snap dat slotje ook niet helemaal...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef Quincy5 het volgende:
Slar, vanwaar het slotje op [Hoax?] alle illegale versies XP straks niet meer bruikbaar? ? Denk je dat het straks alleen nog maar over illegale windows gaat? Je kunt toch nog wel 1 dagje afwachten of het een hoax is?
lijkt er op dat het dus geen hoax is?quote:I have tested a pre release of this patch on a vmware using an illigit key and it didn't do anything - however what it does do is create a way for microsoft block illigit keys in the future without needing to do it at the service pack level. Although quite what they are expecting to happen here is not certain - surely folk using dodgy keys just won't install the patch. I wonder if future updates will become dependent on having this patch installed?
is 't je kloon?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef DjDev het volgende:
Hoe open je een R00 bestand?
Waarom gaat die dicht?
Kan toch ook gewoon een legale film zijn( Pure Pwnage ofzo
)
Is goed open maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Mag ik hiervan een deeltje 2 openen?
De discussie is wel interessant!
[Hoax?] alle illegale versies XP straks niet meer bruikbaar?
Ik had het topic maar half gelezen. Zal het straks opengooienquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef remlof het volgende:
Hey, ik vroeg in XP service pack ISO alleen maar om een ISO van een gratis Microsoft CD.... Wat is daar illegaal aan?
Het downloaden van audio en video is volkomen legaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:28 schreef Slarioux het volgende:
We downloaden allemaal vakantiefilmpjes en rechtenvrije muziek, ja.
Grote knul.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het downloaden van audio en video is volkomen legaal
Het is voorbij, let's forget about it...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef i-spy24 het volgende:
[...]
Hou er nou over op... negeer het nou...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef i-spy24 het volgende:
zelfs in de nieuwe Slowchat meent ene 'iDex' gewoon door te moeten gaan. Weghalen die zooi want daar is de SC niet voor bedoelt dacht ik.
nee jump, die balk kan wel wel weg, en dat had je zelf ook kunnen vinden, 2 posts hoger..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef Jump het volgende:
Dit had je echt wel zelf kunnen vinden toch ?
Die balk kan je trouwens niet wegdoen, ofwel staat er een mappenlijst, een zoek ofwel deze info.
Even men post daar aangepast, zie het topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef alsem het volgende:
eff over dit topic:
3 optiebalken in ''mijn documenten'''weghalen.
daar doet deze mod hem ineens op slot met een niet al te slim bericht:
[..]
nee jump, die balk kan wel wel weg, en dat had je zelf ook kunnen vinden, 2 posts hoger..
nu zit ts met die irritante balk, en denkt nu dat die niet weg kan..
Gebruik nou effe je hersenen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef Jump het volgende:
Allemaal proper en wel, maar IE7 is uitgebracht voor de beta testers enkel.
Voor zoveel ik het dan beschouw ik je torrent naar een gelekte versie illegaal. Zie ook wat Hugster zegt.
Nee dat is het niet zolang er geen echte release tijd is kunnen wij het hier niet over hebben .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gebruik nou effe je hersenen.
Het is 'gelekt' dat wil zeggen dat het naar buiten wordt gebracht maar niet al te massaal zodat mensen nieuwgierig worden en op zoek gaan naar de beta etc etc wat volgt is een hele marketingsgedachte.
Dus dat topic sluiten is echt onzin![]()
Totdat Microsoft dat bevestigt klets je natuurlijk uit je nek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gebruik nou effe je hersenen.
Het is 'gelekt' dat wil zeggen dat het naar buiten wordt gebracht maar niet al te massaal zodat mensen nieuwgierig worden en op zoek gaan naar de beta etc etc wat volgt is een hele marketingsgedachte.
Dus dat topic sluiten is echt onzin![]()
quote:
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo'n topdiscussie vond ik het anders niet!
Topic wat opgeschoontquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef McCarthy het volgende:
Met wie spreek ik
ik vind dit WEL een interresant topic, is het daarom mogelijk om een paar van die kansloze reacties te verwijderen
Yup, 2 topics geopend en ze belanden allebei in DIG. Dus eentje overhoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:11 schreef woutabest het volgende:
psst...
van avi,divx,xvid naar dvd of scvd zonder 3 uur codering
Donequote:Op zondag 29 januari 2006 10:12 schreef Remzz het volgende:
Dit topic: Antworks, een mierarium.
Had in al mijn enthousiasme overgezet naar DIG maar eigenlijk past hij veel beter in F&F
ik had daar gisteravond een Topicreport ingediend .... aangezien er sindsdien verder gepost was en er wel andere sloten gezet waren, ging ik ervan uit dat dat report gezien was, maar men niet wilde ingrijpen ... daarom vroeg ik hier eigenlijk om uitleg ... om te ervaren waarom zulke beslissingen genomen worden ... niet noodzakelijk omdat ik denk het beter te wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:45 schreef Slarioux het volgende:
Dat is overigens iets waar ik me vaker op FOK! aan erger maar van alle users die zulke conclusies trekken ben jij een van de weinigen die het kan motiveren denk ik.
Hoezo heeft het een hoog risico? Niet veel hoger dan http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ddos&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef RM-rf het volgende:
Mag ik vragen waarom men een topic over hoe een dDOS uit te voeren, met allemaal 'behulpzame' tips (alhoewel veelal nogal nutteloos en 'niet-weten-van-de-hoed-en-de-rand') probleemloos kan blijven lopen ...?
Er zitten hier veel mensen van het 'scriptkiddie' kaliber en zelfs al is de input van enkelen in dat topic niet van kwade wil, maar toch lijkt het me onzin om zulke dingen te behandelen als iets 'interssants', wat vooral door iedereen 'thuis' uitgevoerd moet kunnen worden ...
Het topic heeft m.i. een hoog risico, maar ik zou wel willen weten waarom de DIG-mods het kennelijk niet erg vinden en het toestaan?
kennelijk voldoet 'zoeken op google sommigen niet.. want ze zien graag dat meerdere mensen behulpzaam 'meedenken' ...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef slakkie het volgende:
[..]
Hoezo heeft het een hoog risico? Niet veel hoger dan http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ddos&btnG=Google+zoeken&meta=
[....] Want laten we eerlijk zijn, als je de gedachte had om een DDOS uit te voeren had je allang op google lopen zoeken.
Een, kennelijk misplaatste, poging tot humor. Is dat een reden om een verder interessant topic om zeep te helpen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:49 schreef Slarioux het volgende:
Het is ook het feit dat TS lang genoeg in DIG komt om een fatsoenlijke TT te verzinnen. En jawel, in een nieuw topic kan hij het opeens wel.
Omdat je er iets van zei en TS toch graag een topic wou hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:49 schreef Slarioux het volgende:
En jawel, in een nieuw topic kan hij het opeens wel.
Done heb het ff gemeld.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef i-spy24 het volgende:
even opletten dat de SC over Apple blijft gaan en niet weer in een OT geklets over of wie dan ook gaat. Maakt mij niet verder uit maar sommigen willen bewust weer het vuurtje opstoken met allerlei niet Apple gerelateerde-info zoals de voor mij inmiddels bekende 'hugster' & 'Walter_Sobchak'.
Voor je het weet heb je weer een 'JeRa/NJ' situatie..
Wat een onzin. Bij iemand met een postgeschiedenis als die van jouwe kun je zulke opmerkingen verwachten als je vlak na binnenkomst meld dat je pas nog een nieuwe PowerBook gekocht hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef i-spy24 het volgende:
even opletten dat de SC over Apple blijft gaan en niet weer in een OT geklets over of wie dan ook gaat. Maakt mij niet verder uit maar sommigen willen bewust weer het vuurtje opstoken met allerlei niet Apple gerelateerde-info zoals de voor mij inmiddels bekende 'hugster' & 'Walter_Sobchak'.
Voor je het weet heb je weer een 'JeRa/NJ' situatie..
Probleem is inderdaad opgelost, mijn compleet onterechte ban is er weer vanaf, dank je!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef Marty26 het volgende:
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
probleem opgelost.
Hoi Slarioux, ik weet dat er mailcontact is geweest met i-spy, maar is daarbij ook besloten dat hij gewoon zijn oude, vervelende manier van quoten weer mag toepassen? Ik vind het knap vervelend, en zoals je wellicht gezien hebt, heb ik daar ook iets over gezegd, hij beweert echter dat hierover afspraken zijn. Aangezien dit via mail gebeurd zou zijn, heb ik geen idee wat hierover gezegd is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Slarioux het volgende:
En voortaan quote jij mensen zoals FOK! dat voor je doet, dus in bold, met link en zonder denigrerende quotes om hun username heen. Dit nalaten kan een ban opleveren.
Dan blaast Ruben toch weer erg hoog van de toren, een erg vervelend toontje in zijn posts als deze over dit onderwerp gaan, en hij blijft dus nog steeds quoten op die debiele manierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 07:39 schreef Slarioux het volgende:
i-spy24 hebben mailcontact gehad maar dat was weinig meer dan oeverloos geblaat van zijn kant en een poging tot rede van de mijne. De unban heeft hij aan Hugster te danken. Over het quoten is nooit wat gezegd, en hij heeft nooit gereageerd op wat ik heb gezegd.
Je dreigt wel. En het subtiele verschil tussen dingen terugzeggen en dingen terugzeggen is jouw posthistorie en postgedrag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:48 schreef i-spy24 het volgende:
ach ach...ik mag niks terugzeggen en doe ik dat wel dan ban.. Grote vent...nou ik maak gelukkig nog altijd uit wat ik doe en hoe ik het doe.Maar ik dreig niet. Kwesties worden gewoon opgelost.
Maar Ruben, snap je dan niet dat iedereen het uiterst irritant vindt en dus liever hebt dat je ermee stopt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef i-spy24 het volgende:
Jelmer: tja jij bent zo vrij een echte naam te gebruiken dus ik ook Ik zal het uitleggen want hij is het vergeten(of wil het niet meer horen)
als ik ' tussen een naam zet dan is dat omdat het geen echte naam danwel nick is.Zo geef ik aan dat iemand die onder deze naam dit zegt een nick gebruikt. Ik laat het weg als het zijn echte naam is.
Waarom zie jij een probleem als mensen je Ruben noemen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef i-spy24 het volgende:
Een ieder kan zich snel beledigd voelen alleen maar omdat hij zich dat zo voorstelt.
Niet een ieder weet zaken zo te relativeren dat hij niet achter elke boom een probleem ziet.
Klopt, maar jij wel, gelukkig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef i-spy24 het volgende:
Niet een ieder weet zaken zo te relativeren dat hij niet achter elke boom een probleem ziet.
En waar in de FAQ zie je dat staan dan, Ruupje?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef i-spy24 het volgende:
B: Dit forum heeft een stelregel Paul dat je gewoon iemand met zijn nick aanspreekt.
Denk je nou dat ik er moeite mee moet hebben dat je me Paul noemt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef i-spy24 het volgende:
@ Paul:
A: omdat het mijn naam niet is en van iemand is die hier niets mee te maken heeft en dus ongewild
als spot verder wordt gebruikt op vals en onrechtmatig verkregen informatie van 'JeRa'.
B: Dit forum heeft een stelregel Paul dat je gewoon iemand met zijn nick aanspreekt.
Net als met identiteiten, bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef i-spy24 het volgende: