het moest zelfsquote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij ook niet, maar heel weinig iig.
Waarom was jij weg, mag dat zomaar?
Ahja, oke dan heb je idd geen keus en moet je op de bank.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het moest zelfs
vriendin wilde de pc gebruiken
en bovendien hadden we nog bezoek
achquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahja, oke dan heb je idd geen keus en moet je op de bank.
En welke film heb je dit keer doorgestreept?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
weer een film van de stapel af kunnen strepen
druk bezig hier thuisquote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu niet meer lief?
Waarom ben jij zo stil de laatste tijd?
Hey dat is leuk, of niet? Neem aan dat je meehelpt, omdat je wil niet omdat je moet.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
druk bezig hier thuis
mn vader is bezig met eigen BV en ik help daarbij
Ik word soms zooooooooo moe van jou hequote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mok buismans gaat inschenken.![]()
Goedemorgen meneer.
* Ook nieuwsgierig is....quote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En welke film heb je dit keer doorgestreept?
Duik je nu weer gelijk je bed in ?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik word soms zooooooooo moe van jou he
is wel leuk ja, en alles op vrijwiliige basisquote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey dat is leuk, of niet? Neem aan dat je meehelpt, omdat je wil niet omdat je moet.
Het is een overwegingquote:Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duik je nu weer gelijk je bed in ?
Funquote:Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
is wel leuk ja, en alles op vrijwiliige basis
af en toe meerijden met mn vader, heb min of meer de controle over alle pc's e.d. hier thuismag alles regelen
deze filmquote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En welke film heb je dit keer doorgestreept?
Hmmmm, lijkt me leukquote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
deze film
was pas op tv (helaas nagesynchroniseerd, maar ach, beter dan niet te kijken)
paul muni is een van mijn favoriete acteurs, dat scheelt al een hoop
best behoorlijke film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |