quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
ned 2, 12:10 uur livequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Oja de loting!
hoe wie wat waar hoe laat?
PSV
Oeeeeeeee, dan ga ik zo naar huis, loting kijkenquote:
Juve, Inter, Barca, Villareal, Liverpool, Arsenal of Lyonquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef Cart_man het volgende:
Wie kan psv allemaal loten?
Had ook niet anders van je verwacht pikquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
Dan hoop ik dat het een van die laatste 3 wordt.
quote:
Het is dus gewoon jouw schuldquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ik zeg nog vantevoren, alles behalve Lyon aub... net als vorig jaar trouwens.volgende keer hou ik m'n mond wel gewoon VOOR een loting
Inderdaad de slechts mogelijke loting voor PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef Spideyman het volgende:
Wat een kutloting.
Ja weet je wat het is, Olympique kennen we nu wel en spreekt niet echt meer aan. Maar het blijft gewoon een zeer goeie ploeg. Daarom is het een kutloting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad de slechts mogelijke loting voor PSV.
Had nog liever Barca gehad....maarja het is niet anders.
Voor DG zit je in dit topic toch echt verkeerd vrees ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef superjoden het volgende:
met dank aan rubber
informatief vraagje:
DG of iemand anders, toen jij naar Milaan ging had je toen al kaartjes voor de match of kon je die daar makkelijk kopen bij het stadion?
aangezien we toen al wisten dat we tegen een club uit Milaan zouden spelen na Lyon weet ik nog weld at voor PSV - Lyon vrijwel alle vluchten naar Milaan al volggeboekt warenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor DG zit je in dit topic toch echt verkeerd vrees ik
Ik had toen we in Milaan speelde al een kaart voor het uitvak maar ik weet haast zeker dat als je zonder kaart naar milaan afreist voor de 1/8 finale je de wedstrijd zeker kunt zien tegen een goeie prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |