eeeej. neppert, leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef i-spy24 het volgende:
>:O zijn we weer...![]()
Hebben jullie de interface van dat 'Vista' gebeuren al gezien?
moet je eens kijken
Zeg nou eerlijk: Dit is toch gewoon jatwerk van OSX?![]()
Dat dacht ik nou ook: ik dacht dat ie zowaar een life-long ban had gekregenquote:
ik dacht dat ik vanmiddag toch echt maar 18 postst in zijn postgeschiedenis zag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook: ik dacht dat ie zowaar een life-long ban had gekregen
I?m glad Microsoft is embracing translucency in Vista?s interface. With any luck, I?ll be able to make their atrocious user interface completely invisible.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef nietzman het volgende:
http://rentzsch.com/suck/stopStopStopHurtingTheInternet
True ende so true.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef nietzman het volgende:
http://rentzsch.com/suck/stopStopStopHurtingTheInternet
True ende so true.
Adium niet iig?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef iDex het volgende:
Msn stuk?
Ach ja, dat jatwerk... Het is natuurlijk ook bijna onmogelijk om anno 2006 (15 jaar na de eerste webbrowser* ) nog met echt nieuwe features te komen. Ik vind het beter dat MS maar gewoon overneemt wat er vandaag de dag standaard thuishoort in een browser, ook al is dat misschien niet zo origineel.quote:
neuh die eikel die zogenaamde dacht mij te hebben ontmaskert en de kwestie verder te hebben doorgevoerd is er wel voor 'life' uitgeflikkerd en die andere klojo vd weblog krijgt te samen met die eruit geflikerd is nog een naheffing om te laten zien dat we niet van dit soort geintjes houden op het internet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 om 20:46 uur schreef 'Walter_Sobchak' het volgende:
Dat dacht ik nou ook: ik dacht dat ie zowaar een life-long ban had gekregen
O, was jij dat niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:04 schreef i-spy24 het volgende:
ene 'ruben'
Je bent een mongool Ruben. En niet zo'n kleintje ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:04 schreef i-spy24 het volgende:
neuh die eikel die zogenaamde dacht mij te hebben ontmaskert en de kwestie verder te hebben doorgevoerd is er wel voor 'life' uitgeflikkerd en die andere klojo vd weblog krijgt te samen met die eruit geflikerd is nog een naheffing om te laten zien dat we niet van dit soort geintjes houden op het internet.
Ik neem aan dat je het nu tegen mij hebt? Ik moet nog maar zien wat er met m'n iBook gebeurt. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ik 'em terug krijg met minimale kosten en dat m'n MacBook ergens half maart binnen is. Ik geef m'n iBook dan aan m'n zusje zodat zij ervan overtuigd kan raken dat haar oude Wintel laptop vervangen kan worden door een Mac. Waarschijnlijk koopt ze dan een nieuwe, en wat ik dan met die iBook doe, zie ik dan wel. Misschien hou ik 'em wel gewoon als backup computer. Ik zit nu namelijk zonder laptop en daar baal ik flink van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:16 schreef i-spy24 het volgende:
Jij gaat zeker die iGHZ oude iBook van je gelijk verkopen of heb je die al verkocht aangezien eind deze maand de nieuwe MacBook pro's binnenkomen?
Of wacht je netzo als ik gewoon tot eind van het jaar eer je de overstap waagt..
Check! Weltrustenquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:30 schreef XL het volgende:
Middernacht animo check!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je bent een mongool Ruben. En niet zo'n kleintje ook..
Ga je nou in je stoere motorpak op je Spartamet het hele land door op zoek naar de mannen die je fictieve leventje om zeep hebben geholpen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je bent een mongool Ruben. En niet zo'n kleintje ook..
Ga je nou in je stoere motorpak op je Spartamet het hele land door op zoek naar de mannen die je fictieve leventje om zeep hebben geholpen?
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:30 schreef Tomasso het volgende:
Ik was net blij dat we die gast kwijt waren, komt hij weer terug
ijspij terug en powerbook15 weer weg.... what's the difference?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:30 schreef Tomasso het volgende:
Ik was net blij dat we die gast kwijt waren, komt hij weer terug
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
En achteraf gezien ken ik mensen die hem persoonlijk kennen, dus hij kan hier gaan lullen als brugman, maar het is allemaal luchtDus als je weer zijn heftige verdedigingen zit te lezen, vergeet dan even niet te lachen
Je denkt nog steeds dat ik i-spy24 ben?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef XL het volgende:
[..]
ijspij terug en powerbook15 weer weg.... what's the difference?
Powerbook wist in een minuut of 10 mijn sympathie te winnen. Dat zie ik ijspij niet zo snel doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef XL het volgende:
[..]
ijspij terug en powerbook15 weer weg.... what's the difference?
ik twijfelde ook nog even aan tonksquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:45 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat ik i-spy24 ben?
Ow ja...die is ook nog geband. Ze hebben wel eenzelfde soort van communiceren in ieder gevalquote:
en hij gebruikt typische FOK-woorden, maar komt alleen hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ow ja...die is ook nog geband. Ze hebben wel eenzelfde soort van communiceren in ieder geval
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Powerbook wist in een minuut of 10 mijn sympathie te winnen. Dat zie ik ijspij niet zo snel doen
ik zou een poolse schoonmaakster inhuren die dat pakket voor je gaat aannemenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed..eispei is terug en we hebben geen kloon van hem ontdekt in Apple-SC. So be it.
iMac wordt vandaag waarschijnlijk verstuurd; ben ik morgen en vrijdag niet thuis![]()
Goeie tip, hoewel ik wel kan raden wat mijn grote schijfruimte-rover isquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:04 schreef Hugster het volgende:
Handige tool bij een volslippende harddisk is WhatSize
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21149
Hij indexeerd je hele harddisk en de grootste mappen komen bovenaan te staan, zo kan je heel simpel en snel de grootste schijfruimte rovers terug vinden [afbeelding]
Sjoewe is bezig geweest met de t-shirts, ik weet niet hoe het er nu mee staat. Als hij vandaag online komt zal ik het hem ff vragenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Goeie tip, hoewel ik wel kan raden wat mijn grote schijfruimte-rover is![]()
Btw: hoe zit het met de 190D T-shirts? Wordt alweer bijna zomer en dus T-shirt-weer
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sjoewe is bezig geweest met de t-shirts, ik weet niet hoe het er nu mee staat. Als hij vandaag online komt zal ik het hem ff vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |