gewoon op de nederlandstalige cd en anders een z.g.n. proofing tool cd kopen...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef Jajong het volgende:
Aangezien dit forum geen zoekoptie heeft (god weet waarom) open ik maar een nieuw topic over dit ongetwijfeld al eerder gevraagde topic.
Weet iemand een Nederlandse spellingscorrector voor mijn Microsoft Office 2003? Heb al een paar keer iets verkeerds gedownload![]()
jaquote:Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef Jajong het volgende:
Aangezien dit forum geen zoekoptie heeft (god weet waarom) open ik maar een nieuw topic over dit ongetwijfeld al eerder gevraagde topic.
Weet iemand een Nederlandse spellingscorrector voor mijn Microsoft Office 2003? Heb al een paar keer iets verkeerds gedownload![]()
ik ben bloedserieus, als je de engelse office 2003 hebt ga je naar de winkel en ga je proofing tools kopen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:56 schreef Jajong het volgende:
hahaha..kopen.. nee even serieus
Losse spellingscontrole NL is niet te krijgen. Zoals hierboven vermeld inderdaad even de cd met MS office 2003 proofing tools scoren. Verkrijgbaar bij de betere isosoftwareboer, of anders NL office.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef Jajong het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |