Nou, ehm, neenquote:
Nagesynchroniseerd vind ik altijd afschuwelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deze film
was pas op tv (helaas nagesynchroniseerd, maar ach, beter dan niet te kijken)
paul muni is een van mijn favoriete acteurs, dat scheelt al een hoop
best behoorlijke film
ik heb een keer een stukje Titanic met Duitse nasync gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd vind ik altijd afschuwelijk.
jupquote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
FunBen heel blij voor je.
![]()
Goede afleiding ook.
Je hebt nog een oud beestje dat verzorgt moet worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nou, ehm, neenIk zie niet in waarom dat nodig zou zijn, laat staan wenselijk of functioneel
Voiceover van Mastermovies is ook wel tofquote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een keer een stukje Titanic met Duitse nasync gezien
DE klassieker onder de syncs: Arnie in The Terminator: Ich komme zuruckquote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik voor mezelf moet zorgen, Bquote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt nog een oud beestje dat verzorgt moet worden.
Omg dat is erg.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die zijn dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb niet zo'n hekel aan die nasynchroos.
ik heb dan ook al heel veel duitse tv gekeken.
oa zo ongeveer het hele werk van laurel & hardy op de duitse tv.
Ik had het over Pepper.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik voor mezelf moet zorgen, BDoe ik toch ook door dingen niet te haasten?
Da's zo'n geval van onkruid vergaat nietquote:
Foto?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
Da's zo'n geval van onkruid vergaat nietJe zou meneer nu eens op zijn troon moeten zien zitten
jup als je diCabrio opgesloten ziet worden zie je hem gewoon "Fuck You" zeggen, en wat er dan in het Duits uikomt is erg matigquote:
duitse films zijn best goedquote:Op woensdag 14 december 2005 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zijn dan wel weer leuk.![]()
Kijk ook nog regelmatig Duitse films, maar dan moeten ze ook Duits zijn,
ze lachen altijd zo liefquote:Op woensdag 14 december 2005 11:36 schreef Khalein het volgende:
[[url=http://img212.imageshack.us/img212/4374/pep2em.th.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |