uit transfers en hoge afschrijvingen op spelers. Bovendien drukte de afwikkeling van het spelersfonds stevig op het resultaat. De investeerders, die onder meer de transfer van Mateja Kezman hadden bekostigd, werden afgekocht.
Guus zelf schijnt ook nogal een forse post op de begroting te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef JustJunior het volgende:
Ik krijg het idee dat Hiddink een briljante coach is wat betreft spelersmanagement, taktiek en aankopen enzo. Maar hij heeft er erg veel (salaris) voor over lijkt het wel
Gaat een keer fout.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
11.3 miljoen weer, op een gegeven moment moet daar toch een keer wat aan gedaan worden, lijkt geen gezonde situatie
Ja maar niet zo'n significant verlies als dit jaar, echt onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:
Vorig jaar was er toch ook al een verlies?
Ik vermoed dat van Raaij erachter zat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:
Ik vermoed dat de RVC er achter zit.
Bron: VoetbalOnlinequote:Verlies van PSV vertekend
Dat PSV (zogenaamd) verlies maakt, komt door de wijze waarop het stadion gefinancierd is. Het imposante voetbalstadion met alle bijbehorende opstallen etc. is voor een groot gedeelte gefinancierd op een termijn van 10 jaar, terwijl 30 jaar zeker voor een voetbalbedrijf gebruikelijker zou zijn geweest. Met andere woorden, PSV betaalt veel te veel aan aflossingen per jaar. Het voordeel is overigens wel dat men het stadion sneller vrij van hypotheken heeft. Daarom is het nauwelijks verlies te noemen, maar eerder een krappe financieringsstructuur waar PSV mee te naken heeft.
lezen, de extra opbrengsten van de CL zijn vrijwel geheel als premies naar de spelers gegaan, daar had Hiddink het ook al over, UefaCup is financieel gezien lucratiever voor PSV. Voor de rest heeft PSV naar verhouding met de begroting een normale verhouding qua sallarissen alleen zit er een tekort in de begroting. We zitten natuurlijk ook nog met een absurde lening dankzij de RvC (quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Onzin. De oorzaak is duidelijk: ze betalen die gasten gewoon te veel.
In Amsterdam hebben ze nog een potje staan dankzij de beursgangquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af hoe ajax Huntelaar gaat betalen...
als we "normaal" gaan aflossen bespaard dat rond de 5 miljoen euro per jaar. Is wat voor te zeggen, maar als je nu pijn lijdt heb je het stadion over 10 jaar volledig in eigen handen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Bron: VoetbalOnline
Zit opzich wel wat in. Hoe lang zijn we nu al aan het aflossen
Hij zou toch maar een helft spelen met Jong PSV? Dan kan hij best nog een goed kwartier spelen vanavondquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:03 schreef dndiek het volgende:
Mika heeft gisteren met Jong PSV meegedaan dus ik denk niet dat hij al te veel speeltijd gaat krijgen
Owja das waar ook. Heracles Almelo won met uh, 3-0?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
Mika heeft idd één helft gespeeld om wedstrijd ritme op te doen
gelukkig geen hondenzeikquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef DeTolk het volgende:
11,3 miljoen. Das geen kattenpis
En Wilson op het middenveld. Dan sta je in feite al met 0-1 achter.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Owja das waar ook. Heracles Almelo won met uh, 3-0?![]()
Valt me vies tegen wat Jong PSV, toch met benoemde toppers als Beerens en Dufour.
Precies die reactie waar ik op hoopte. Maar Danilo is overigens gewoon verschrikkelijk onbekend hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bekendere namen? Jij kent Danilo niet, dús is ie niet bekend? Hij is één van de sterren van Sao Paulo (net als Cicinho) en wordt door menig topclub gevolgd, want hij is een laatbloeier. Het is echter nog allerminst zeker dát PSV hem weet te strikken, want er zijn meer kapers op de kust in de winterstop.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
MM is goed in het constateren en verwoorden van zaken, maar zelf tot inzichten komen heb ik 'm nog niet op kunnen betrappen.
Dan zullen we jou vast maar niet aan je uitspraken die niet klopten gaan herinneren?quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, hij beweerde ook dat Huntelaar zou gaan floppen bij Heerenveen.
Zal wel in die buurt zijn. En dat met die kniebanden. Kan je beter gelijk Koos Alberts contracteren, die zingt nog leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Radegast het volgende:
Hoeveel verdient die Ball wel niet? 1,2mj per jaar?
Wel aan rentelasten. Maar je zal ook moeten gaan betalen voor de huur van het stadion.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:06 schreef ASSpirine het volgende:
als we het stadion niet in eigen handen hebben dan scheelt het toch zo'n 8+ milj per jaar?
Zou wel enorm veel schelen...
Het voetbal was matig, doch efficientquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef Zapper het volgende:
Nou, de volgende ronde van GayParade Cup is bereikt, sprankelend voetbal en een avondje heerlijk genoten vanaf de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |