Jij snapt hemquote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef leonieke het volgende:
Maar het mag niet gesloten worden want dan zal Brechtje waarschijnlijk weer te veel zeuren thuis![]()
Komen die roestige franken toch nog van pasquote:
Jij wilde toch niet dat al die PUB-ers hier kwamen?quote:
neequote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Jij wilde toch niet dat al die PUB-ers hier kwamen?
passmailer?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net uit bekende hoek te horen dat AmyLee ons forum heeft verlaten. Niet alleen PUB, maar heel Fok. Ze kan niet meer inloggen, combinatie wachtwoord - username klopt niet. Verder heeft ze absoluut geen hekel aan qu en pindah, kusje van Amy.
passmailerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net uit bekende hoek te horen dat AmyLee ons forum heeft verlaten. Niet alleen PUB, maar heel Fok. Ze kan niet meer inloggen, combinatie wachtwoord - username klopt niet. Verder heeft ze absoluut geen hekel aan qu en pindah, kusje van Amy.
Met opzet of per ongeluk? Als per ongeluk, dan mail naar forum@fok.nl, anders.. Het ga je goed ALquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
mailtje naar waar indah ook al zei geloof ikquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. in PUB worden echt nog maar een handjevol reacties gegeven zo op een dag.. Geniaal gewoon...
Wil ze niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mailtje naar waar indah ook al zei geloof ik
Slaap lekker jongen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, kwartetje om de dag af te sluiten
Erg he? Het bloedt helemaal dood. Vijf deeltjes SC in een week ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. in PUB worden echt nog maar een handjevol reacties gegeven zo op een dag.. Geniaal gewoon...
Dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Met opzet of per ongeluk? Als per ongeluk, dan mail naar forum@fok.nl, anders.. Het ga je goed AL![]()
![]()
Welkom thuis.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. geweldig topic Jag, met Yvonne erbij die PUB eigenhandig hoog houd...Om te janken zo'n slechte verdediging ....
goed, ik ben dus thuis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |