Als je nou Culina hier had weggelaten, hadden we je serieus kunnen nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:25 schreef pascalheister het volgende:
Koné en Culina zijn er bij, dat maakt PSV al weer wat sterker
net of ik jou serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je nou Culina hier had weggelaten, hadden we je serieus kunnen nemen.
Alleen over Culina.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of ik jou serieus moet nemen
Eerst thuis is echt een voordeel hoor. Hou je thuis de 0 dan zit je goed, net zoals vorig jaar tegen Monaco.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:54 schreef PyTh het volgende:
Ik schat de kansen op 30 % tegen 70% voor Lyon, zeker ook gezien de revanchegevoelens en het feit dat we eerst thuis moeten spelen.
Niet echt negatief maar Lyon is nou niet echt de fijnste ploeg om tegen te spelen. Heel sterk en degelijk. En natuurlijk hebben we die vorig jaar ook al gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:07 schreef Zapper het volgende:
Hmm, opvallend dat iedereen zo negatief is over de loting.
Ja, hij zit weer bij de selectie en doet misschien tegen Willem II al mee... Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef Kang-He het volgende:
Franse ploegen liggen Nederland wel, dus PSV moet het kunnen.
Ben overigens benieuwd hoe Vayrynen het gaat doen!
PSV heeft het zeker op Franse bodem nooit echt gemakkelijk, gezien de historie. Maar je moet niet naar het verleden kijken. Maar Lyon blijft gewoon topfavoriet voor dit duel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef Kang-He het volgende:
Franse ploegen liggen Nederland wel, dus PSV moet het kunnen.
Ben overigens benieuwd hoe Vayrynen het gaat doen!
21-2 thuis en 8-3 uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef ASSpirine het volgende:
bah bah bah, weer lyon
Eerst uit dan thuis?
Datum?
Thanks
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Lyon is zeker favoriet, maar dat waren ze vorig jaar ook. Dus wie weet, als PSV weer twee goede dagen en wat geluk heeft.
In Lyon hadden we anders wel enorm veel geluk gehad en een zondagsschot van Cocuquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar verdiende PSV het wel om door te gaan en dat was niet alleen te danken aan geluk en 2 goede dagen. PSV wist toen het slechtse in een team naar boven te halen. Hopen dat het dit jaar weer lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |