Zeker aangezien dan WWDC is. Dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef XL het volgende:
De conroe dus in juli en dus verwacht ik de Powermac ook in juli.
Die is in juni, maar dan kunnen ze hem prima aankondigen en leveren vanaf Augustus ofzo. Zoals nu met de MacBook Pro.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker aangezien dan WWDC is. Dus.
Het grote nieuws zijnde dat je je eigen naam bovenin kunt zetten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef nietzman het volgende:
En oh, screenshotjes van de CVS van Adium:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://maxthemes.com/2006/01/07/smoothstripes-51-aqua-extreme-31quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef tonks het volgende:
Aqua extreme?
Ja, schokte mijn wereld behoorlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef De_Hertog het volgende:
Het grote nieuws zijnde dat je je eigen naam bovenin kunt zetten?
Het viel me inderdaad reuze mee dat ze zo veel chips kregen dat ze de imacs al vrijwel direct konden leveren en de MacBooks over een maandje al.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef XL het volgende:
[..]
Die is in juni, maar dan kunnen ze hem prima aankondigen en leveren vanaf Augustus ofzo. Zoals nu met de MacBook Pro.
Kan Dell mooi overstappen op AMD, als Apple steeds als eerste met de nieuwe intels mag pronken.
Gewoon een nieuw design lijkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef ChOas het volgende:
Ah, kijk, dit is de echte.
Iemand nog speculaties over een mogelijke iPhone ?
En trouwens... wat vinden we van dit:
My source said there was some stuff, "some very, very cool stuff," that Jobs couldn't unveil because of "supply issues."
"They can't get enough Core Duo (chips)," said my source.
He also said that if he were me, he probably wouldn't order one of the new MacBook Pros.
I asked if there would be MacBook replacements for the 17-inch and 12-inch PowerBooks, but he said, "Oh, it's much cooler than that. Much cooler."
http://wiredblogs.tripod.(...)log?entry_id=1385976
Ik ben wel vaak voorzichtig met geruchten maar aan de andere kant zit er soms een kern van waarheid in...
Aan een Dell valt voor Intel natuurlijk ook geen eer te behalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het viel me inderdaad reuze mee dat ze zo veel chips kregen dat ze de imacs al vrijwel direct konden leveren en de MacBooks over een maandje al.
Ik hoop dat er nooit eentje komt. Dan hoef ik 'em ook niet te kopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:10 schreef tonks het volgende:
Choas, ik denk dat er nooit een iPhone komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |