ik welquote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik houd niet altijd van harde warme stralen...
Ik hou niet van kou, maar zeker niet te heet.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik houd niet altijd van harde warme stralen...
Kreeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik wel
heerlijk
langzaam de temperatuur opvoeren
en dan rood onder de douche uit
Hai Sowhanquote:Op woensdag 14 december 2005 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiemorgen mensen
Vandaag even aantal dingen op een rijtje zetten met betrekking tot sollicitaties, en vanmiddag gesprek bij CWI
Nja, 't is voor een WW, maar zo te zien ben ik aardig gewild (ben gisteren weer 2-3x gebeld door bedrijven) dus echt lang een uitkering zal ik niet nodig hebbenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Sowhan
Succes, zo'n gesprek slaat dus nergens op.
Hoe ziet jou lijstje eruit.
Suc6quote:Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, 't is voor een WW, maar zo te zien ben ik aardig gewild (ben gisteren weer 2-3x gebeld door bedrijven) dus echt lang een uitkering zal ik niet nodig hebben
Ik wil sowieso een fulltime baan, dus dat (meer dan 30uur werken) zal geen belemmering voor me zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Suc6![]()
Ik moet helaas langer wachten, of meer dan 30 uur gaan werken.![]()
Hai flash![]()
veel plezier met e cursus
Goede woordkeuzequote:Reizigers in de volgens hem 'bomvolle' trein bleven rustig en reageerden laconiek.
vanavond toch wel hoop ikquote:Op woensdag 14 december 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dagje bijzonder weinig aanwezig iig
hmmquote:Op woensdag 14 december 2005 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan slecht slapen als je hem weinig ziet he.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hmm
laat ik het anders zeggen:
als ik fles hier zie posten, kan ik 's avonds nog naar de wc
het moest zelfsquote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij ook niet, maar heel weinig iig.
Waarom was jij weg, mag dat zomaar?
Ahja, oke dan heb je idd geen keus en moet je op de bank.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het moest zelfs
vriendin wilde de pc gebruiken
en bovendien hadden we nog bezoek
achquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahja, oke dan heb je idd geen keus en moet je op de bank.
En welke film heb je dit keer doorgestreept?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
weer een film van de stapel af kunnen strepen
druk bezig hier thuisquote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu niet meer lief?
Waarom ben jij zo stil de laatste tijd?
Hey dat is leuk, of niet? Neem aan dat je meehelpt, omdat je wil niet omdat je moet.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
druk bezig hier thuis
mn vader is bezig met eigen BV en ik help daarbij
Ik word soms zooooooooo moe van jou hequote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mok buismans gaat inschenken.![]()
Goedemorgen meneer.
* Ook nieuwsgierig is....quote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En welke film heb je dit keer doorgestreept?
Duik je nu weer gelijk je bed in ?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik word soms zooooooooo moe van jou he
is wel leuk ja, en alles op vrijwiliige basisquote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey dat is leuk, of niet? Neem aan dat je meehelpt, omdat je wil niet omdat je moet.
Het is een overwegingquote:Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duik je nu weer gelijk je bed in ?
Funquote:Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
is wel leuk ja, en alles op vrijwiliige basis
af en toe meerijden met mn vader, heb min of meer de controle over alle pc's e.d. hier thuismag alles regelen
deze filmquote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En welke film heb je dit keer doorgestreept?
Hmmmm, lijkt me leukquote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
deze film
was pas op tv (helaas nagesynchroniseerd, maar ach, beter dan niet te kijken)
paul muni is een van mijn favoriete acteurs, dat scheelt al een hoop
best behoorlijke film
Nou, ehm, neenquote:
Nagesynchroniseerd vind ik altijd afschuwelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deze film
was pas op tv (helaas nagesynchroniseerd, maar ach, beter dan niet te kijken)
paul muni is een van mijn favoriete acteurs, dat scheelt al een hoop
best behoorlijke film
ik heb een keer een stukje Titanic met Duitse nasync gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd vind ik altijd afschuwelijk.
jupquote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
FunBen heel blij voor je.
![]()
Goede afleiding ook.
Je hebt nog een oud beestje dat verzorgt moet worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nou, ehm, neenIk zie niet in waarom dat nodig zou zijn, laat staan wenselijk of functioneel
Voiceover van Mastermovies is ook wel tofquote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een keer een stukje Titanic met Duitse nasync gezien
DE klassieker onder de syncs: Arnie in The Terminator: Ich komme zuruckquote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik voor mezelf moet zorgen, Bquote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt nog een oud beestje dat verzorgt moet worden.
Omg dat is erg.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die zijn dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb niet zo'n hekel aan die nasynchroos.
ik heb dan ook al heel veel duitse tv gekeken.
oa zo ongeveer het hele werk van laurel & hardy op de duitse tv.
Ik had het over Pepper.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik voor mezelf moet zorgen, BDoe ik toch ook door dingen niet te haasten?
Da's zo'n geval van onkruid vergaat nietquote:
Foto?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
Da's zo'n geval van onkruid vergaat nietJe zou meneer nu eens op zijn troon moeten zien zitten
jup als je diCabrio opgesloten ziet worden zie je hem gewoon "Fuck You" zeggen, en wat er dan in het Duits uikomt is erg matigquote:
duitse films zijn best goedquote:Op woensdag 14 december 2005 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zijn dan wel weer leuk.![]()
Kijk ook nog regelmatig Duitse films, maar dan moeten ze ook Duits zijn,
ze lachen altijd zo liefquote:Op woensdag 14 december 2005 11:36 schreef Khalein het volgende:
[[url=http://img212.imageshack.us/img212/4374/pep2em.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
das geen kat, maar een kikker
(foto wel gezien)
Nu hem nog afleren dat ie op z'n eigen dekentjes kotstquote:
Pepertje is niet dikquote:Op woensdag 14 december 2005 12:56 schreef leonieke het volgende:
Is dat zo'n dikke poes of ligt het aan de foto?
Wel een schattig beestje![]()
Excuseer, ik wou het beestje niet beledigenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:59 schreef Khalein het volgende:
[..]
Pepertje is niet dikAlleen maar oud en zeurderig op z'n tijd
Das een mooi plaatje.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef Khalein het volgende:
http://www.khalein.com/pics/pep2.jpg
Betere foto van Pep
Ik ook nietquote:
Asjequote:
mooi handschrift trouwens!quote:
Wil ik ook wetenquote:
Wauw, een mooi plaatje van een indrukwekkende ouwe heerquote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Khalein het volgende:
[[url=http://img205.imageshack.us/img205/1368/img26926ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nja, misschien werkt imageshack nu wat beter mee... Probeer iig de kikker voorbij te klikken als die verschijnt
Dat je nog bij imageshack foto's plaatstquote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Khalein het volgende:
[[url=http://img205.imageshack.us/img205/1368/img26926ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nja, misschien werkt imageshack nu wat beter mee... Probeer iig de kikker voorbij te klikken als die verschijnt
Wat is mottiger?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wauw, een mooi plaatje van een indrukwekkende ouwe heer. Mijn ouwetje (die volgens mij jonger is dan Pepper is duidelijk mottiger...
).
slechter uitzien...quote:
o oke, ik kan niet zeggen dat mijn oudje er slecht uit ziet,quote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
slechter uitzien...
"Oh, ge ziet er ook maar mottig uit vandaag!" = "amai wa zie jij er verdomd slecht uit. Geen oog dichtgedaan zeker? Of te veel in den drank gehangen gisterenavond?"![]()
dat viel mij ook op.. Blijkbaar zijn de andere uploadsites niet goed genoeg?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je nog bij imageshack foto's plaatst
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o oke, ik kan niet zeggen dat mijn oudje er slecht uit ziet,
Es heb je een foto van jou kat eens gepost?
Denk het eigenlijk niet... Zal 's kijken of ik 'm kan vinden en of 'meneer' bereid is tot poserenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik die nog ergens terug vinden?
ja!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet... Zal 's kijken of ik 'm kan vinden en of 'meneer' bereid is tot poseren.
De kikker is er vaak, ipv dat foto.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat viel mij ook op.. Blijkbaar zijn de andere uploadsites niet goed genoeg?
(btw: de kikker is er hoor)
Hij is irl ook behoorlijk aan de maat hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 17:24 schreef leonieke het volgende:
Katten zijn zoals mensen, ze tonen ook dikker op foto![]()
Maar hoe spreek je de naam juist uit es?
Het is trouwens wel een mooi kat hoor, zo helemaal grijs en dan die witte kussentjes op de pootjes![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zo een pizza i/d oven gooien
(BiG American-Texas)
Je wil toch hopelijk niet beweren dat dit mooie foto's zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 17:57 schreef classpc het volgende:
Wij hebben ook een kat, maar die wil nooit mooi op de foto.
Jakkesquote:
Straks lieverdquote:Op woensdag 14 december 2005 18:03 schreef AmyLee het volgende:
[..]je kom je nog op msn
naar iedereen
Imageshack staat linken vanaf FOK Überhaupt niet toequote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Khalein het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal even goed
thuis, was leuk, gedoucht, nu powernappen
Ik weet hetquote:
Dat is ook een mooie, wel een flinkequote:Op woensdag 14 december 2005 17:19 schreef es70 het volgende:
Dit gevaarte dus... Jajem.
[afbeelding]
Not amused.
[afbeelding]
Imageshack stond het niet zo lang geleden nog prima toe in het kattenfoto-topic, dus ach ja... Zeur eens wat minderquote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack staat linken vanaf FOK Überhaupt niet toe
Al meer dan een jaar niet. Leer dat nou eens
Gaaf beestquote:Op woensdag 14 december 2005 17:19 schreef es70 het volgende:
Dit gevaarte dus... Jajem.
[afbeelding]
Not amused.
[afbeelding]
kan ookquote:
Oh, raar danquote:Op woensdag 14 december 2005 19:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Imageshack stond het niet zo lang geleden nog prima toe in het kattenfoto-topic, dus ach ja... Zeur eens wat minder
No worriesquote:Op woensdag 14 december 2005 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, raar danIk weet niet beter dan dat ze dat al een jaar of anderhalf geleden geblokkeerd hebben. Sorry
quote:
nee, ik Fok niet natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dan nog fokken, lekker cashen
gezelligquote:
backup procesje?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik Fok niet natuurlijk![]()
af en toe moet er even een proces-je aangeslingerd worden.. tja, dat loopt eventjes![]()
en meer verdienenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker rustig, kan ik eindelijk eens doorwerken.![]()
25% is toch lekker.quote:
en dat kan niet met RDP van huis uit of zo?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik Fok niet natuurlijk![]()
af en toe moet er even een proces-je aangeslingerd worden.. tja, dat loopt eventjes![]()
moet je overwerken of wil je graag overwerken?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, aangezien ik nog op vakantie wil in 2006![]()
ik zit hier prima hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat kan niet met RDP van huis uit of zo?
moet niets, ik wil het zelf graaf afhebben over een week of zo.. dus dan doe ik wel wat extra's...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
moet je overwerken of wil je graag overwerken?
ah op die manier...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet niets, ik wil het zelf graaf afhebben over een week of zo.. dus dan doe ik wel wat extra's...
ik zit nu op 4 uur... en avondeten is ook betaald.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ah op die manier...ik heb vandaag ook 45 minuten overgrwerkt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik gaf je netje en kreeg geen eens reactie
![]()
das ook nice.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit nu op 4 uur... en avondeten is ook betaald.
ik kan niet eens reagerenquote:
lasagne uit de magnetron, magnum, cola, mandarijntjes..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
das ook nice.wat heb je gegeten?
Lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lasagne uit de magnetron, magnum, cola, mandarijntjes..prima voor een woensdagavond
![]()
nee bier drinken ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit hier prima hoorThuis ga ik toch maar bier drinken en andere dingen doen... hier uiteraard niet
![]()
ze mag ons nietquote:
uh uh.. deze vijf minuten zekerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee bier drinken ben ik mee gestopt
bier was opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee bier drinken ben ik mee gestopt
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. deze vijf minuten zeker
jah, een beetje de gegeven drank op gaan drinkenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
Zaterdagavond feest van de kameraad die nogal krenterig is enzo.Het bier had hij ge-upgrade. Waar het vorig jaar nog ranzig Aldi-bier was van 14 cent wat ook nog eens lauw was, dit jaar waren het flesjes Heineken, een hele verbetering, alsnog niet al te koud maar goed....
Het "buffet" was snel op en in de keuken, steeds lopen enzo....Wat hij voor 20 man had, had ik thuis voor 6.
Nu had ie van ons en van familieleden een paar flessen drank gekregen, Coubergh, Passoa en Sambuca. Zegt z'n nicht zo: "Goh die Sambuca zou ik wel eens willen proberen!" Hij zo: "Nee, die flessen blijven dicht vanavond
".
![]()
Naja...
neequote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je het gek als ik nee zeg?
We moesten het doen met bier.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, een beetje de gegeven drank op gaan drinken![]()
tuurlijk doe je dat! het liefst zo snel mogelijk!
tjaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We moesten het doen met bier heineken.![]()
ik nodig hem niet uit voor mijn gourmetfeestje eind januari.quote:
ja ik sluit niet uit dat ik bij gelegenheid nogeens een biertje drink, maar voorlopig bevalt het me wel best zoquote:
PUB kan me niet hard genoeg naar de klote gaan. Maar goed, ik bemoei me er niet mee, is kennelijk een bescherm-ietsje van yvonne, daar ga ik mn vingers niet aan brandenquote:
Duh, trots van brechtje, daar wil je toch niet aan gaan prutsen...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PUB kan me niet hard genoeg naar de klote gaan. Maar goed, ik bemoei me er niet mee, is kennelijk een bescherm-ietsje van yvonne, daar ga ik mn vingers niet aan branden
Het was er leuk, nu zijn veel vaste users weg.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef leonieke het volgende:
LOL die reacties van Yvonne
Het is en blijft een slowchatforum... Ik heb er nooit anders over gedacht
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het was er leuk, nu zijn veel vaste users weg.
Jij snapt hemquote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef leonieke het volgende:
Maar het mag niet gesloten worden want dan zal Brechtje waarschijnlijk weer te veel zeuren thuis![]()
Komen die roestige franken toch nog van pasquote:
Jij wilde toch niet dat al die PUB-ers hier kwamen?quote:
neequote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Jij wilde toch niet dat al die PUB-ers hier kwamen?
passmailer?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net uit bekende hoek te horen dat AmyLee ons forum heeft verlaten. Niet alleen PUB, maar heel Fok. Ze kan niet meer inloggen, combinatie wachtwoord - username klopt niet. Verder heeft ze absoluut geen hekel aan qu en pindah, kusje van Amy.
passmailerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net uit bekende hoek te horen dat AmyLee ons forum heeft verlaten. Niet alleen PUB, maar heel Fok. Ze kan niet meer inloggen, combinatie wachtwoord - username klopt niet. Verder heeft ze absoluut geen hekel aan qu en pindah, kusje van Amy.
Met opzet of per ongeluk? Als per ongeluk, dan mail naar forum@fok.nl, anders.. Het ga je goed ALquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
mailtje naar waar indah ook al zei geloof ikquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. in PUB worden echt nog maar een handjevol reacties gegeven zo op een dag.. Geniaal gewoon...
Wil ze niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mailtje naar waar indah ook al zei geloof ik
Slaap lekker jongen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, kwartetje om de dag af te sluiten
Erg he? Het bloedt helemaal dood. Vijf deeltjes SC in een week ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. in PUB worden echt nog maar een handjevol reacties gegeven zo op een dag.. Geniaal gewoon...
Dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Met opzet of per ongeluk? Als per ongeluk, dan mail naar forum@fok.nl, anders.. Het ga je goed AL![]()
![]()
Welkom thuis.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. geweldig topic Jag, met Yvonne erbij die PUB eigenhandig hoog houd...Om te janken zo'n slechte verdediging ....
goed, ik ben dus thuis...
En om nou te zeggen dat GVH vanaf dag 1 niet liep, ook niet erg netjesquote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. geweldig topic Jag, met Yvonne erbij die PUB eigenhandig hoog houd...Om te janken zo'n slechte verdediging ....
Werk je nou onder Jag z'n account AmyLee?quote:
ook wel vriendelijk, toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef classpc het volgende:
Dat, of je krijgt een zoen van Jag.
Doeiquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werk je nou onder Jag z'n account AmyLee?
Goedenavondquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Classics het volgende:
mijn slowchat in onzin is gesloten
nu ben ik frusty![]()
goedeavond trouwens![]()
we zien welquote:Op woensdag 14 december 2005 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook slapen, tot morgen!
Qu, doe jij het licht weer uit?
doeiquote:
geen ideequote:Op donderdag 15 december 2005 08:38 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat gemist gisterenavond?
De meeste waren er weinig zie ik. toch maar even wat pagina's terug gelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
was hier zelf maar weinig
niet veel, ik was gewoon aan het werk bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:38 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat gemist gisterenavond?
redelijk rustige nachtquote:Op donderdag 15 december 2005 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meeste waren er weinig zie ik. toch maar even wat pagina's terug gelezen
Hai hondje.![]()
Rustige nacht dit keer of weer liggen woelen?
Wat doe je dan 's nachts dat je zo weinig slaapt?quote:Op donderdag 15 december 2005 08:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
redelijk rustige nacht
ik had geen druk in de buik bv.
alleen wat te kort eigenlijk (zoals altijd)
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen wat te kort eigenlijk (zoals altijd)
ja, hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
Hai Sjowhanen indah
![]()
Indah, wel kunnen fok!ken onder werktijd he, anders niet meer doen.
Meneertje ongeduld.quote:
ff zoeken danquote:Op donderdag 15 december 2005 09:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meneertje ongeduld.![]()
Vind dat pub topic wel lachen, die wat er maanden niet meer zijn geweest,
gaan er opeens weer posten
Goedemorgen es*koffie doorgeeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |