ik welquote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik houd niet altijd van harde warme stralen...
Ik hou niet van kou, maar zeker niet te heet.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik houd niet altijd van harde warme stralen...
Kreeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik wel
heerlijk
langzaam de temperatuur opvoeren
en dan rood onder de douche uit
Hai Sowhanquote:Op woensdag 14 december 2005 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiemorgen mensen
Vandaag even aantal dingen op een rijtje zetten met betrekking tot sollicitaties, en vanmiddag gesprek bij CWI
Nja, 't is voor een WW, maar zo te zien ben ik aardig gewild (ben gisteren weer 2-3x gebeld door bedrijven) dus echt lang een uitkering zal ik niet nodig hebbenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Sowhan
Succes, zo'n gesprek slaat dus nergens op.
Hoe ziet jou lijstje eruit.
Suc6quote:Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, 't is voor een WW, maar zo te zien ben ik aardig gewild (ben gisteren weer 2-3x gebeld door bedrijven) dus echt lang een uitkering zal ik niet nodig hebben
Ik wil sowieso een fulltime baan, dus dat (meer dan 30uur werken) zal geen belemmering voor me zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Suc6![]()
Ik moet helaas langer wachten, of meer dan 30 uur gaan werken.![]()
Hai flash![]()
veel plezier met e cursus
Goede woordkeuzequote:Reizigers in de volgens hem 'bomvolle' trein bleven rustig en reageerden laconiek.
vanavond toch wel hoop ikquote:Op woensdag 14 december 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dagje bijzonder weinig aanwezig iig
hmmquote:Op woensdag 14 december 2005 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan slecht slapen als je hem weinig ziet he.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hmm
laat ik het anders zeggen:
als ik fles hier zie posten, kan ik 's avonds nog naar de wc
het moest zelfsquote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij ook niet, maar heel weinig iig.
Waarom was jij weg, mag dat zomaar?
Ahja, oke dan heb je idd geen keus en moet je op de bank.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het moest zelfs
vriendin wilde de pc gebruiken
en bovendien hadden we nog bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |