quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
ned 2, 12:10 uur livequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Oja de loting!
hoe wie wat waar hoe laat?
PSV
Oeeeeeeee, dan ga ik zo naar huis, loting kijkenquote:
Juve, Inter, Barca, Villareal, Liverpool, Arsenal of Lyonquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef Cart_man het volgende:
Wie kan psv allemaal loten?
Had ook niet anders van je verwacht pikquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
Dan hoop ik dat het een van die laatste 3 wordt.
quote:
Het is dus gewoon jouw schuldquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ik zeg nog vantevoren, alles behalve Lyon aub... net als vorig jaar trouwens.volgende keer hou ik m'n mond wel gewoon VOOR een loting
Inderdaad de slechts mogelijke loting voor PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef Spideyman het volgende:
Wat een kutloting.
Ja weet je wat het is, Olympique kennen we nu wel en spreekt niet echt meer aan. Maar het blijft gewoon een zeer goeie ploeg. Daarom is het een kutloting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad de slechts mogelijke loting voor PSV.
Had nog liever Barca gehad....maarja het is niet anders.
Voor DG zit je in dit topic toch echt verkeerd vrees ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef superjoden het volgende:
met dank aan rubber
informatief vraagje:
DG of iemand anders, toen jij naar Milaan ging had je toen al kaartjes voor de match of kon je die daar makkelijk kopen bij het stadion?
aangezien we toen al wisten dat we tegen een club uit Milaan zouden spelen na Lyon weet ik nog weld at voor PSV - Lyon vrijwel alle vluchten naar Milaan al volggeboekt warenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor DG zit je in dit topic toch echt verkeerd vrees ik
Ik had toen we in Milaan speelde al een kaart voor het uitvak maar ik weet haast zeker dat als je zonder kaart naar milaan afreist voor de 1/8 finale je de wedstrijd zeker kunt zien tegen een goeie prijs.
Als je nou Culina hier had weggelaten, hadden we je serieus kunnen nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:25 schreef pascalheister het volgende:
Koné en Culina zijn er bij, dat maakt PSV al weer wat sterker
net of ik jou serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je nou Culina hier had weggelaten, hadden we je serieus kunnen nemen.
Alleen over Culina.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of ik jou serieus moet nemen
Eerst thuis is echt een voordeel hoor. Hou je thuis de 0 dan zit je goed, net zoals vorig jaar tegen Monaco.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:54 schreef PyTh het volgende:
Ik schat de kansen op 30 % tegen 70% voor Lyon, zeker ook gezien de revanchegevoelens en het feit dat we eerst thuis moeten spelen.
Niet echt negatief maar Lyon is nou niet echt de fijnste ploeg om tegen te spelen. Heel sterk en degelijk. En natuurlijk hebben we die vorig jaar ook al gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:07 schreef Zapper het volgende:
Hmm, opvallend dat iedereen zo negatief is over de loting.
Ja, hij zit weer bij de selectie en doet misschien tegen Willem II al mee... Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef Kang-He het volgende:
Franse ploegen liggen Nederland wel, dus PSV moet het kunnen.
Ben overigens benieuwd hoe Vayrynen het gaat doen!
PSV heeft het zeker op Franse bodem nooit echt gemakkelijk, gezien de historie. Maar je moet niet naar het verleden kijken. Maar Lyon blijft gewoon topfavoriet voor dit duel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef Kang-He het volgende:
Franse ploegen liggen Nederland wel, dus PSV moet het kunnen.
Ben overigens benieuwd hoe Vayrynen het gaat doen!
21-2 thuis en 8-3 uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef ASSpirine het volgende:
bah bah bah, weer lyon
Eerst uit dan thuis?
Datum?
Thanks
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Lyon is zeker favoriet, maar dat waren ze vorig jaar ook. Dus wie weet, als PSV weer twee goede dagen en wat geluk heeft.
In Lyon hadden we anders wel enorm veel geluk gehad en een zondagsschot van Cocuquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.
Het beste bedoel jequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.
nee het slechtste.quote:
Kan je nagaan hoeveel mazzel ze hadden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vaak was het dat de teams tegen PSV hun slechte wedstrijd van het seizoen speelden.
*mompelt iets over geluk dwing je af enzo...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel mazzel ze hadden.
of de klasse van PSVquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen of dat aan die teams lag, of gewoon aan de kwaliteit van PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee het slechtste.
Vaak was het dat de teams tegen PSV hun slechte wedstrijd van het seizoen speelden.
Ik bedoelde dus te zeggen dat het aan de kwaliteit van PSV lag dat de andere clubs slecht speelden tegen PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen of dat aan die teams lag, of gewoon aan de kwaliteit van PSV.
Dolgelukkig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Omslachtig hoor dan.
Beetje blij met Pepe Pla, Zwansen?
Ik weet er wel meer van. Dit wordt gewoon een hele goede linksback die ook links in het centrum kan spelen. Niet voor niets wilden Arse en Liverpool hem hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dolgelukkig.![]()
Spaans talent, 18 jaar. Meer weet ik niet van hem. Ik lees net pas dat het een linksback is.
Dat soort dingen dwing je wel af natuurlijk. Ik zie best kansen voor PSV om de volgende ronde te bereiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is weer begonnen bij Willebroek-Meerhof in de 3e klasse.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:20 schreef PLAE@ het volgende:
Wisten jullie dat Gilles de Bilde al gestopt is als voetballer?![]()
Eeuwig zonde dat ie al zo snel weer weg moest/ging bij PSV, wat een held was dat zegquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is weer begonnen bij Willebroek-Meerhof in de 3e klasse.
Veel zwaarder had de loting niet echt uit kunnen pakken, maar ook in Lyon zal de koppeling met PSV niet bejuichd worden denk ik, want PSV staat bekend als een uiterst stugge ploeg waarvan moeilijk te winnen is, de punten in het Philipsstadion gaan doorgaans allen naar PSV.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
als je de CL dit jaar wint moet je even langs Lyon.
We pakken luon gewoon nogmaals
Koele afmaker. Heerlijke aanval was dat toen van PSV, Nilis die van harte lust aanvallen kon opzetten (en ook vaak zelf afmaken) en De Bilde die altijd op de goeie plek stond. Een van de vele koningskoppels.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ie al zo snel weer weg moest/ging bij PSV, wat een held was dat zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |