Ik koop de meeste DVD's overigens welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef obs het volgende:
Koop gewoon de dvd? Heb ook ff zo lopen kloten, maar ik ga liever langs de FRS oid. Of het moet natuurlijk om iets gaan wat niet te krijgen is in de winkel.
Hij wil wat sneller antwoord denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:04 schreef gexxz het volgende:
waarom open je er 2 topics voor?![]()
van avi naar scvd of dvd zonder 3 uur codering
groetjes terugquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef gekkebekke het volgende:
ja vind avi2dvd ook eenvoudiger in gebruik, en met al geondertitelde avi's is het ideaal :-)
Dvd's weet ge wat dat kost ;-)
Ale blijven coderen dus ....
groetjes
Idd, vandaag eentje gehaad bij de mediamarkt... je hebt er al een voor 44 eurotjes, en doet het prima, zelfs xvid pakt ie, en ondertitels (srt) doet ie ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:50 schreef Aaargh! het volgende:
Of je regelt een DVD speler die ook DivX aankan, niks recoden
waarom zou je je xbox de deur uit doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Merkie het volgende:
Bestaan er eigenlijk DivX DVD spelers met een netwerkaansluiting? Zou wel tof zijn, kan mijn Xbox de deur uit.
Als ik me goed herinner: http://www.kiss-technology.com/ maar je kan gewoon je XboX het laten doen zoals hierboven al vermeld. Zelf gebruik ik er tijdelijk MythTV voor, werkt uitstekend.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Merkie het volgende:
Bestaan er eigenlijk DivX DVD spelers met een netwerkaansluiting? Zou wel tof zijn, kan mijn Xbox de deur uit.
Geweldige opmerking ditquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Merkie het volgende:
Alleen jammer dat het zo'n lelijk ding is.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:21 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Geweldige opmerking dit![]()
De Xbox met mediacenter er op is een van de beste mediaspelers van dit moment
Fraai menu, mooi beeld, speelt alles streaming vanaf het netwerk en kan overweg met vrijwel alle formaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |